بازسازی منزل در حکیمیه

09129725874
بازسازی منزل در حکیمیه

همانطور که می دانید دلایل زیادی برای بازسازی منزل در حکیمیه وجود دارد که رفاه و راحتی جزو مهم ترین بخش های آن است که باید در صدر اولویت های شما قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که برای بازسازی منزل در حکیمیه این دیدگاه نباید وجود داشته باشد که صرفا جهت افرایش ارزش خانه بازسازی انجام شود چرا که در آن احساس راحتی نخواهید داشت.

آرامش و حس امنیت و زیبایی خانه نسبت به سلیقه و ایده های شما از هر چیزی در بازسازی منزل در حکیمیه اهمیت دارد .

بازسازی منزل در حکیمیه

بازسازی منزل در حکیمیه

در سالیان نه چندان دور اگر کسیس قصد داشت خانه خود را بازسازی و دیزاین کند باید کلیه کار های اعم از تخریب و خرید مصالح و پیدا کردن نیروی کار را خودش انجام میداد اما امروزه گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم قوی و متخصص در تمامی مناطق تهران و حتی شهرستانها آماده خدمات رسانی برای شما عزیزان می باشد.

یکی از سوالاتی که اغلب کارفرمایان دارند هزینه بازسازی است که برای اغلب کارفرمایان از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه بازسازی منزل در حکیمیه با توجه به مترآژ و نوع سبک دکوراسیون داخلی و متریال مصرفی مشخص می شود که در ابتدا باید بازدید و پس از آن طراحی انجام شود.

یکی از اهداف بازسازی منزل در حکیمیه تبدیل خانه به یک خانه منحصر به فرد و اصطلاحا یونیک است که با استفاده از سلیقه شما طراحی و اجرا می شود.

بازسازی منزل در حکیمیه

بازسازی منزل در تهران این امکان را به شما می دهد از فضای خانه بهترین استفاده را برده و محیط خانه کاربردی تر و مفید تر خواهد شد.

توجه داشته باشید که اجرای بازسازی منزل در تهران فرآیند های متفاوتی دارد یعنی اینکه هر خانه نسبت به قدمت و متراژ و نوع استفاده و سلیقه کارفرما بازسازی می شود .

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در بازسازی منزل در حکیمیه نوسازی و بهینه سازی مصرف انرژی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

هزینه بازسازی آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه از اصلی ترین بخش های خانه محسوب می شود و در اجرای بازسازی منزل آشپزخانه در اولویت قرار می گیرد.

خانم های خانه دار بسیار حساس به آشپزخانه خود هستند و به همین دلیل توجه و اصرار زیادی در بازسازی و نوسازی آشپزخانه دارند.

در ارائه قیمت هزینه بازسازی در تهران 1403 مهمترین بخش این است که شما دقیقا کدام یک از قسمت های آشپزخانه را قصد دارید بازسازی کنید.

بازسازی منزل در حکیمیه

هزینه بازسازی در تهران 1403

توضیحات حداکثر قیمت حداقل قیمت نوع کابینت
بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه  

4,500,000

 

 

4,000,000

قیمت نئوپان و روکش ملامینه
ورق ام دی اف ساخت ایران  

4,900,000

 

4,400,000

قیمت کابینت ام دی اف ساخت ایران
ورق ام دی اف خارجی 5,600,000 4,900,000 قیمت کابینت ام دی اف خارجی
ورق هایگلاس ایرانی  

5,900,000

 

5,400,000

 

قیمت کابینت هایگلاس ساخت ایران
ورق هایگلاس ساخت ترکیه  

6,600,000

 

5,900,000

قیمت کابینت هایگلاس خارجی
 

 

6,600,000

 

5,600,000

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ساخت ایران
 

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس خارجی

 

برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

قیمت انواع بازسازی سرویس بهداشتی(تومان) خدمات بازسازی سرویس بهداشتی
80,000  –   100,000 نصب سرامیک کف
90,000  –  120,000 نصب کاشی و سرامیک دیوار
190,000  –  320,000 نصب سقف PVC
190,000  –  360,000 هزینه نصب توالت فرنگی

 

1,200,000  –  2,200,000 قیمت نصب توالت ایرنی
120,000  –   200,000 دستمزد نصب روشویی
180,000   –    250,000 نصب دوش

تفاوت بازسازی و دکوراسیون در چیست؟

در اجرای دکوراسیون داخلی کارفرما از دیزاین و شکل ظاهری خانه خودذ رضایت  ندارد و قصد دارد که سبک دکوراسیون خود را تغییر دهد.

اما در بازسازی منزل در حکیمیه کارفرما از شکل ظاهری خانه خود شکایتی ندارد و قصد دارد که زیر ساخت و نیز متریال خانه را نوسازی کند به همین دلیل تصمیم به بازسازی میگیرد.

در بعضی از اوقات این اشتباهات بوجود می آید و باید به ان توجه کرد چرا که به عنوان مثال کارگری که مدت ها در بازسازی کار کرده استع را نمی توان با کارگری که کار دکوراسیون داخلی انجام داده است مقایسه کرد و یا نقاش متخصصی که در دکوراسیون داخلی کار میکند را با نقاش بازسازی منزل که متبحر است را باهم مقایسه کرد.

چرا باید بازسازی کنیم؟

یکی از دلایل بازسازی منزل در حکیمیه بالا بودن هزینه های ساخت ساختمان جدید است که باعث می شود بازسازی منزل در حکیمیه انجام شود و باید در نظر داشت که گاهی بازسازی منزل در حکیمیه می تواند از هزینه ساخت یک واحد هم بیشتر شود و این دبستگی به آن خانه دارد و همچنین استفاده از متریال دارد که باید به آن توجه کنیم

یکی از دلایل بازسازی منزل در حکیمیه تغییر ایجاد کردن در دکوراسیون داخلی است و امکان دارد تغییر دکوراسیون فقط با تعویض دیوار پوش و کف پوش  خلاصه شود و شاید هم تغییرات در بزرگ کردن آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد.امروزه بسیار بازسازی منزل در درکه بیشتر شده و خوب این باعث افت خرید در واحد های آ پارتمانی شده است

به دلیل داشتن بافت فرسوده این محله اجرای بازسازی منزل در حکیمیه جزئو مناطقی است که بیشترین بازسازی را دارند.

امروزه با توجه به اینکه قیمت خانه ها بسیار بالا رفته و نیز هزینه ساخت و ساز بسیار زیاد شده است منطقی است که مردم بازسازی منزل را ترجیح دهند.

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه می تواند کلیه پروژه های بزرگ و کوچک شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

یکی از توانایی های گروه مهندسی آتیس سازه پیش بردن هم زمان طراحی و اجرای بازسازی منزل می باشد.

ضمانت کاری یکی از مواردی است که گروه مهندسی آتیس سازه به آن عمل می کند و این ضمانت کاری باعث ایجاد اطمینان می شود که کارفرمایان محترم خانه خود را به راحتی به این گروه بسپارند.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن بیش از 10 سال سابقه در خشان آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستانها می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-88246730

021-88246731