جستجو
Close this search box.
اجرای-دکوراسیون-داخلی-

اجرای دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی انتخاب سبک می باشد که باید قبل از هر کاری سبک مورد نظرمان را انتخاب کنیم چرا که در اجرای هر بخش سبک دکوراسیون داخلی بسیار موثر است.

هر گوشه ای از خانه نیاز به این دارد که بعد از مدتی تغییر کرده و ظاهری تازه بیابد.ایجاد هر تغییر جدید در محیط خانه میتواند فضایی دلنشین تر و زیباتر را در اختیار شما قرار دهد.اگر در زمان طراحی اتاق نشیمن خانه شما به پایان رسیده و فریاد می کشد که من را تغییر داده و جلوه جدید به آن ببخشید به این معنا است که زمان تغییر فرا رسیده و باید دست به کار شوید.

میز عسلی و پاف یکی از اکسسور های کارآمدی است که علاوه بر کاربردی که دارند می توانند شخصیتی منحصر به فرد با اتاق نشیمن ببخشند.اما گاهی فضایی را که در اختیار دارید این امکان را به شما نمی دهد تا از هر دو عناصر در کنار یکدیگر استفاده کنید.در چنین شرایطی کدام یک از این مبلمان را باید انتخاب کرد؟در واقع یک پاف که با پارچه ای مناسب و مرتبط با مبلمان اصلی روکش شده باشد بسیار کارآمد تر از یک میز عسلی خواهد بود زیرا این گونه هم میتوانید کتاب ها و یا اکسسورهای خود را بر روی ان قرار داده و به عنوان میز از آن استفاده کرده و هم فضایی برای نشستن در اختیار داشته باشید.البته تمیز نگه داشتن روکش بافت میتواند کمی کار شما را دشوارتر کند.

اجرای-دکوراسیون-داخلی

گلیم و فرش نیز از بهترین عناصر برای تقسیم کردن یک مکان به فضا های مختلف به شمار میروند علاوه بر این فرش و گلیم از نظر دکوراتیو نیز فضای اتاق را کامل کرده و به مکان رنگ و پویایی بخشیده و ایراد های موجود در کفپوش اتاق را نیز می پوشانند.هنگام خرید فرش و گلیم برای اینکه ببا قرار دادن مبل ها و صندلی ها بر روی آن به فضای نشیمنی مناسب دست پیدا کنید حتما ابعاد آن را در نظر داشته و مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید.

ممکن است استفاده از حداقل 3 و حداکثر 5 سیستم روشنایی در یک مکان به عنوان یک الگو در نظر گرفته شود اما این موضوع را در نظر داشته باشید که این فرمول برای مکان های بزرگ مناسب نخواهد بود و در چنین مکان هایی ممکن است به سیستم روشنایی بیشتری نیاز داشته باشید.

اما در خانه های استودیویی استفاده از یک آویز سقفی در وسط خانه میتواند تمام مکان موجود را روشن کند.

در صورت تمایل میتوانید این روشنایی را با استفاده از یک آباژور و یک لوستر در آشپزخانه تقویت کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی در تهران نیز یکی از خدمات پر طرفدار است چرا که ساکنین این شهر به خانه های خود بسیار اهمیت می دهند.

اجرای دکوراسیون-- داخلی-آتیس سازه--

اگر خانه شما یک واحد شمالی است استفاده از هالوژن های سقفی نیز میتواند بسیار کارآمد باشدو در واقع برای رسیدن به بهترین میزبان روشنایی قبل از هر چیزی باید ابعاد مکان مورد نظر خود را در نظر داشته باشیم.

طراحان حرفه ای برای این که بتوانند یک اتاق نشیمن را به زیبایی دکوراسیون داخلی کنند، سبکی متناسب با افراد حاضر در خانه را در نظر گرفته و به کار می برند.شما برای این که بتوانید مانند یک طراح حرفه ای محیط خود را دکوراسیون کنید، لازم است یک سبک و تم مناسب رابرای آن مشخص کرده و بر اساس آن پیش می رود.

اجرای دکوراسیون داخلی اغلب برای ایجاد تغییر و تحول بسیار اجرا می شود .

 

اجرای دکوراسیون داخلی

انتخاب یک سبک طراحی مناسب برای محیط زندگی و به خصوص اتاق نشیمن که بیشترین استفاده را دارد.بیش از هر چیزی به علایق و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سبک شما در طراحی داخلی کدام است؟ آیا می دانید چه سبکی و چه تزئیناتی را باید در دکوراسیون اتاق نشیمن خود به کار ببرید؟

اجرای-دکوراسیون-داخلی

میتوانید سبک های مختلفی را در اتاق نشیمن با چیدمان و یک ترکیب جدید از آخرین مبلمان، اشیاء و اکسسورهایی که خریداری کرده اید و مورد علاقه شما هستند، به نمایش بگذارید.برای ایجاد چنین سبکی یک کاناپه با کوسن های روی آن میتواند به یک نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق نشیمن تبدیل شود.برای این منظور میتوانید یک کاناپه مدرن را با کوسن هایی با طرح های سنتی و هندسی ترکیب کنید.هم چنین یک میز مدرن با اکسسور های کلاسیک، ترکیب جذابی را ایجاد خواهد کرد.زمانی که میخواهید با ترکیب سبک های مختلف و اشیاء و اکسسور های متفاوت یک سبک یکپارچه را ایجاد کنید، باید چندین بار آزمون و خطا کنید تا به نتیجه مناسب دست پیدا کنید.

امروزه اجرای دکوراسیون داخلی اغلب در سبک های نئو کلاسیک ومدرن اجرا می شود.

اجرای-دکوراسیون-داخلی

سبک رمانتیک غیر معمول

اگر یک سبک زندگی ظریف و اصیل، اما در عین حال کمی آزاد و رها دارید، در طراحی داخلی اتاق نشیمن، یک سبک جذاب، اما به همان اندازه رمانتیک را به کار ببرید.برای این منظور سبک رترو با مبلمان چوبی و گرم، با پارچه های مخملی بنفش و صورتی و نیلی و پایه های ظزیف مبلمان، ظاهری شیک و زیبا به محیط زندگی شما خواهد بخشید.برای تقویت کردن این سبک می توانید در پرده ها و کاغذ دیواری ها نیز طرح های گل دار را انتخاب کرده و به کار ببرید.

اجرای دکوراسیون داخلی توسط گروه مهندسی آتیس سازه طبق آخرین متد روز دنیا انجام می شود.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه در نظر دارد که اجرای دکوراسیون داخلی را در تمام نصاط تهران گسترش دهد و بنابراین سعی در افزایش تیم خود دارد که بتواند خدمان خود را افزایش دهد.

برای ارتباط با کارشناسان ومشاوران گروه آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904

 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *