جستجو
Close this search box.
طراحی داخلی قیطریه

طراحی داخلی قیطریه

طراحی داخلی قیطریه اغلب در سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک اجرا می شود.

در گذشته اتاق نشیمن و سالن پذیرایی به عنوان دو بخش جداگانه وجود داشتند که هر کدام برای کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار می گرفتنداتاق نشیمن مکانی برای استراحت اعضای خانواده و سالن پذیرایی مکانی مخصوص برای مهمان ها و پذیرایی از آن ها به شمار می رفت.

طراحی-داخلی-قیطریه

اما امروزه به دلیل اینکه خانه ها کوچک شده اند و همچنین دلایل مختلف بسیار کمتر از گذشته از دو مکان مجزا براب نشیمن و پذیرایی استفاده می شود.

اما هم چنان این دو مکان تفاوت هایی با یکدیگر داشته و این تفاوت هایی با یکدیگر داشته و این تفاوت ها در طراحی داخلی آن ها تاثیر گذار هستند.

همانطور که میدانید امروزه اجرای بازسازی منزل اغلب در منطقه یک تهران اجرا می شود به همین دلیل گروه مهندسی آتیس سازه سعی در ارائه خدمات بهتر در این منطقه را دارد.

بیشتر پروزه های آتیس سازه در منطقه یک تهران اجرا شده است .

طراحی داخلی نیز یکی از مهمترین خدمات آتیس سازه می باشد که گروه آتیس سازه به جهت رضایت کارفرما آفر هایی را در جهت طراحی داخلی ارائه میدهد و هدف ما رضایت شما می باشد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی برای به جلوه در آوردن رنگ ها، اثاثیه و سای اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است.

دکوراسیون داخلی منزل تنوع بسیار زیادی دارد و منطبق با هر سلیقه ای است و دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین طراحی داخلی و علم معماری می باشد.

طراحی داخلی قیطریه

طراحی داخلی قیطریه

سالن پذیرایی زیباترین مکان خانه است که در نقطه میانی قرار داسشته و در آن هم خستگی ها و استرس های روزانه دفع می شود و هم چنین مهمان های خود پذیرایی می کنیم.

بدون شک هر اتاقی کاربرد مخصوص به خود داشته و بسته به این کاربرد میزان استفاده متفاوتی دارد.

برای مثال آشپزخانه مکانی است که در طول روز برای درست کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرد و بوی غذا اشتهای انسان را باز می کند و اتاق غذا خوری مکانی برای جمع شدن در کنار عزیزان و صحبت کردن در حین صرف غذا است.

در سرویس بهداشتی به بهداشت و اتاق خواب خصوصی ترین مکان خانه به شمار میرود.

اما باز هم سالن پذیرایی  در هر خانه ای به عنوان مهمترین مکان شناخته می شود.

طراحی داخلی قیطریه

از آن جایی که در گذشته خانه ها بزرگتر بودند به غیر اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق نشیمن مکان های دیگری مانند سالن پذیرایی و اتاق غذا خوری وجود داشتند.

امروزه به دلایل مختلفی از جمله افزایش جمعیت و هم چنین به دلیل کار و تحصیل انسان ها بیشتر در مراکز شهر سکونت دارند و به همین دلیل شلوغی و افزایش جمعیت نیز خانه و محیط های زندگی روز به روز در حال کوچک شدن هستند.

تفاوت سالن نشیمن و سالن پذیرایی

تفاوت اتاق نشیمن و سالن پذیرایی، اتاق های نشیمن بر خلاف سالن پذیرایی باید بسیار راحت و کارآمد باشد.

از آن جایی که تمام اعضای خانواده در اتاق نشیمن وقت خود را سپری می کنند حتما باید یک تلویزیون و یک ست مبلمان راحت در آن قرار داشته باشد.

از آن جایی که اعضای خانواده از اتاق نشیمن استفاده می کنند نیازی نیست که از مبلمانی لوکس و مجلل در آن استفاده شود در واقع بیشتر راحتی از زیبایی اهمیت بیشتری دارد.

اتاق نشیمن مکانی است که تمام خانواده در آن وقت خود را سپری می کنند و کودکان یکی از افرادی هستند که در این جمع حضور دارند.

یکی از دلایل اجرای طراحی داخلی قیطریه دیزاین اتاق نشیمن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904

 

 

 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *