جستجو
Close this search box.
دکوراسیون داخلی در میرداماد

دکوراسیون داخلی در پاسداران

پاسداران

خیابان پاسداران نام یکی از خیابان های طولانی شمال شرق تهران می باشد که جزو قدیمی تریم محله های تهران می باشد.

دکوراسیون داخلی در پاسداران بسیار مورد توجه ساکنین این محله قرار دارد و در این محله بازسازی و اجرای دکوراسیون بسیار اجرا می شود.

نام خیابان پاسداران در زمان قبل از انقلاب به اسم سلطنت آباد بوده است.

خیابان پاسداران به دو قسمت شمالی و جنوبی است.

دکوراسیون داخلی در پاسداران در سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک و مدرن بسیار اجرا می شود.

طول خیابان پاسداران حدود 9 کیلومتر می باشد .

پاسداران در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد.

به دلیل اینکه پاسداران هنوزه دارای ساختمان های قدیمی می باشد دکوراسیون داخلی در پاسداران بسیار اجرا می شود.

دکوراسیون داخلی در پاسداران

دکوراسیون داخلی در پاسداران

امروزه بیشتر از گذشته دکوراسیون داخلی در پاسداران  اهمیت پیدا کرده است و این امر طبیعی است چرا که اجرای اصولی دکوراسیون داخلی باعث افزایش آرامش و نشاط اعضای خانواده می شود پس باید اهمیت آن زیاد باشد.

توجه داشته باشید که در اجرای دکوراسیون داخلی در اولین قدم باید سبک دکوراسیون داخلی خود را انتخاب کنید چرا که هر سبکی قوانین خاص خودش را دارد و باید طبق اصول آن پیش رفت به عنوان مثال در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک باید متراِژ خانه بالا باشد چرا که جزئیات سبک دکوراسیون کلاسیک بیشتر از سبک های دیگر است .

در سبک دکوراسیون مدرن نیز معمولا در متراژ پایین انجام می شود بنابراین برای انتخاب سبک باید بسیار دقت کنید که طبق خانه و سلیقه شما باشد.

یکی از سوال های کارفرما از پیمانکار برآورد هزینه می باشد که پس از بازدید و بررسی خانه و نوع متریال و سبک دکوراسیون داخلی قیمت تقریبی به کارفرما اعلام می شود و علت اعلام نکردن قیمت دقیق تغییرات لحظه ای ارز می باشد.

یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی انتخاب سبک دکوراسیون می باشد که قبل از هر اقدامی باید انتخاب شود.

پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی به مرحله تخریب میرسیم که بسیار اهمیت دارد و طبق برنامه و نقشه بخش هایی که باید حذف شود تخریب می شود. دقت کنید که عملیات تخریب باید اصولی باشد .

ارائه طرح دو بعدی از بخش های مهم دکوراسیون داخلی می باشد که به کارفرما ارائه می شود که بهتر است تغییرات در این بخش اعمال شود . در قدم بعدی طرح سه بعدی ارئه می شود که در طرح سه بعدی ویژگی که دارد این است که نوع متریال و سبک دکوراسیون داخلی مشخص است.

مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

  • تخریب کردن بخش هایی که طبق نقشه باید حذف شوند.
  • قدم بعدی حمع آور نخاله های ساختمان است.
  • نوسازی و یا تعمیر لوله کشی آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام
  • تعویض و نوسازی سیستم گرمایش و سرمایش
  • نصب کابینت های آشپزخانه
  • نوسازی و تعویض سرامیک کف و دیوار
  • اجرای کفپوش که انواع مختلفی دارد(پارکت،لمینت،سرامیک)
  • نصب پنجره دوجداره
  • اجرای رنگ و کاغذ دیواری
  • تعویض و نوسازی شیرآلات

طراحی داخلی در تهران

طراحی داخلی هنر و علم برای ارتقای فضای داخلی ساختمان برای محیط بهتر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده میکنند.

دکوراسیون داخلی در پاسداران باعث کارایی بیشتر خانه می شود.

قابل ذکر است که طراحی داخلی در تهران برای شکل گیری و هماهنگ کردن ویژگی های زیبایی ساختمان از داخل برای تامین شدن نیاز های مهم می باشد.

با افزایش جمعیت و این که زندگی به سمت مدرن شدن پیش می رود و برای تامیت مسکن کافی برای تمامی جمعیت مجبور می شویم که به ساخت آپارتمان های مسکونی با تراکم بالا پیش برویم.

این عمل باعث می شود که متراژ خانه ها کم شود و به همین علت استفاده بهینه از فضا هر روز بیشتر از دیروز اهمیت پیدا کرده است .

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی بسیار متغیر است و به طور کلی همانطور که میدانید قیمت طراحی داخلی در سال 1401 با مقایسه قیمت طراحی داخلی در سال 1402 بسیار متفاوت است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

نقطه کانونی طراحی داخلی

بالانس و یا توازن به معنی توزیع مناسب و برابر اجسام در اتاق به لحاظ بصری است

توازن و بالانس به سه دسته جدا مانند بالانس متقارن ، نامتقارن و شعاعی تقسیم می شود

بالانس متقارن  معمولا در طراحی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و اصل اساس این نوع توازن بر اساس روش های سنتی قرار دادن اشیا به صورت آیینه ای در روبروی هم می باشد

بالانس نامتقارن روش بسیاری از طراحی داخلی این روز هاست که این روش در سبک دکوراسیون مدرن اجرا می شود

در اینه روش توازن به وسیله قرار دادن اشیایی متفاوت از لحاظ بصری هم وزن به دست می آید یعنی تقارنی بین اجسام و جایی که قرار دارند و حالت آن ها دیده نمی شود اما در کل هارمونی مناسی دارد و زیبا است

بالانش شعاعی نیز زمانی اجرا می شود که تمام المان ها و وسایل در کلیه سبک های دکوراسیون داخلی حول یک نقطه اصلی و مرکزی چیده شده باشد و این روش معمولا در خانه های دکوچک انجام می شود

توجه داشته باشید که قبل از اجرای دکوراسیون داخلی در پاسداران کارفرما باید سبک های دکوراسیون داخلی را با دقت بررسی و طبق اصول و متراژ خانه و نیز سلیقه خود سبک دکوراسیون خود را انتخاب کند چرا که سبک های دکوراسیون داخلی جزئیات و قوانین خاص خودش را دارد .

به عنوان مثال سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جزئیات بیشتری دارد نسبت به شک های دیگر و باید در خانه های با متراژ بالا اجرا شود اما مثلا سبک دکوراسیون مدرن بهتر است در خانه های متراژ پایین اجرا شود و این سبک به روشی است که به دور از لوازم اضافی و شلوغی است.

 

دکوراسیون داخلی در پاسداران

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره های زیر در تماس باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733

مقالات مرتبط :

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *