طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل اینکه مهمان ها و افراد خانواده در این قسمت از منزل دور هم جمع می شوند. این فضا باید به گونه ای طراحی شود که جذابیت زیادی برای دور هم جمع شدن داشته باشد. 

گروه آتیس سازه می تواند بهترین دکوراسیون و طراحی را برای فضاهای داخلی منزل شما ایجاد کند.

طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی
طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یکی از فضاهای صمیمی و خودمانی برای جمع های خانوادگی و تماشای تلویزیون است. این فضا باید تا جایی که امکان دارد راحت باشد و از تجملات فضای پذیرایی دور باشد. برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن باید یک نقطه کانونی که ترجیحا دیوار تی وی وال است انتخاب شود و چیدمان مبلمان حول این مرکز انجام شود.

مبلمانی که برای اتاق نشیمن انتخاب می شود باید از نوع راحتی باشد تا بتوان در ساعاتی که مشغول تماشای تلویزیون هستیم روی آن لم داده و خستگی روزانه را از تن به در کنیم. برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن باید سبک دکورااسیون کلی را رعایت کرد. مثلا اگر سالن پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خوابها همگی به سبک مدرن طراحی می شوند باید در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن هم این سبک را رعایت کرد.

استفاده از اکسسوری ها، تابلو های مناسب با فضای اتاق نشیمن، پرده و فرش متناسب با رنگ دیوارها و مبل ها و … همگی می توانند به زیباتر شدن طراحی دکوراسیون نشیمن کمک کنند. طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن تنها به چیدمان لوازم محدود نمی شود و بازسازی دیوارها ، تی وی وال ، تعویض پنجره ها، تعویض کفپوش و … را نیز شامل می شود.

بنا به بودجه کارفرما و طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن می توان به این گزینه ها اضافه کرد یا از آنها کم کرد. نکته مهم در طراحی دکوراسیون اتااق نشیمن این است که دیوار تی وی وال که بعنوان نقطه کانونی این فضا شناخته می شود باید به درستی انتخاب شود. تلویزیون نباید روبروی پنجره قرار گیرد چرا که نوری که از بیرون به داخل می تابد در صفحه تلویزیون منعکس شده و بسیار آزاردهنده خواهد بود.

همچنین فاصله بین مبل راحتی تا تلویزیون باید درست انتخاب شود تا موجب آزار چشم ها نشود. از طرفی تلویزیون در مسیر رفت و آمد قرار نگیرد تا افرادی که در حال تماشای تلویزیون هستند از تردد اعضای دیگر خانواده در اتاق کلافه نشوند. اینها تنها چند نکته کلیدی برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن است که با شما به اشتراک گذاشتیم. شما می توانید طراحی دکوراسیون فضای نشیمن و سایر فضاهای منزل خود را به گروه مهندسی آتیس سازه بسپارید.

دکوراسیون اتاق نشیمن از طراحی تا اجرا

از طراحی تا اجرا با گروه مهندسی آتیس سازه

آتیس سازه با سالها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ، بازسازی منزل ، ساخت ویلا و … آماده ارائه خدمات مربوط به طراحی فضاهای داخلی منزل ، مراکز تجاری و اداری می باشد.