طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

با در نظر گرفتن اهمیت دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی می توان گفت که چیدمان و نوع کاشی ها در کنار نور پردازی مناسب می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

در جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما و راهنمایی بیشتر می توانید با گروه طراح آتیس سازه تماس بگیرید. 

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

نمونه طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

در دهه های اخیر طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی بسیار مورد توجه واقع شده است چرا که یکی از پرکاربردترین فضاهای موجود در هر منزل است. امروزه با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منازل نسبت به طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی اقدام می شود و این دو باید هماهنگی از نظر سبک دکوراسیون با هم داشته باشند.

اگر شما سبک مدرن و مینیمال را می پسندید در مورد سرویس بهداشتی و حمام نیز باید این سبک رعایت شود تا همخوانی با فضای نشیمن، پذیرایی و اتاق خواب های شما داشته باشد. برای دوستداران سبک کلاسیک نیز می توان از دکوراسیون شلوغ و پر از تجملات برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی بهره برد.

گروه مهندسی آتیس سازه با توجه به نیاز و درخواست مشتریان خود اقدام به طراحی فضاهای داخلی منزل از جمله سرویس بهداشتی و حمام کرده و در صورت لزوم پیشنهاداتی برای بهبود طرح به مشتریان خود ارائه می کند. شما با مشاهده نمونه کارهای موجود در سایت می توانید نسبت به کیفیت کار، نوع طراحی و … مجموعه آتیس سازه بیشتر آشنا شوید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام سبک کلاسیک

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

امروزه با افزایش قیمت مسکن بسیاری از افراد اقدام به بازسازی خانه ها و آپارتمان های قدیمی می کنند چرا که با این کار علاوه بر اینکه مبلغ کمتری بابت خرید ساختمان می پردازند علاوه بر آن می توانند سلیقه خود را در دکوراسیون داخلی خانه اعمال کنند. یکی از کارهایی که در بازسازی منزل باید موردتوجه قرار گیرد بازسازی و دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام است.

گروه طراح مجموعه آتیس سازه با توجه به متراژ آپارتمان، سبک موردپسند مشتری و بودجه تائید شده توسط مشتری اقدام به طراحی اولیه دکوراسیون می کند. پس از تائید نهایی توسط کارفرما، کار اجرایی توسط مجموعه آتیس سازه شروع می شود.

انتخاب کاشی و سرامیک ، روشویی، شیرآلات ، وان ، سنگ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کلیه اکسسوری ها مطابق توافق میان کارفرما و مجموعه آتیس سازه انجام می شود و مشتری قبل از اجرای کار می تواند طرح سه بعدی کار را مشاهده نماید.

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام سبک مینیمال

گروه مهندسی آتیس سازه

در مجموعه آتیس سازه استفاده از متریال با کیفیت حرف اول را می زند و هرگز از کاشی و سرامیک و سایر مصالح ساختمانی بی کیفیت برای ارزان تر تمام شدن پروژه استفاده نمی شود. شما می توانید با خیال آسوده بازسازی، طراحی دکوراسیون داخلی ، ساخت ویلا و … را به مجموعه آتیس سازه بسپارید.