بازسازی منزل در سعادت آباد

09129725874
بازسازی-منزل-در-سعادت-آباد-

سعادت آباد

محله لوکس و مدرن محسوب می شود و جزو منطقه دو شهرداری است.

بازسازی منزل در سعادت آباد اغلب برای ایجاد تنوع و تغییرات در سبک دکوراسیون داخلی بسیار اجرا می شود.

سعادت آباد جزو محله های محبوب محسوب می شود و جال توجه است که جمعیت ان روز به روز در حال افزایش است.

بازسازی منزل در سعادت آباد بسیار مورد توجه ساکنین این محله می باشد و محله سعادت آباد جزو مناطقی است که بسیار طرفدار دارد.

محله سعادت آباد جزو محله های معروف و گرانقیمت محسوب می شود و برج و ساختمان های لوکس و مدرن بسیاری در این منطقه می شود.

به دلیل خیابان های عریض و پهن بسیار منحصر به فرد است و از نظر شهرسازی مناسب است.

بازسازی منزل در سعادت آباد به دلیل داشتن خانه های قدیمی زیاد بسیار اجرا می شوند و به دلیل اینکه این محله بسیار طرفدار دارد و بسیاری از افراد برای زندگی به این منطقه آماده اند جمعیت این محله هر روز در حال افزایش است و اغلب افراد سعی در بازسازی منزل خود دارند.

به دلیل واقع شدن در ارتفاعات شمال تهران از آب و هوای منسب و مطبوعی برخوردار است.

به دلیل مدرن بودن و لوکس بودن این منطقه ساکنین به خانه های خود بسیار اهمیت می دهند به همین دلیل بازسازی منزل در سعادت آباد اجرا می شود.

 

بازسازی منزل در سعادت آباد

 

بازسازی منزل در سعادت آباد

پس از مدتی که از ساخت یک ساختمانگذشت آن ساختمان نیاز به مرمت و بازسازی دارد و باید به آن رسیدگی شود در صورت سهل انگاری دچار خسارات زیادی می شوید .

بازسازی نسبت به ساخت و ساز و نیز خرید آپارتمان بسیار به صرفه تر است به همین دلیل بسیاری از مردم بازسازی منزل را ترجیح می دهند.

اولین سوال کارفرما از پیمانکار نسبت به برآورد هزینه و مخارج بازسازی می باشد که باید گفت که نمیتوان قیمت دقیق اعلام کنیم و علت آن تغییرات ثانبه به ثانبه متریال می باشد .

بازسازی ساختمان باعث زیبایی و افزایش طول عمر ساختمان می شود و در نظر داشته باشید که بازسازی خانه از ساخت یک واحد کمتر است.

بازسازی منزل در سعادت آباد از این نظر اهمیت دارد که ساکنین این محله بسیار به خانه ها خود اهمیت می دهند و این محله به دلیل مدرن بودن و لوکس بودن آن مهم است.

 

در ادامه به بازسازی منزل در سعادت آباد خواهیم پرداخت.

 

دکوراسیون داخلی در سعادت آباد

 

 

بازسازی خانه در سعادت آباد

پس از گذشت حداقل ده سال از ساخت یک ساختمان باید به مرور به فکر بازسازی آن بگیریم چرا که ساختمان پس از چند سال دچتر فرسودگی  می شود و باید به آن رسیدگی کنیم به همین دلیل ساختمان نیاز به مرمت و بازسازی دارد .

بازسازی منزل در سعادت آباد جزو مناطقی است که بسیار در آن اجرا میشود.

البته قابل ذکر است که بعضی از افراد برای ایجاد تنوع و نیز تغییرات در دکوراسیون داخلی خانه خود تصمیم به بازسازی منزل خود میگیرند .

بازسازی منزل در سعادت آباد به این دلیل بسیار مورد توجه ساکنین این محله قرار گرفته است که این محله خانه های با قدمت چند سال دارد و ساکنین این محله به دنبال بازسازی منزل خود هستند.

بازسازی-منزل-در-سعادت-آباد-

مجوز

قبل از اجرای عملیات تخریب گرفتن مجوز بسیار اهمیت دارد چون در صورت سهل انگاری شهرداری مانع از ادامه کار خواهد شد.

البته بسته به شدت بازسازی دارد در شرایط عادی و نرمال تخریب مجوز نیاز نیست .

مجوز در عملیات زیر نیاز است که گرفته شود

  1. جابه جا کردن راه پله
  2. تغییر کاربری بخش های مختلف منزل
  3. از بین بردن فضای پارکینگ
  4. حذف دیوار باربر

تخریب

یکی از نکاتی که در بازسازی خانه بسیار اهمیت دارد انجام اصولی پروسه تخریب است چون بی تجربگی و کار اشتباه خسارات جانی و مالی را در پی خواهد داشت.

پس باید هنگام تخریب در بازسازی منزل بسیار دقت کرد تا آسیب به خود و دیگران وارد نشود و همچنین باید زیر نظر مهندس اجرا شود و با رعایت کامل نکات ایمنی.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه بسیار اهمیت دارد و یکی از مهمترین بخش های بازسازی منزل محسوب می شود و علت آن این است که امروزه آشپزخانه به نوعی باعث زیبایی دکوراسیون داخلی خانه می شود و دیگر اینکه معماران آشپزخانه را قلب تپنده خانه می دانند بنابراین باید به آن بسیار توجه شود و بازسازی آشپزخانه علاوه بر بازسازی ظاهری نیار به بازسازی زیر ساختی نیز دارد و باید از نظر زیر ساخت مانند عایق کاری کف و نیز لوله کشی به آن توجه کرد و در صورت نیاز تعمیر و یا نوسازی کرد.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بخش دیگری که اهمیت بالایی دارد و در صورت سهل انگاری دچار خسارات شدیدی می شپید سرویس بهداشتی و حمام می باشد که باید حتما عایق کاری کف و دیوار آن بازدید  شود و همچنین لوله کشی و شیرآلات آن نیز نوسازی شود و سپس باید به بازسازی ظاهری شامل تعویض دوش و شیرآلات و نیز وان و کابین شیشه ای برای حمام.

بازسازی اتاق خواب

بازسازی اتاق خواب نیز دقت خاص به خودش را دارد و باید بسیار با دقت و اصولی آن را بازسازی کرد و باید طبق سلیقه کارفرما طراحی و دیزاین شود تا شخص احساس آرامش و راحتی بکند و این حس راحتی و آرامش از الویت های بازسازی اتاق خواب می باشد .

در بازسازی اتاق خواب استفاده از کمد دیواری بزرگ و نیز اتاق مستر (سرویس بهداشتی و حمام مجزا ) مورد استفاده قرار میگیرد.

حرف آخر

شرکت آتیس سازه با داشتن تیم حرفه ای و متخصص آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد

شماره تماس های زیر برای ارتباط شما عزیزان با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه می باشد

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904