طراحی دکوراسیون در سعادت آباد

09129725874
طراحی دکوراسیون در سعادت آباد

یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی طراحی می باشد که باید بسیار به آن توجه کنیم.

کارفرما باید بتواند ایده و سلیقه خود را با جزئیات کامل به طراح منتقل کند تا طراح بتواند خواسته های کارفرما را اجرا کند .

طراح پس از اتمام طراحی دو بعدی طراحی را به کارفرمای محترم ارائه می کند و کارفرما میتواند تغییرات مد نظر خود را اعمال کند و بهتر است کارفرما در مرحله طراحی دو بعدی تغییرات مد نظر خود را اعمال کند.

یکی از ویژگی های طراحی سه بعدی مشخص شدن نوع متریال و سبک دکوراسیون داخلی می باشد که این طراحی بسیار طرفدار دارد.

توجه داشته باشید که قبل از طراحی دکوراسیون در سعادت آباد کارفرما باید سبک های دکوراسیون داخلی را با دقت بررسی و طبق اصول و متراژ خانه و نیز سلیقه خود سبک دکوراسیون خود را انتخاب کند چرا که سبک های دکوراسیون داخلی جزئیات و قوانین خاص خودش را دارد .

طراحی دکوراسیون در سعادت آباد

تغییرات دکوراسیون منزل، بازسازی منزل، طراحی داخلی در گذشته مانند امروز اهمیت نداشت اما این روزها به دلیل تاثیر در زندگی و همچنین آرامش و بالا رفتن کیفیت زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی دکوراسیون در سعادت آباد نیز به این جهت بسیار برای ساکنین این منطقه اهمیت دارد که این منطقه جزو مناطق لوکس و گران قیمت تهران محسوب می شود.

در این مقاله  گروه مهندسی آتیس سازه را همراهی کنید تا در مورد نحوه ی طراحی دکوراسیون در سعادت آباد خواهیم پرداخت.

طراحی دکوراسیون در سعادت آباد به طور کلی چند مرحله تقسیم می شود.

  • انتخاب شرکت معتبر و متعهد
  • بازدید و برداشت کارشناسان آتیس سازه
  • تعیین سبک دکوراسیون داخلی
  • بررسی و برآورد هزینه
  • طراحی دو بعدی
  • طراحی سه بعدی
  • شروع اجرای دکوراسیون داخلی

عناصر دکوراتیو در طراحی سقف و دیوار

شاید بتوان گفت که در طراحی سالن پذیرایی، در سطوح مختلف یکی از سطوحی که بیشترین توجه به آن می شود دکوراسیون دیوار ها است.زمانی که به طراحی سقف نیز به اندازه دیوار ها توجه  شود فضایی کاملا متفاوت ایجاد خواهد شد.

اگر می خواهید فضای خانه خود را تغییر داده و بدون خرید لوازم اضافه، در طراحی سالن پذیرایی تفاوت ایجاد کنید بر روی طراحی سقف تمرکز کنید.

زمانی که میخواهید سقف اتاق را طراحی کنید باید ارتباط آن را با سایر سطوح موجود در مکان و رنگ و بافت عناصری مانند پرده ها، فرش ها، مبلمان و اکسسورهای موجود را در نظر داشته باشید.

گچ از جمله مصالحی است که به شما این امکان را میدهد تا هر فرم و طرحی را که می خواهید با استفاده از آن بر روی سقف ایجاد کنید و با یک لوستر و یا روشنایی ای که با سبک طراحی مکان هماهنگ باشد فضای سالن پذیرایی را به طور کامل تغییر دهید.

هماهنگی میان مبلمان و اکسسور ها

رنگ های طبیعی امکان ایجاد فضایی آرام و دلنشین را ساده تر میکنند. در سالنی که با تنالیته های رنگ قهوه ای طراحی شده و فضایی ساده، اما تاثیرگذار دارد هر چه بخواهید می توانید به دست  بیاورید.

هماهنگی و ترکیب رنگ قهوه ای و کرم و با استفاده از لوستری زیبا و مجلل به سبک کلاسیک مکانی را ایجاد خواهد کرد که بتوانید ساعت ها در آن زمان خود سپری کنید.

استفاده از پنجره های بزرگ

اگر سالنی با پنجره های بزرگ دارید دیگر نیازی به استفاده از اکسسور ها و مبلمان متعدد نخواهید داشت.چشم انداز پنجره می تواند به تنهایی جلوه ای زیبا به سالن پذیرایی ببخشد.

به جای استفاده از مبلمان متعدد با جزئیات و خسته کننده، با عناصر کاربردی و ساده فضایی مینیمال طراحی کرده و از فضای باز لذت ببرید.

با به کاربردن اکسسور های زیبا اما محدود و ترکیب آن با چشم انداز پنجره بدون نیاز به اشیاء متعددو به دور از شلوغی میتوانید فضایی متفاوت دست پیدا کنید.

به کار بردن رنگ های زنده و درخشان

با به کار بردن رنگ های زنده و تاثیر گذار می توان فضایی پر انرژی ایجاد کرد.اما چگونه؟

قبل از هر چیزی زمانی که می خواهید طراحی سالن پذیرایی را انجام دهید از به کار بردن روش های جسورانه نترسید.

اگر می خواهید فضایی قابل توجه داشته باشید اما از به کار بردن رنگ های جسورانه هراس دارید در نهایت به فضایی بسیار کم انرژی و خسته کننده دست پیدا خواهید کرد.

اما برای افرادی که می خواهند از این فضای خسته کننده نجات یافته و رنگ های درشخان تری را به کار ببرند برخی نکات کلیدی وجود دارد.

اگر ترجیح میدهید که در مبلمان و اکسسور ها رنگ های زنده و درخشان را به کار ببرید می توانید در دیوار ها، کفپوش ها و سایر سطوح از یک رنگ ساده استفاده کنید.

با ترکیب رنگ های درخشان و دیوار های ساده به فضایی متعادل و هماهنگ دست خواهید یافت.

اما اگر ترجیح شما استفاده از رنگ درخشان و جسورانه بر روی دیوار ها است برای مبلمان از رنگ ها و بافت های ساده استفاده کرده و فضایی متعادل ایجاد کنید تا زمانی که بتوانید تعادل میان رنگ ها را حفظ کنید و هیچ نگرانی برای به کاربردن رنگ های زنده و درخشان وجود نخواهد داشت.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

در خانه های مدرن، خانه های آپارتمانی و در خانه های ویلایی استفاده از نقشه باز بسیار پرکاربرد است و فضایی شیک و زیبا ایجاد می کند.

البته این موضوع دلایل متفاوتی دارد، برای مثال در خانه های جدید برای صرفه جویی در فضا و ایجاد مکانی دلباز و وسیع از نقشه باز استفاده می شود.

قرار گرفتن اتاق نشیمن و آشپزخانه در یک مکان، در سال های اخیر به یک ترند تبدیل شده است.

حتی خانه های قدیمی نیز با ایجاد کمی تغییر به خانه هایی مدرن با نقشه ای باز تبدیل می شوند.افرادی که در خانه های قدیمی زندگی کرده و قصد بازسازی آن را دارند با تخریب برخی از دیوار ها، مکان های مختلف را با هم ترکیب کرده و طرحی جدید به محیط زندگی خود می بخشند.

طراحی دکوراسیون در سعادت آباد امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه عموم قرار گرفته است.

طراحی نقشه باز برای آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذا خوری در واقع طراحی و سبکی جدید و معاصر به شمار می رود.

تا اواخر دهه 1940 میلادی در تمام دنیا، مکان هایی که در نقشه معماری یک ساختمان قرار داشتند دارای نقشه ای مستقل و جداگانه بودند.

حتی آشپزخانه و اتاق غذا خوری نیز دارای فضایی مستقل بوده و دکوراسیون هر مکان نیز بر اساس کاربرد آن دارای سبکی بسیار رسمی بود.

اما بعد از جنگ جهانی دوم به دلیل شرایط ایجاد شده مفهوم دکوراسیون و طراحی داخلی منازل نیز تغییر کرد و نقشه باز و وسیعی که در آن اشپزخانه، اتاق غذا خوری و نشیمن در یک مکتن قرار داشتند روز به روز کاربرد بیشتری پیدا کرد و اما امروزه ما به این نقشه های باز عادت کرده ایم.

اما در آن رمان تغییر یک انقلاب به شمار می رفت.

طراحی دکوراسیون در سعادت آباد

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه می تواند کلیه پروژه های بزرگ و کوچک شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

یکی از توانایی های گروه مهندسی آتیس سازه پیش بردن هم زمان طراحی و اجرای بازسازی منزل می باشد.

ضمانت کاری یکی از مواردی است که گروه مهندسی آتیس سازه به آن عمل می کند و این ضمانت کاری باعث ایجاد اطمینان می شود که کارفرمایان محترم خانه خود را به راحتی به این گروه بسپارند.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن بیش از 10 سال سابقه در خشان آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستانها می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936