دکوراسیون داخلی جنت آباد

دکوراسیون-داخلی-جنت-آباد

سبک های نئو کلاسیک و مدرن اغلب در دکوراسیون داخلی جنت آباد اجرا می شود.

در این مقاله سعی داریم در مورد اهمیت رنگ در  دکوراسیون داخلی بپردازیم

رنگ دیوار ها عنصری بسیار مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می رود.رنگ می تواند فضای هر مکانی را طور کامل تغییر داده و احساسات، سلایق و سبک شما را به نمایش بگذارد.

یکی از مکان هایی که استفاده از رنگ در آن نقش مهمی را ایفا می کند اتاق نشیمن است.

 

دیوار های اتاق نشیمن و پذیرایی این امکان را ایجاد می کنند تا بر اساس سبکی که برای طراحی اتاق در نظر میگیرید و یا بر اساس تمایلات شخصی خود رنگ های بی شماری را موردذ استفاده قرار دهید.

دکوراسیون-داخلی-جنت-آباد

یکی از رنگ های قابل استفاده در این مکان رنگ های تیره هستند.

شاید این موضوع برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما با استفاده از رنگ های تیره بر روی دیوار ها می توانید جلوه ای متفاوت به زندگی خود ببخشید.

دکوراسیون داخلی جنت آباد

جنت آباد جزو منطقه غرب تهران محسوب می شود و اغلب ساکنین این محله بومی هستند و بسیار به خانه های خود اهمیت میدهند و به همین دلیل اجرای دکوراسیون داخلی جنت آباد جزو خدمات پر طرفدار گروه مهندسی آتیس سازه می باشد.

رنگ دیوار ها یا به طور دقیق تر رنگ هایی که بر روی دیوار ها به کار برده می شوند مانند هر موضوع دیگری که در دکوراسیون داخلی وجود دارد دارای مد و سبک هستند.

این مد در طول زمان تغییر کرده و با ترند ها و جریان های جدید تکامل می یابد.

 

پیشرفتی که در دنیای ساختمان سازی صورت گرفته است نیز سرعت تغییرات را افزایش داده و فاصله میان این تغییرات را بسیار کوتاه تر کرده است.

اما با این وجود بسیاری از افراد برای رنگ دیوار های داخلی محیط زندگی خود انتخاب خود را بر اساس رنگ های مشخصی انجام میدهند و معمولا شجاعت استفاده از رنگ های متفاوت را از خود نشان نمی دهند.

 

درحالی که امروزه در فروشگاه های رنگ، می توانید از میان رنگ های بی شمار موجود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و خانه را با هر رنگی که در ذهن دارید تغییر دهید.

دکوراسیون-داخلی-جنت-آباد

یعنی امروزه انتخاب هایی که پیش روی شما قرار دارند نسبت به گذشته بسیار بی حد و مرز هستند.

حتی امروزه رنگ های تیره نیز بر خلاف گذشته تقریبا هیچ استفاده ای نداشتند.

با افزایش انتخاب ها و تنوع رنگی بیشتر وارد زندگی ما شده اند.

استفاده از رنگ تیره در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاربرد بیشتری دارند.

اما در سال های گذشته برای طراحی دکوراسیون داخلی جنت آباد طرح های زیبا و شیک در اتاق نشیمن نیز از رنگ های تیره استفاده می شود.

یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین راه ها برای استفاده از رنگ تیره بر روی دیوار های اتاق نشیمن این است که یکی از دیوار های موجود را انتخاب کرده و برای ایجاد کمتراست میان دیوار ها از یک رنگ تیره بر روی آن استفاده کنید.

یکی از راه های ایجاد تغییر در اتاق نشیمن استفاده از کاغذ دیواری است البته پوشش هایی مانند سنگ طبیعی، چوب و یا حتی پانل های مختلف دیواری که کاربرد آن ها با سرعت در حال افزایش است.

کاغذ دیواری از جمله محصولاتی است که سال های سال کاربرد داشته و همیشه جایگاه خود را در دنیای مد و دکوراسیون داخلی حفط کرده است و بسیار مقاوم می باشد.

دکوراسیون-داخلی-جنت-آباد

هم چنین کاغذ دیواریهایی که با تکنولوژی های جدید تولید می شوند نسبت به گذشته ماندگاری بسیا بیشتری داشته و با تنوع رنگ ها و طرح هایی که دارند می توانند با هر سلیقه سازگار شوند.

ممکن است که استفاده از یک رنگ تیره بر روی دیوار های اتاق نشیمن برای شما بیش از اندازه جسورانه به نظر رسیده و شاید تصور کنید که ممکن است باعث دلگیر شدن فضا شود.

اما اگر بازهم می خواهید از رنگ تیره بر روی دیوار های اتاق نشیمن استفاده کنید می توانید کاغذ دیواری های تیره رنگیکه دارای طرح ها و نقش های رنگی هستند را به کار برده و این گونه هم از دلگیر شدن فضا جلوگیری کرده و هم از قدرت رنگ تیره بهرمند شوید.

حرف آخر

همانطور که میدانید داشتن خانه زیبا و شیک جزو خواسته های هر انسانی است گروه مهندس آتیس سازه اینجاست تا شما را به رویایی که دارید برساند.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875704