اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

09129725874
اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

دکوراسیون در لغت نامه فارسی معنی مرتب کردن ، آرایه گری و چیدمان می باشد اما وقتی از دکوراسیون داخلی منزل صحبت می کنیم منظور نوع انتخاب وسایل و تزئینات داخل منزل و نوع چیدمان بخش هاغی مختلف خانه است که شامل : پذیرایی  ، نشیمن،  آشپزخانه،  اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام است.

به دلیل جذابیت و همه گیر شدن اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران بسیار از واحد های مسکونی و همچنین ادارات و مغازه ها و همینطور مطب ها و بیمارستان ها نیز استفاده می کنند.

تغییر مکان زندگی و رفتن به خانه جدید و نحوه چیدمان خانه چالشی برای تمام مردم است مخصوصا خانم ها که بیشتر از آقایون درگیر و حساسیت بیشتری به مرتب و شیک بودن خانه دارند.

یکی از اصلی ترین اصول دکوراسیون داخلی برای خرید لوازم مورد نیاز از خرید مبلمان شروع نکنید خرید مبلمان باید بعد از انتخاب سبک دکوراسیون مد نظر شما انتخاب شود و باید در نظر بگیرید که آیا آن مبل برای نشیمن خانه شما مناسب است یا خیر.

یکی از اصل های دکوراسیون داخلی این است که طبق اصول و قوانین هر سبک انجام شود و نباید قوانین آن را زیر پا گذاشت.

دکوراسیون داخلی سبک های مختلفی دارد و امروزه سبک دکوراسیون مدرن و معاصر و نئو کلاسیک بسیار محبوبیت دارد و ناگفته نماند که سبک دکوراسیون ایرانی در جهان نیز طرفداران زیادی دارد.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران جزو خدمات بسیار مهم گروه مهندسی آتیس سازه می باشد.

از نظر طراحی و نقشه ساختمان نیز اتاق نشیمن معمولا در مرکز قرار داده می شود.به دلیل اینکه اتاق نشیمن یک فضای مشترک به شمار می رود در کنار کاربردی بودن باید دارای طراحی و دکوراسیونی باشد که هم آرامش بخش بوده و هم شخصیت و سلیقه شما را به نمایش بگذارد.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران جزو خدمات بسیار مهم برای ساکنین این شهر می باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران نیز جزئیات و قوانین بسیاری دارد که نمیتوان در یک مطلب به دتمام آن بپردازیم.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

اما آن چه که در اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران اهمیت بیشتری دارد و در واقع مسیر شما را مشخص میکند این است که قدم اول را درست بردارید و قدم اول چیزی نیست جز سبک مورد نظر که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تمام بخش های اجرای طراحی دکوراسیون داخلی در تهران طبق سبک دکوراسیون داخلی پیش میرود

تفاوتی ندارد که سبک شما کلاسیک باشد یا مدرن موضوع مهم این است که برای هر فرد یا هر سلیقه یک سبک مناسب وجود دارد بررسی سبک های مختلف طراحی داخلی میتواند برای شما الهام بخش باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران توسط گروه مهندسی آتیس سازه با به روز ترین متد روز دنیا اجرا می شود و با داشتن مهندسان معمار و طراحان با تجربه و متخصص آماده خدمات رسانی می باشد.

امروزه به دلیل اینکه پیمانکاران زیادی در این صنف هستند پیدا کردن بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران شاید برای بعضی از افراد مشکل باید که باید گفت که با جستجو کردن در اینترنت و فضای مجازی میتوان از معتبر بودن شرکت های معماری مطمئن شد.

یکی از مهمترین بخش هایاجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران انتخاب سبک دکوراسیون داخلی است که باید قبل از هر اقدامی آن را انتخاب کنیم چرا که تمامی مراحل اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی طبق سبک دکوراسیون پیش می رود.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

توجه داشته باشید که اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی کار تخصصی است و باید افراد متخصص آن را انجام دهند.

بدون شک عبارت دکوراسیون داخلی در ذهن فضای لوکس و زیبا را تجسم میکند که با رعایت کردن اصول معماری و زیبا شناسی میتواند فضایی سرشار از آرامش وآسایش را در پس خواهد داشت.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران اصولی و تخصصی باعث ایجاد فضایی شاد و پر از آرامش می شود که بسیار در روحیه افراد خانه تاثیر گذار است.

سبک مدرن

همیشه و در همه حال برای اینکه فضایی مدرن ایجاد کنید میتوانید از ترکیب رنگ های سفید و سیاه بهرمند شوید زیرا این ترکیب رنگی در تمام دوره ها زیبایی خود را حفظ کرده است و هرگز ترکیبی از مد افتاده نخواهد بود و به طور کلی میتوان گفت که در سبک مدرن رنگ های خنثی در الویت قرار داردو زمانی که از ترکیب این دو رنگ خنثی در کنارهم بهره ببرید میتوانید فضایمدرنی که به دنبال آن هستید را ایجاد کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

طراحی دکوراسیون ورودی

شما در زمان ورود به خانه اول از همه با چه چیزی رو به رو می شوید؟

بعد از خواند این سوال احتمالا وروردی یا همان سر در در ذهنتان تداعی می شود.به همین طور است سردر منزل یکی از مواردی است که توجه هر کسی را به خود جلب میکند یک سردر زیبا میتواند نماینده طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان باشد و اگر به خوبی طراحی نشود تاثیر مورد نظر آن طور که باید بر جا نخواهد گذاشت.

اتاق نشیمن می تواند بر اساس نیاز کاربران در مدل و برای کاربرد های مختلفی طراحی شود و همین موضوع در دکوراسیون آن تاثیر گذار خواهد بود.

اتاق نشیمن به غیر از این که فضای که متشکل از مبل ها برای نشستن و میز تلویزیون است، میتواند به گونه ای طراحی شود که با اتاق غذا خوری و آشپزخانه به صورت یک نقشه باز طراحی شده و در ار

طراحی ورودی خانه هم مثل معماری دیگر قسمت های یک ساختمان اهمیت دارد و حتی اگر بخواهید منزلتان را در نگاه اول جذاب معرفی کنید اهمیت آن از بسیاری از بخش های دیگر فراتر خواهد رفت.

یک ورودی مناسب و زیبا به شما خوش آمد میگوید و به سادگی نشان میدهد که با چه نوع فضایی رو به رو خواهید شد.

در بسیاری از ساختمان ها طراحی ورودی به عنوان بخشی از نما صورت میگیرد و در نتیجه خصوصیاتی که در طراحی نما به کاررفته است در طراحی ورودی نز به چشم میخورد گاهی اوقات نیز پیش می آید که شما میخواهید فضایساده ورودی منزل تان را با طراحی و اجرای یک ورودی زییبا تر جلوه دهید.

ارتباط باشد.حتی در برخی از خانه در گوشه ای از اتاق نشیمن فضایی برای میز کار و میز کامپیوتر نیز در نظر گرفته می شود.

در هر صورت وجود ورودی میتواند یک اتفاق مهم در طراحی فضای خارجی منزل باشد.

ورودی منزل را باید به عنوان یکی از فضا های کاربردی به حساب آورد.همین که شما در رفت و آمد به منزل خود در طی روز به دفعات از این فضا استفاده میکنید به خوبی گویای کابرد آن می باشد.

ورودی ها به طور معمول فضاهای نه چندان وسیعی نیستند و در عین حال جایی هم نیستند که شما وقت خود را زیاد در محیط صرف کنید.

برای اینکه از فضاتی ورودی منزلتان نهایت استفاده را ببرید بهتر است فرنیچرهای کاربردی در چیدمان آن را بشناسید و با توجه به فضای آزادی که در اختیار دارید و اولویت های خودتان تصمیم گیری کنید.

اگر فضای زیادی در دسترس نیست سعی داشته باشید به سراغ فرنیچرهای چند عملکردی بروید تا به صورت همزمان از چند کاربرد بهرمند شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی در تهران نیز به دلیل اینکه خانه ها امروزه دارای متراز پایینی هستند باید از حداکثر فضا استفاده شود بنابراین یکی از مهمترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی در تهران استفاده بهینه از فضا است.

طراحی اتاق نشیمن براساس نیاز ها و خواسته های افراد خانواده می تواند بسیار کاربردی و انعطاف پذیر باشد و بسیار مهم است که در طراحی آن به هماهنگی و ارتباط تمام نکات از جمله مبلمان، سیستم روشنایی، اکسسورها، کفپوش و دیوار ها با یکدیگر توجه ویژه ای شود.

همین موضوع تصمیم گیری در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن را به یک فرآیندی چالش برانگیز تبدیل میکند.

طراحی داخلی دکوراسیون در تهران به دلیل اینکه امروزه متراژ خانه ها بسیار کم شده است استفاده از فضا بسیار اهمیت پیدا کرده است.

اگر در روند انتخاب سبک و مدلی که فضایی هماهنگ و جذاب را برای اتاق نشیمن به همراه داشته باشد در ترکیب تمام نکات موجود در طراحی با یکدیگر مشکل دارید اولین گام در امن ترین مسیر این است که نیاز های خود را شناسایی کنید.برای مثال چند نفر از اتاق نشیمن استفاده میکنند؟ از این مکان بیشتر برای چه اهدافی استفاده می شود؟ آیا بریا استراحت کردن نیاز به فضای خاصی در اتاق نشیمن دارند؟ اتاق غذا خوری در ترکیب با اتاق نشیمن قرار دارد؟برای مبل ها چه میزان فضایی در اختیار دارید؟

از تلویزیون به عنوان نقطه کانونی اتاق استفاده می شود و یا به عنوان عنصری برای تکمیل کردن فضا.

مهمترین عاملی که مشخص میکند در مرکزیت اتاق نشیمن چه چیزی باید قرار داشته باشد ابن است که اغلب امروزه در بیشتر اتاق ها نشیمن دکوراسیونی را مشاهده می کنید که با مرکزیت تلویزیون طراحی و چیدمان شده است.

اما در برخی از خانه ها تلویزیون به عنوان قلب اتاق نشیمن مورد استفاده قرار نمی گیرد.اگر شما نیز می خواهید اتاقی با کاربرد استراحت و یا صحبت کردن داشته باشید نیازی نیست که از تلویزیون به عنوان نقطه کانونی طراحی استفاده کرد و مبلمان را با توجه آن چیدمان کنید.در چنین شرایطی حتی میتوانید تلویزیون را در اتاق های دیگری قرار داده و در سالن نشیمن دکوراسیون متفاوت اجرا کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

 

 

تفاوت طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی

اکثرا بر این باور هستند که طراحی دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی یکسان است در صورتی این دو حرفه کاملا متفاوت نسبت به هم هستند .

در طراحی دکوراسیون  داخلی اولویت زیبایی شناختی است و در طراحی دکوراسیون داخلی مانند طراحی داخلی نیاز به داشتن مهارت آکادمی نیست.

در طراحی داخلی هدف جانمایی و برنامه ریزی کردن بخش های عایق کاری ف کفپوش ها و درب و پنجره و نیز ورودی خانه می باشد.

به طور کلی می توان گفت که طراحی دکوراسیون داخلی وظیفه چیدمان و همچنین ایجاد فضایی که در آن هارمونی و یکدستی و ست بودن و ایجاد فضای مناسب در خانه است می باشد.

در طراحی دکوراسیون داخلی افراد با صنایع مختلف مانند صنایع مبلمان و فرش و طراحان دوخت پرده کار دارند اما در طراحی داخلی با مهندس ناظر و مدیر پروژه و کنترل پروژه کار دارد.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

عامل مهم در طراحی داخلی اتاق خواب

  • اتاق خواب باید طبق استفاده ای که می شود آرایش شود
  • توجه داشته باشید که اجزایی که در اتاق خواب استفاده می شود باید طبق سلیقه فرد باشد و باعث شور و اشتیاق و شادابی فرد شود و باعث بی حوصلگی فرد نشود
  • هارمونی و یکدست بودن در اجزای اشیاء اتاق خواب فرد از عوامل مهم در طراحی داخلی است

طراحی داخلی

طراحی داخلی هنر و علم برای ارتقای فضای داخلی ساختمان برای محیط بهتر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده میکنند.

طراحی داخلی باعث کارایی بیشتر خانه می شود.

قابل ذکر است که طراحی داخلی در الهیه برای شکل گیری و هماهنگ کردن ویژگی های زیبایی ساختمان از داخل برای تامین شدن نیاز های مهم می باشد.

با افزایش جمعیت و این که زندگی به سمت مدرن شدن پیش می رود و برای تامیت مسکن کافی برای تمامی جمعیت مجبور می شویم که به ساخت آپارتمان های مسکونی با تراکم بالا پیش برویم.

این عمل باعث می شود که متراژ خانه ها کم شود و به همین علت استفاده بهینه از فضا هر روز بیشتر از دیروز اهمیت پیدا کرده است .

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی بسیار متغیر است و به طور کلی همانطور که میدانید قیمت طراحی داخلی در سال 1401 با مقایسه قیمت طراحی داخلی در سال 1402 بسیار متفاوت است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

قابل ذکر است که یکی از هزینه بخش ترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی در تهران دکوراسیون آشپزخانه است.

برآورد هزینه اجرای دکوراسیون داخلی نیز پس از بررسی کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه انجام می شود که در این بررسی متراژ خانه، نوع متریال مصرفی و سبک دکوراسیون داخلی بررسی می شود و طبق آن هزینه تقریبی به کارفرما اعلام می شود که به دلیل تغییرات لحظه ای قیمت دلار و ارز امکان اعلام قیمت دقیق نیست.

سبک دکوراسیون داخلی

  • سبک کلاسیک
  • سبک نئو کلاسیک
  • سبک مدرن
  • سبک مینیمال
  • سبک معاصر
  • سبک صنعتی
  • سبک سنتی
  • سبک انتقالی
  • سبک روستیک
  • سبک فرانسوی
  • سبک شابی شیک
  • سبک ساحلی
  • سبک مدیترانه ای
  • سبک فنگ شویی

اجرای دکوراسیون داخلی منزل در تهران

سبک نئوکلاسیک چیست؟

سبک کلاسیک مادر همه ی سبک ها است و اصیل ترین سبکی است که در معماری داریم و سبک نئوکلاسیک  برگرفته ازسبک کلاسیک است و نسل نوینی از سبک کلاسیک به حساب می آید و

نئوکلاسیک و  کلاسیک  دو واژه ای هستند که ارتباط مستقیمی با هم دارند

در طراحی نئوکلاسیک همان زیبایی و شکوه سبک کلاسیک وجود دارد اما به روش مدرن و امروزی تر که سادگی و ظرافت را به رخ می کشد

طراحی داخلی به سبک نئوکلاسیک الهام گرفته از هنر روم و یونان و در زمان باستان است و برای طراحی داخلی به سبک نئوکلاسیک در خانه های بزرگ و ویلاهای دلباز در فضاهای لوکس انتخاب بسیار خوبی است.

در سبک نئوکلاسیک وسایل غیر ضروری و پر زرق و برق جایگاهی ندارد

در طراحی داخلی به سبک نئوکلاسیک فقط وسایل مورد نیاز استفاده شده و جلوه خواهد داشت

استفاده از اشیاء تزیینی خلاقیت طراح بوده و حسن سلیقه آن را به نمایش می گذارد و در عین حال حس سادگی را در فضا ایجاد می کند

در طراحی سبک کلاسیک خطوط منظم و انحنا دار استفاده شده و نقش های پیچیده و چشم نواز در حکاکی مبلمان و طراحی پرده و تابلو فرش فضای خانه را جلال و شکوه میدهد

اما در سبک نئوکلاسیک از اشیاء لوکس و زیبا استفاده می شود و خطوط زاویه دار و شکسته و نا متقارن خلاقیت و نوآوری و مدرن بودن را نشان می دهد

در سبک کلاسیک رنگ هایی مانند بژ و سفید و شنی و غیره به عنوان پس زمینه باعث می شود که رنگ هایی مانند قهوه ای و سبز یشمی و عنابی که از رنگ های طبیعت الهام گرفته است خود را بهتر نشان بدهند

در طراحی به سبک نئوکلاسیک دست طراح برای انتخاب رنگ باز تراست در عین حال باید در چارچوب سبک کلاسیک پیش برود از رنگ های مدرن تر مانند خردلی و لاجوردی و برنزی در کنار رنگ های پایه مانند خاکستری و قارچی و صدفی و غیره استفاده می شود.

اگر برای طراحی داخلی از سبک های واحد استفاده کنیم و یا ترکیبی از کلاسیک و نئوکلاسیک باشد و اگر معماری نئوکلاسیک را به عنوان میانه در نظر بگیریم به راحتی می توانید طراحی دلخواهتان را داشته باشید.

دسترسی به وسایل مدرن بیشتر است و فقط لازم است طراحی اصول سبک کلاسیک را به عنوان پایه در نظر بگیریم

بخش مهمی از طراحی داخلی به  نئوکلاسیک نور است و پر نور بودن محیط در این سبک اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند باعث رهایی ذهن شود و همچنین آرامش بوجود بیاورد.

نور در سبک نئوکلاسیک

 

چون نور در این سبک اهمیت بالایی دارد نمی توان پنجره ها را با پرده های با طرح های شلوغ پوشاند و باید با پرده های نازک جلوه ساده و بسیار خوبی به منبع نور بیرونی داده شود.

کفپوشی که در طراحی نئوکلاسیک انتخاب می شود می تواند پارکت و سرامیک و یا لمینت باشد اما رنگ و طراحی آن نباید سادگی وسایل را از بین ببرد و از رنگ های روشن و طرح های مات استفاده کرد.

در طراحی داخلی به سبک نئوکلاسیک باید حتما نور را جزو اولویت ها قرار داد چون از اهمیت بالایی برخوردار است

نوع مبل انتخابی

در این سبک مبل های راحتی همراه با طراحی ساده می تواند زیبایی و حس مدرنیته را در فضا ایجاد کند و اشیاء دکوراتیو باید ساده بودن محیط را برهم نزند و زیاده روی در استفاده تابلو می تواند شما را از سبک نئوکلاسیک دور کند

طراحی داخلی به سبک نئوکلاسیک بر پایه ساده بودن است.

طراحی داخلی به سبک نئوکلاسیک جزو  سبک هایی است که اکثر مردم بسیار میپسندند و از استقبال خوبی برخوردار است.

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص وحرفه ای آماده خدمات رسانی به شماعزیزان می باشد.

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید

021-22019546

021-22875936