جستجو
Close this search box.

دکوراسیون داخلی در کامرانیه

09129725874

دکوراسیون-داخلی-در-کامرانیه-

زمانی که صحبت از دکوراسیون داخلی می شود اولین جایی که به ذهن خطور می کند طراحی سالن پذیرایی است و اولین جایی که طراحی می شود مکانی است که در آن از مهمان های خود پذیرایی می کنیم.

دکوراسیون داخلی در کامرانیه به دلیل اینکه این محله جزو محله های بسیار لوکس و مدرن تهران محسوب می شود اجرای دکوراسیون داخلی در این محله بسیار اهمیت دارد.

زمانی که این مکان را بر اساس سبک مورد نظرتان طراحی می کنید می توانید علایق، شخصیت و عناصر با هویت را نیز به نمایش بگذارید.در سالن پذیرایی تنها نیاز های اساسی مطرح نیستند، بلکه راحتی مهمان ها و اعضای خانواده نیز اهمیت بالایی دارد.اما چه نوع طراحی برای این مکان مناسب است؟

در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دکوراسیون-داخلی-در-کامرانیه-

دکوراسیون داخلی در کامرانیه

زمانی که زمین، دیوار، کفپوش، طراحی سقف، مبلمان و اکسسور ها، بافت ها، رنگ ها، فرم ها و سایر جزئیات را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که سالن

پذیرایی مهم ترین مکان عمومی هر خانه ای به شمار می رود که مجلل ترین و لوکس ترین عناصر دکوراتیو در آن قرار داده می شوند.

البته ممکن است که بخواهید با نگاهی مینیمال و ساده در سالن پذیرایی تفاوت ایجاد کنید.برای این منظور می توانید از سبک های متفاوت در طراحی سالن پذیرایی  استفاده کرده و نتیجه ای چشم نواز به دست بیاورید.برای چیدمان سالن پذیرایی نیازی نیست که حتما از اشیاء و اکسسور های متعدد استفاده کنید.

افرادی که ترجیح می دهند از طراحی های متقارن در دکوراسیون سالن استفاده کنند اشیاء و سبک کلاسیک انتخاب مناسبی برای آن ها خواهد بود و افرادی که به دنبال ایجاد فضایی متفاوت با جزئیات و طراحی نا متقارن هستند سبک های مینیمال و مدرن که اشیاء و ترکیب بندی های نامتقارن را در آن ها بسیار کاربرد دارد

انتخاب مناسبی خواهد بود.همچنین استفاده از رنگ های طبیعی امکان ایجاد فضایی آرامش بخش در پذیرایی را آسان تر می کند.رنگ هایی مانند قهوه ای، کرم و یا بژ از جمله رنگ های طبیعی به شمار می روند.در کنار رنگ ها و بافت طبیعی که امکان ایجاد فضایی آرام را در اختیار شما قرار می دهند، در طراحی سالن با ترکیب مبلمان راحت و اشیاء و لوازم کاربردی نیز می توانید تفاوت های قابل توجهی ایجاد کنید.

دکوراسیون-داخلی-در-کامرانیه-

ایجاد فضایی آرام با سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای سبکی است که با به کار بردن رنگ های خاکی، حاکمیت رنگ های روشن به خصوص رنگ سفید،تنالیته های آرامش بخش رنگ آبی و با اکسسور های زیبا و جزئیات دکوراتیو ایجاد می شود.

سبک مدیترانه ای که در کشور های حاشیه دریای مدیترانه مانند اسپانیا، ایتالیا، یونان و ترکیه بسیار پرکاربرد است.آب و هوای مدیترانه ای را به خانه شما می آورد.رنگ های آبی و رنگ های روشن به کار رفته در این سبک آرامش را با خود به همراه خواهند داشت.

عناصر دکوراتیو در طراحی سقف و دیوار

شاید بتوان گفت که در طراحی سالن پذیرایی، در سطوح مختلف یکی از سطوحی که بیشترین توجه به آن می شود دکوراسیون دیوار ها است.زمانی که به طراحی سقف نیز به اندازه دیوار ها توجه  شود فضایی کاملا متفاوت ایجاد خواهد شد.

اگر می خواهید فضای خانه خود را تغییر داده و بدون خرید لوازم اضافه، در طراحی سالن پذیرایی تفاوت ایجاد کنید بر روی طراحی سقف تمرکز کنید.

زمانی که میخواهید سقف اتاق را طراحی کنید باید ارتباط آن را با سایر سطوح موجود در مکان و رنگ و بافت عناصری مانند پرده ها، فرش ها، مبلمان و اکسسورهای موجود را در نظر داشته باشید.

گچ از جمله مصالحی است که به شما این امکان را میدهد تا هر فرم و طرحی را که می خواهید با استفاده از آن بر روی سقف ایجاد کنید و با یک لوستر و یا روشنایی ای که با سبک طراحی مکان هماهنگ باشد فضای سالن پذیرایی را به طور کامل تغییر دهید.

هماهنگی میان مبلمان و اکسسور ها

رنگ های طبیعی امکان ایجاد فضایی آرام و دلنشین را ساده تر میکنند. در سالنی که با تنالیته های رنگ قهوه ای طراحی شده و فضایی ساده، اما تاثیرگذار دارد هر چه بخواهید می توانید به دست  بیاورید.

هماهنگی و ترکیب رنگ قهوه ای و کرم و با استفاده از لوستری زیبا و مجلل به سبک کلاسیک مکانی را ایجاد خواهد کرد که بتوانید ساعت ها در آن زمان خود سپری کنید.

استفاده از پنجره های بزرگ

اگر سالنی با پنجره های بزرگ دارید دیگر نیازی به استفاده از اکسسور ها و مبلمان متعدد نخواهید داشت.چشم انداز پنجره می تواند به تنهایی جلوه ای زیبا به سالن پذیرایی ببخشد.

به جای استفاده از مبلمان متعدد با جزئیات و خسته کننده، با عناصر کاربردی و ساده فضایی مینیمال طراحی کرده و از فضای باز لذت ببرید.

با به کاربردن اکسسور های زیبا اما محدود و ترکیب آن با چشم انداز پنجره بدون نیاز به اشیاء متعددو به دور از شلوغی میتوانید فضایی متفاوت دست پیدا کنید.

به کار بردن رنگ های زنده و درخشان

با به کار بردن رنگ های زنده و تاثیر گذار می توان فضایی پر انرژی ایجاد کرد.اما چگونه؟

قبل از هر چیزی زمانی که می خواهید طراحی سالن پذیرایی را انجام دهید از به کار بردن روش های جسورانه نترسید.

اگر می خواهید فضایی قابل توجه داشته باشید اما از به کار بردن رنگ های جسورانه هراس دارید در نهایت به فضایی بسیار کم انرژی و خسته کننده دست پیدا خواهید کرد.

اما برای افرادی که می خواهند از این فضای خسته کننده نجات یافته و رنگ های درشخان تری را به کار ببرند برخی نکات کلیدی وجود دارد.

اگر ترجیح میدهید که در مبلمان و اکسسور ها رنگ های زنده و درخشان را به کار ببرید می توانید در دیوار ها، کفپوش ها و سایر سطوح از یک رنگ ساده استفاده کنید.

با ترکیب رنگ های درخشان و دیوار های ساده به فضایی متعادل و هماهنگ دست خواهید یافت.

اما اگر ترجیح شما استفاده از رنگ درخشان و جسورانه بر روی دیوار ها است برای مبلمان از رنگ ها و بافت های ساده استفاده کرده و فضایی متعادل ایجاد کنید تا زمانی که بتوانید تعادل میان رنگ ها را حفظ کنید و هیچ نگرانی برای به کاربردن رنگ های زنده و درخشان وجود نخواهد داشت.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ه ای آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران با شماره های زیر در تماس باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904