جستجو
Close this search box.

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر

فهرست مطالب

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه ای مصنوعی است که در شمالغرب تهران و منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده است  که مساحت آن 130 هکتار است.

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر برای ساکنین این بسیار مهم است.

دریاچه چیتگر در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار دارد و دریاچه چیتگر در بخش جنوب نیز با بزرگراه همدانی و در قسمت شرق با بزرگراه همت محدود می شود.

به دلیل اینکه جمعیت در این منطقه بیشتر از محله های دیگر است تقاضا بازسازی منزل بیشتر است به همبن دلیل بازسازی منزل در دریاچه چیتگر جزو محله های پر طرفدار بازسازی است

قابل ذکر است که آب دریاچه چیتگر از رودخانه کن تامین میشود.

 

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر به دلیل داشتن برج و خانه های بسیار زیاد در این محله بازسازی منزل بسیار اجرا می شود.

طرح ساخت دریاچه چیتگر در سال ۱۳۴۷ می باشد که به دلایلی به انجام نرسید که پس از بررسی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۹ ابهامات و طرح بررسی تکمیل شد و در مهر ماه سال

۱۳۸۹ عملیات اجرایی پهنه آب گیر و از تیر ماه ۱۳۹۱ عملیات اجرایی پهنه ساحلی توسط پیمانکار مربوطه آغاز شد.

فاز اول پروژه دریاچه به نام دریاچه چیتگر در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ افتتاح شد.

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر به دلیل داشتن واحد های مسکونی بسیار زیادی که وجود دارد و همچنین چندسالی که از ساخت آن می گذرد بسیار اجرا می شود.

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر

بعد از اینکه چند سالی از ساخت یک ساختمان گذشت باید هم از نظر زیر ساخت و هم پاز نظر ظاهری و زیبایی به آن رسیدگی کرد تا بتوانیم از ایجاد خسارات جلوگیری کنیم به عنوان

مثال عایق کاری خانه و لوله کشی و تاسیسات خانه پس از مدتی دچار فرسودگی می شود و باید تعمیر و یا نوسازی شود .

یکی دیگر از دلایل بازسازی منزل تنوع و تغییر دکوراسیون داخلی منزل میباشد.

بعضی از افراد بازسازی منزل را هزینه اضافی می دانند در صورتی که اگر با خرید آپارتمان و یا ساخت یک واحد مقایسه کنید متوجه می شوید که بازسازی منزل بسیار به صرفه است .

علاوه بر زیبایی، بازسازی منزل باعث افزایش طول عمر ساختمان نیز می شود.

به دلیل داشتن واحد های انوهی که دارد بازسازی منزل در دریاچه چیتگر بسیار اجرا می شود.

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر به دلیل اینکه در این منطقه واحد مسکونی بسیار زیادی  وجود دارد جزو مناطقی است که در آن بازسازی منزل بسیار اجرا می شود.

 

 

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر

 

مراحل بازسازی منزل در چیتگر

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر کار اصولی است و باید تیم متخصص و حرفه ای آن را انجام دهد تا به درستی و بدون خطر اجرا شود در ادامه به مراحل بازسازی خواهیم پرداخت:

  • برآورد هزینه
  • انتخاب سبک دکوراسیون داخلی
  • مجوز
  • تخریب
  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی کف و سقف
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام
  • بازسازی اتاق خواب

برآورد هزینه

اولین سوالی که کارفرما از پیمانکار دارد برآورد و هزینه بازسازی منزل می باشد که به آن خواهیم پرداخت.

برآورد هزینه در بازسازی منزل در دریاچه چیتگر برای کارفرما اهمیت زیادی دارد.

بعد از تماس کارفرما با گروه مهندسی آتیس سازه کارشناسان با شما قراری برای بازدید مشخص کرده و بعد از بازدید و بررسی از سبک دکوراسیون داخلی و نیز متراژ خانه و متریال مصرفی هزینه تقریبی به شما اعلام می شود و علت آن نوسان دلار و ارز است که باعث اغییرات روزمره متریال می باشد به همین دلیل امکان اعلام هزینه دقیق نیست.

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی

از دیگر بخش هایی که باید در بازسازی منزل به آن توجه کرد انتخاب سبک دکوراسیون داخلی است که بازسازی منزل طبق آن انجام می شود به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که قبل از اجرا انتخاب شود.

سبک های دکوراسیون داخلی بسیار متنوع است و هر سلیقه ای می تواند انتخاب شود.

در بازسازی منزل در دریاچه چیتگر بیشتر از سبک نئو کلاسیک ومدرن استفاده میکنند.

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر

مجوز

پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی باید نسبت به گرفتن مجوز اقدام شود چون نسبت به شدت تخریب در بازسازی نیاز به مجوز دارد و باید حتما گرفته شود و در ذغیر این صورت شهرداری مانع از پیشروی پروژه می شود.

به عنوان مثال : حذف دیوار و ستون های باربر ، جابه جایی راه پله ، تغییر کاربری بخش های مختلف خانه و غیره نیاز به گرفتن مجوز دارد.

تخریب

یکی از مهمترین بخش های مهم در بازسازی منزل بخش تخریب است که باید اصولی و با رعابت نکات ایمنی انجام شود و همچنین باید زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود و همانطور که در بالا گفته شد بخش هایی از تخریب نیاز به گرفتن مجوز دارد و آن هم به دلیل شدت تخریب در بازسازی است.

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه کی از مهمترین بخش های خانه محوسب می شود  و چون بیشتر وقت خانم های خانه دار در این بخش سپری می شود برای آن ها اهمیتی دو چندان دارد و همچنین امروزه آشپزخانه در دکوراسیون داخلی نیز موثر شده است و بسیار باعث زیبا تر شدن خانه می کند.

در بازسازی آشپزخانه قبل از بازسازی ظاهری آن باید به زیر ساخت های آن بپردازیم به همین دلیل باید لوله کشی ها و عایق کاری کف آشپزخانه بررسی و نوسازی شود و سپس بعد از اتمام بازسازی زیر ساخت به بازسازی ظاهری می پردازیم که شامل : تعویض کابینت ، سرامیک کف و کاشی دیوار و کف آن.

 

بازسازی سقف و کف

بازسازی سقف اکثرا از کناف و سقف دکوراتیو با نورپردازی خاص اجرا می شود که نورپردازی در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

و در بازسازی کف نیز می توان از کفپوش، پارکت و لیمنت و سرامیک استفاده کرد و تنوع بالایی نیز دارد و رنگ آن نسبت به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب می شود.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام مثل آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر بازسازی ظاهری آن باید نسبت به بازسازی زیر ساخت آن نیز توجه کرد و قبل از هر کاری باید عایق کاری کف و دیوار و نیز لوله کشی آن باید نوسازی شود و همچنین باید شیرآلات و دوش آن نیز نوسازی شود و سپس به بازسازی ظاهری از قبیل کاشی و سرامیک و دوش و وان و غیره پرداخت .

بازسازی اتاق خواب

در بازسازی اتاق خواب باید به دقت و اصولی به آن پرداخت چون مکان آرامش و ریلکس کردن و باید فرد در آن احساس راحتی و آرامش بکند و باید اصولی طراحی و اجرا شود در بازسازی اتاق خواب توجه کنید که باید با دکوراسیون داخلی منزل هارمونی داشته باشد.

حرف آخر

شرکت آتیس سازه با داشتن  تیم متخصص و حرفه ای آماده ارائه خدمات بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی می باشد.

برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733