امروز می خواهیم در مورد بهترین شرکت بازسازی ساختمان در تهران که گروه آتیس سازه جزو بهترین شرکت های بازسازی منزل در تهران می باشد.

انجام بازسازی منزل قدیمی و کلنگی نسبت به شرایط آن می تواند متفاوت باشد .امکان دارد برای بازسازی نیاز به مجوز باشد و ممکن است نیاز نباشد و

در هر صورت از ابتدای کار باید طبق اصول پیش رفت که در آخر کار نتیجه رضایت بخش باشد بازسازی منزل قدیمی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آ پارتمان است.

اهمیت آن هر روزه بیشتر می شود و تهران به علت داشتن بافت فرسوده بازسازی در تهران  بیشتر انجام می شود و به دلیل داشتن جمعیت زیاد در تهران بسیار اجرا می شود.

معنی بازسازی یعنی مرمت که در آن گروهی متخصص با انجام یک سری عملیات باعث افزایش طول عمر بیشتر و همچنین بهبود شرایط زندگی در آن را دارد.

عملیاتی که به آن باید اشاره کنیم شامل جابه جایی دیوار ها و تعمیر و یا تعویض لوله کشی و پنجره می باشد و عمدتا خانه های قدیمی و ویلایی به بازسازی رو

می آورند.

بازسازی-منزل-محدوده-نیاوران

 

بازسازی منزل محدوده نیاوران

پس از گذشت چند سال از ساخت یک ساختمان باید ساختمان مرمت و بازسازی شود و علت آن فرسودگی لوله کشی و عایق کاری و از کاهش استقامت مصالح می باشد که باید به آن توجه کرد.

توجه داشته باشید که بازسازی منزل محدوده نیاوران بسیار به صرفه تر از خزید آپارتمان و یا ساخت یک واحد مسکونی است و علت آن هزینه بسیار بالای آن می باشد پس بازسازی بر خلاف نظر بعضی از افراد که بر این باور هستند که بازسازی منزل هزینه اضافی است بسیار به صرفه می باشد.

علت دیگر بازسازی منزل تغییر سبک دکوراسیون داخلی منزل و تنوع می باشد.

بازسازی منزل محدوده نیاوران به این دلیل بسیار مورد توجه ساکنین این محله قرار دارد که بسیار به صرفه بوده و نسبت به خانه و دکوراسیون داخلی خود اهمیت زیادی می دهند.

بازسازی منزل محدوده نیاوران

 

 

مراحل بازسازی منزل محدوده نیاوران

اولین سوال کارفرما برای بازسازی منزل برآورد هزینه بازسازی منزل می باشد که باید این گونه به آن بپردازیم که برآورد هزینه در بازسازی پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه انجام شد طبق متراژ و نوع بازسازی و سبک دکوراسیون و متریال مصرفی به شما هزینه تقریبی اعلام می شود که در این قسمت امکان اعلام قیمت دقیق نیست و علت آن نوسان ارز می باشد که قیمت ها لحظه ای دچار تغییر می شود.

در قدم بعدی در بازسازی منزل محدوده نیاوران به سبک دکوراسیون داخلی می پردازیم که این بخش قبل از هر کاری از اهمیت بالایی برخوردار است و علت آن نیز مشخص است و بازسازی منزل طبق سبک دکوراسیون داخلی پیش میرود و باید سبک دکوراسیون داخلی خود را امنخاب کنید.

در بعضی بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است مجوز است که باید قبل از انجام عملیات تخریب در بازسازی آن را گرفت تا مانع از انجام بازسازی نشوند و مجوز نیز برای بعضی از کارهای بازسازی از قبیل

  • تغییر کاربری در بخش های مختلف خانه
  • جا به جایی راه پله
  • اضافه کردن پله
  • حذف شدن فضای پارکینگ به دلیل اضافه کردن دیوار
  • حذف دیوار باربر
  • حذف ستون باربر

بازسازی منزل محدوده نیاوران

 

در قدم بعدی نوبت به بخش تخریب می رسد که از مهمترین و اصولی ترین بخش های مهم در بازسازی منزل محدوده نیاوران است که باید اصولی و طبق قوانین و با رعایت کامل نکات ایمنی انجام شود و حتما زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود.

در قدم بعدی باید آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام از نظر زیر ساخت بازسازی شود چون مهمترین بخش خانه محسوب می شود و باید عایق کاری آشپزخانه و لوبه کشی و شیرآلات باید نوسازی شود و سپس به تعویض کابینت و تعویض کف آشپزخانه و استفاده از سرامیک و یا کفپوش استفاده کرد.

در بخش بازسازی سرویس بهداشتی و حمام نیز باید عایق کاری کف و دیوار نیز نوسازی شود و لوله کشی و سیستم سرمایش و گرمایش آن باید تعمیر و یا تعویض شود و سپس از نظر ظاهری مثل تعویض شیرآلات و استفاده از کابین شیشه ای لاکچری در حمام و توالت فرنگی مدرن استفاده کنید.

در بخش اتاق خواب نیز باید با دقت طراحی و اجرا شود و مهمترین بخش خانه نیز اتاق خواب است و باید مکانی دنج و با آرامش باشد و معمولا در بازسازی اتاق خواب از سرویس بهداشتی و حمام جدا در اتاق استفاده می کنند که به آن اتاق مستر می گویند و باید حتما از کمد دیواری های جادار در اتاق استفاده کنید.

نوسازی چیست؟

نوسازی یعنی نو کردن و عموما نوسازی را با بازسازی مثل هم در نظر می گیرند که کاملا اشتباه است

نوسازی در ترمیم بخش های داخلی ساختمان است شامل نصب کاغذ دیواری و سقف کاذب و پنجره می باشد

چرا باید بازسازی کنیم؟

یکی از دلایل بازسازی منزل محدوده نیاوران بالا بودن هزینه های ساخت ساختمان جدید است که باعث می شود بازسازی انجام شود و باید در نظر داشت که گاهی بازسازی منزل محدوده نیاوران می تواند از هزینه ساخت یک واحد هم بیشتر شود و این دبستگی به آن خانه دارد و همچنین استفاده از متریال دارد که باید به آن توجه کنیم

یکی از دلایل بازسازی منزل در درکه تغییر ایجاد کردن در دکوراسیون داخلی است و امکان دارد تغییر دکوراسیون فقط با تعویض دیوار پوش و کف پوش  خلاصه شود و شاید هم تغییرات در بزرگ کردن آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد.امروزه بسیار بازسازی منزل در درکه بیشتر شده و خوب این باعث افت خرید در واحد های آ پارتمانی شده است

به دلیل داشتن بافت فرسوده این محله اجرای بازسازی منزل محدوده نیاوران جزئو مناطقی است که بیشترین بازسازی را دارند.

امروزه با توجه به اینکه قیمت خانه ها بسیار بالا رفته و نیز هزینه ساخت و ساز بسیار زیاد شده است منطقی است که مردم بازسازی منزل را ترجیح دهند.

نقطه کانونی طراحی داخلی

بالانس و یا توازن به معنی توزیع مناسب و برابر اجسام در اتاق به لحاظ بصری است

توازن و بالانس به سه دسته جدا مانند بالانس متقارن ، نامتقارن و شعاعی تقسیم می شود

بالانس متقارن  معمولا در طراحی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و اصل اساس این نوع توازن بر اساس روش های سنتی قرار دادن اشیا به صورت آیینه ای در روبروی هم می باشد

بالانس نامتقارن روش بسیاری از طراحی داخلی این روز هاست که این روش در سبک دکوراسیون مدرن اجرا می شود

در اینه روش توازن به وسیله قرار دادن اشیایی متفاوت از لحاظ بصری هم وزن به دست می آید یعنی تقارنی بین اجسام و جایی که قرار دارند و حالت آن ها دیده نمی شود اما در کل هارمونی مناسی دارد و زیبا است

بالانش شعاعی نیز زمانی اجرا می شود که تمام المان ها و وسایل در کلیه سبک های دکوراسیون داخلی حول یک نقطه اصلی و مرکزی چیده شده باشد و این روش معمولا در خانه های دکوچک انجام می شود

توجه داشته باشید که قبل از اجرای بازسازی منزل محدوده نیاوران کارفرما باید سبک های دکوراسیون داخلی را با دقت بررسی و طبق اصول و متراژ خانه و نیز سلیقه خود سبک دکوراسیون خود را انتخاب کند چرا که سبک های دکوراسیون داخلی جزئیات و قوانین خاص خودش را دارد .

به عنوان مثال سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جزئیات بیشتری دارد نسبت به شک های دیگر و باید در خانه های با متراژ بالا اجرا شود اما مثلا سبک دکوراسیون مدرن بهتر است در خانه های متراژ پایین اجرا شود و این سبک به روشی است که به دور از لوازم اضافی و شلوغی است.

هزینه بازسازی آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه از اصلی ترین بخش های خانه محسوب می شود و در اجرای بازسازی منزل آشپزخانه در اولویت قرار می گیرد.

خانم های خانه دار بسیار حساس به آشپزخانه خود هستند و به همین دلیل توجه و اصرار زیادی در بازسازی و نوسازی آشپزخانه دارند.

در ارائه قیمت هزینه بازسازی آشپزخانه مهمترین بخش این است که شما دقیقا کدام یک از قسمت های آشپزخانه را قصد دارید بازسازی کنید.

هزینه بازسازی ساختمان در سال 1402

توضیحاتحداکثر قیمتحداقل قیمتنوع کابینت
بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه 

3,500,000

 

 

3,000,000

قیمت نئوپان و روکش ملامینه
ورق ام دی اف ساخت ایران 

3,900,000

 

3,400,000

قیمت کابینت ام دی اف ساخت ایران
ورق ام دی اف خارجی4,600,0003,900,000قیمت کابینت ام دی اف خارجی
ورق هایگلاس ایرانی 

4,900,000

 

4,400,000

 

قیمت کابینت هایگلاس ساخت ایران
ورق هایگلاس ساخت ترکیه 

5,600,000

 

4,900,000

قیمت کابینت هایگلاس خارجی
 

 

5,600,000

 

4,600,000

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ساخت ایران
 

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس خارجی

آتیس سازه

انتخاب یک شرکت معتبر و متعهد یکی از مهم‌ترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی است چرا که یک شرکت معتبر با برنامه ریزی و زمان بندی که مشخص شده است پیش می‌رود و همچنین با استفاده از متریال مناسب طبق بودجه کارفرما پروژه را پیش میبرد به همین دلیل شرکت معتبر اهمیت دارد.

برآورد هزینه نیز از سوالات اولیه کارفرمایان می باشد که برآورد هزینه پس از بازدید از خانه و متراژ آن و سبک دکوراسیون داخلی و نوع متریال مصرفی اعلام می شود که این هزینه تقریبی است و امکان قیمت دقیق امکان پذیر نیست.

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی از مهم‌ترین بخش های اجرای دکوراسیون قبل از اجرا است که باید قبل از عملیات اجرایی انتخاب شود چرا که کلیه مراحل طبق سبک دکوراسیون داخلی پیش می‌رود.

پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی کارفرما باید ایده و سلیقه خود را با طراحان آتیس سازه در میان بگذارد تا طراحان بتوانند طراحی مد نظر کارفرما پیاده کنند.

پس از اجرای طراحی داخلی و تایید کارفرما مرحله تخریب است که در صورت تخریب شدید نیاز به گرفتن مجوز دارد که کارفرما باید اقدامات لازم را به عمل بیاورد .

‌طبق نقشه عملیات تخریب و جابه جایی انجام می شود و معمولا این جابه جایی به دلیل تغییرات کاربری بخش های خانه است که نیاز به گرفتن مجوز دارد .

توجه داشته باشید که عملیات تخریب باید طبق اصول و با رعایت تمام نکات ایمنی و زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود.

در صورت سهل انگاری در تخریب خسارات مالی و جانی بسیاری در پی خواهد داشت.

نیاوران

نیاوران جزو محله های شمال شرق تهران محسوب می شود و در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد که در دامنه های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد.

منطقه نیاوران از سمت شمال با ارتفاعات کلک چال و سمت غرب نیز با تجریش و از شرق با دارآباد و از سمت جنوب نیز با کامرانیه و فرمانیه و دزاشیب هم مرز می باشد .

بازسازی منزل محدوده نیاوران به دلیل قدیمی بودن و لوکس بودن این محله بسیار اجرا می شود.

از اصلی ترین محله نیاوران، خیابان نیاوران می باشد که از میدان نیاوران آغاز شده و تا میدان قدس خیابان شریعتی امتداد دارد.

بازسازی منزل محدوده نیاوران به دلیل لوکس بودن این محله بسیار اجرا می شود و ساکنین این محله اهمیت زیادی به خانه خود می دهند.

اماکن مهم در نیاوران می توان به کاخ نیاوران ، پارک نیاوران ، تکیه نیاوران ، ورزشگاه شهدای نیاوران اشاره کرد.

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده است تا  خانه شما به بهترین شکل طرحی و اجراکند

شما میتوانید با تماس با شماره های زیر با کارشناسان آتیس سازه در ارتباط باشید:

021-22019546

021-22875904

021-22875924

021-22875936