نقاشی ساختمان در سعادت آباد

09129725874
نقاشی ساختمان در سعادت آباد

همانطور که میدانید نقاشی ساختمان جزو مراحل بسیار مهم در دکوراسیون داخلی است و اجرای اصولی و صحیح آن بسیار تاثیر در زیبایی منزل دارد و به همین دلیل باید افراد متخصص و کاربلد آن را انجام دهند.

نقاشی ساختمان در سعادت آباد اغلب در رنگ های آکریلیک و پلاستیک اجرا می شود.

یکی دیگر از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی نقاشی ساختمان است که امروزه نقاشی ساختمان جایگزین کاغذ دیواری شده است.

نقاشی ساختمان نیز یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی است که با اجرای آن باعث زیبایی دو چندان خانه  می شود.

یکی از پر طرفدار ترین رنگ های نقاشی ساختمان رنگ آکریلیک می باشد که بسیار طرفدار دارد و به دلیل اینکه بسیار راحت انجام  می شود و همچنین به دلیل تنوع رنگی بسیار بالا بسیار محبوب است.

رنگ آکریلیک به دلیل اینکه بر پایه آب است بو ندارد و سریع خشک می شود و بر روی هر سطحی قابل اجرا است.

 

نقاشی ساختمان در سعادت آباد

نقاشی ساختمان در سعادت آباد

نقاشی ساختمان در سعادت آباد  هر چند سال یکبار نیاز است که دیوار های خانه رنگ آمیزی شود و یکی از نکات مهم اجرای اصولی و صحیح آن است که باعث می شود سریع تر و به صرفه تر انجام شود.

تمیز بودن سطح دیوار ها و همچنین اجرای پرایمر باعث زیبایی دو چندان شود.

توجه داشته باشید که باید قبل از رنگ آمیزی کلید و دستگیره ها را با نوار چسب بپوشانید تا رنگ آمیزی بسیار سریع تر و راحت تر انجام شود.

یکی از بخش های بسیار مهم در ابتدای کار رنگ کاری داشتن سطحی تمیز و بدون چربی است تا بتوان به راحتی و به صورت تمیز و یک دست رنگ آمیزی را آغاز کنیم.

قبل از رنگ کاری زیر سازی رنگ بسیار اهمیت دارد که سطحی صاف و یک دستی داشته باشیم و برجستگی ها و سوراخ ها و یا پوسته پوسته ها را از بین ببریم.

 

نقاشی-ساختمان-در-سعادت-آباد

در این مقاله سعی داریم در مورد نحوه اجرای انواع رنگ ساختمان بپردازیم.

در ادامه در مورد نحوه اجرای نقاشی ساختمان در سعادت آباد میپردازیم و همچنین در مورد انواع رنگ های ساختمانی و نیز معایب و مزایای آن خواهیم پرداخت.

آماده کردن دیوار ها

قبل از اجرای نقاشی و نیز باز کردن قوطی رنگ باید تمامی دیوار های مد نظرمان را بررسی کنیم تا سوراخ و یا لکه نداشته باشد در صورت بودن سوراخ و یا لکه باید آن را پر کنیم و پس از آن با سنباده محل ترمیم شده را سنباده میکنیم تا هیچ برجستگی وجود نداشته باشد.

پس از سنباده کردن شن و ماسه ناشی از سنباده رنگ دیوار و همچنین ترمیم روی دیوار باقی میماند که باید با دستمال تمیز آن را پاک کنیم.

توجه داشته باشید که دیوار باید بدون گرد و غبار و هرگونه ایراد و آلودگی باشد چرا که بودن آلودگی باعث پوسته شدن رنگ می شود .

دیواری که دارای ایراد های زیادی است باید بتونه کاری شود و پس از بتونه باید از پرایمر و رنگ استفاده شود.

توجه داشته باشید که دیوار هایی که ایرادی ندارد و به نوعی تازه رنگ شده است نیازی به بتونه ندارد و البته باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

لازم به ذکر است که برای اجرای رنگ روی دیوار حتما باید قبل از نقاشی از پرایمر استفاده شود چرا که هنگام خرید به شما گفته می شود که این رنگ ها بدون نیاز به پرایمر به راحتی روی دیوار قرار میگیرد در صورتی که استفاده از پرایمر هیچ ربطی به نوع رنگ ندارد و باید همیشه قبل از اجرای نقاشی ساختمان استفاده شود

محافظت از لوازم منزل

زمانی که تعمیرات دیوار به اتمام می رسد قبل از اجرای نقاشی ساختمان در سعادت آباد باید  از نوار های نقاشی برای محافظت از قرنیز و پریز برق و همچنین دستگیره ها استفاده شود .

ابزار مناسب جهت نقاشی :

  • سنباده
  • نوار نقاشی
  • پارچه تمیز
  • غلتک رنگ
  • برس رنگ
  • تیر کشویی غلتک رنگ
  • سینی رنگ

انواع رنگ ساختمان

  • رنگ روغنی
  • رنگ آکریلیک
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ پلاستیک
  • رنگ بلکا

نقاشی-ساختمان-در-سعادت-آباد

رنگ روغنی

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی امروزه بسیار کمتر از قبل انجام می شود و رنگ روغنی بیشتر در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد.

رنگ روغنی قدیمی ترین رنگ صنعت ساختمان است که در گذشته بسیار محبوبیت داشت اما امروزه با آمدن رنگ های نظیر آکریلیک و مولتی کالر رنگ روغنی کمتر اجرا می شود.

یکی از دلایلی که رنگ روغنی کمتر استفاده می شود بوی بد آن است که به دلیل حلال نفتی بودن می باشد و همچنین دیر خشک شدن از معایب دیگر رنگ روغنی است.

مزایای این رنگ قابل شستشو بودن و همچنین دوام و مقاومت بالا می باشد.

رنگ آکریلیک

امروزه رنگ آکریلیک بسیار طرفدار دارد و به دلیل اینکه این رنگ بر پایه آب است بسیار سریع خشک شده و بوی ندارد به همین دلیل بسیار طرفدار دارد.

تنوع رنگی بالا از دیگر مزایای این رنگ می باشد.

از مزایای دیگر رنگ آکریلیک استفاده در تمام سطوح می باشد.

این رنگ قابل شستشو و ضد آب است.

در برابر نورخورشید نیز دوام بالایی دارد.

رنگ آکریلیک بسیار طرفدار دارد و در اجرای نقاشی ساختمان در سعادت آباد  نیز بسیار اجرا می شود.

رنگ پلاستیک

رنگپلاستیک نیز از رنگ های قدیمی پر طرفدار است که این رنگ نیز بر پایه آب بوده و بوی بدی ندارد و رنگ هایی که بر پایه آب هستند بسیار سریع و راحت خشک می شوند.

به دلیل مات بودن این رنگ ایراد های دیوار را می پوشاند.

به دلیل اینکه این رنگ پوشش دهی مناسبی دارد نیاز به چند دست رنگ زدن نیست.

از ایراد های مهم رنگ پلاستیک غیر قابل شستشو بودن می باشد و همچنین ماندگاری این رنگ پایین است.

 

نقاشی ساختمان در سعادت آباد توسط بهترین و کاربلد ترین نقاشان گروه آتیس سازه اجرا می شود.

خدمات دیگر گروه آتیس سازه نقاشی دکوراتیو است  که بسیار طرفدار دارد و در حال اجرا است.

بسیاری از مردم تصورات محدودی در زمینه نقاشی منزل دارند و برای راحتی کار معمولا از رنگ های روشن استفاده میکنند  در صورتی که یک محیط میتواند تنها با لایه های ساده ای از یک رنگ مناسب کاملا تغییر چهره بدهد.

رنگی که کاملا مناسب با کارکرد آن محیط، اکسسورها و وسایل آن باشد.

 

ما تضمین میکنیم که با انتخاب رنگ مناسب نقاشی دکوراتیو که امروزه با رشد علم و تکنولوژی جایگاه متفاوتی بدست آورده است بسیار هیجان زده و ذدوق زده خواهید شد.

امروزه نقاشی دکوراتیو به اشتباه مترادف  با پتینه کاری استفاده می شود در صورتی که یکی از بخش های نقاشی دکوراتیو پتینه کاری به معنای کهنه کاری است.

حرف آخر

 

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم قوی و متخصص آماده ارائه خدمات در تهران وشهرستانها می باشد.

گروه مهندسی آتیس سازه متخصص در اجرای بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی می باشد.

برای ارتباط با مشاوران و کارنشاسان با شماره تماس 02122019546 در ارتباط باشید