اجرای کابینت در نیاوران

09129725874
اجرای کابینت در نیاوران

اولین قدم در اجرای کابینت در نیاوران طرح زدن می باشد که باید طبق همان مدلی باشد که کارفرما مدنظر دارد.

توجه داشته باشید که در ظرح اولیه کلیه ایده و نظرات کارفرما اعمال و طبق همان طراحی انجام می شود.

امروزه پیدا کردن یک شرکت کابینت سازی در تهران بیشتر از احساس می شود چرا که در دکوراسیون داخلی مدرن آشپزخانه جزو بخش های اصلی خانه محسوب می شود و قصد داریم در این مقاله در مورد اجرای کابینت در نیاوران بپردازیم.

طراحی کابینت آشپزخانه در تهران نیاز به داشتن تیم متخصص و حرفه ای دارد که طبق خواسته و ایده های کارفرما اجرای کابینت در نیاوران را طراحی و اجرا کند.

پس اگر به دنبال اجرای کابینت در نیاوران هستید باید به دنبال کابینت ساز خوب باشید که اجرای کابینت در تهران نیاز به دقت بالایی دارد.

اجرای کابینت در نیاوران

اجرای کابینت در نیاوران

یکی از دلایل اهمیت دیزاین داخلی آشپزخانه این است که اغلب آشپزخانه را قلب تپنده خانه می شمارند چرا که خانم های خانه دار بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند بنابراین باید از نظر کاربرد و زیبایی اصولی و تخصصی طراحی و اجرا شود.

توجه داشته باشید که باید در اجرای کابینت در نیاوران محل قرار گیری وسایل آشپزخانه و آن مثلث طلایی راعایت شود مثلث طلایی یعنی نحوه قرارگیری گاز و سینک و یخچال می باشد.

یکی از مهمترین بخش هایی که گروه مهندسی آتیس سازه را با سایر شرکت ها متمایز می کند ساخت و تولید انواع کابینت ها می باشد که انتخاب شما را بسیار گسترده تر کرده و همچنین میتوانید هر نوع کابینت و هر سبکی را انتخاب کنید.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و همچنین تولید انواع کابینت آماده خدمات رسانی در تهران و شهرستانها نیز می باشد.

اجرای کابینت در نیاوران توسط گروه آتیس سازه هم از نظر طراحی و هم اجرا و همچنین هزینه جزو بهترین ها می باشد چرا که گروه آتیس سازه دارای کارگاه تولیدی انواع کابینت ها می باشد و با استفاده از بهترین متریال کابینت با کیفیت تولید و عرضه می نماید.

یکی از وظیفه های اصلی کابینت ایجاد فضای مناسب و مخفی برای نگهداری وسایل آشپزخانه می باشد .

اجرای کابینت در نیاوران

یکی از بخش های مهم در اجرای کابینت در نیاوران اصولی و درست طراحی کردن داخل کابینت است.

در برخی از مواقع به علت عدم توجه سازنده ها و طراحان نسبت به هارمونی رنگ ها و نوع چیدمان وسایل باعث می شود که پس از گذشت مدتی دچار یکنواختی می شود و کار در آشپزخانه تکراری و خسته کننده به نظر می رسد.

یکی دیگر از علت هایی که طراحی و اجرای کابینت در نیاوران بسیار مهم است تاثیر زیایی آشپزخانه بر دکوراسیون منزل است که امروزه آشپزخانه بخش مهم و تاثیر گذاری در زیبا تر شدن دیزاین داخلی خانه است.

اجرای کابینت ممبران در تهران

یکی از پرطرفدار ترین کابینت های موجود در بازار بی شک کابینت ممبران است که بسیار در تهران اجرا می شود.

توجه داشته باشید که اجرای کابینت ممبران در تهران به مهرت و  دقت بالایی نیاز دارد چرا که چسب و روکش آن به خوبی و درستی انجام نشودعمر کابینت ممبران کم می شود.

کابینت ممبران و یا همان کابینت وکیوم دارای بدنه ای ام دی اف و روکش پی وی سی است که دارای نقش های سنتی و کلاسیک می باشد که می تواند ساده و یا طرح دار باشد.

در نظر داشته باشید که کابینت ممبران چون در گروه کابینت کلاسیک قرار دارد باید در آشپزخانه های با ابعاد نسبتا بزرگ اجرا شود تا فضا را لوکس و کلاسیک را ایجاد کند.

اجرای کابینت در نیاوران

انواع کابینت ممبران و یا وکیوم

کابینت ممبران را باتوجه به طرح و ابزار استفاده شده به چند دسته تقسیم کرد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

کابینت ممبران مدرن

اغلب افراد براین باور هستند که کابینت ممبران در سبک مدرن قابل استفاده نیست باید گفت که کابینت ممبران را می توان در طرح های متناسب با دکوراسیون مدرن طراحی و تولید کرد.

این کابینت در دنقوش و منبت کاری ساده تری است و رنگ به کار رقته در آن ساده تر است.

کابینت ممبران مدرن نوع ساده طرح کلاسیک است و از گل های برجسته و ابزار خورده در ستون و سرستون آن استفاده نمی شود.

کابینت ممبران کلاسیک

طرح کلاسیک اصلی ترین نوع کابینت ممبران است به طوری که در نگاه اول گل های برجسته و منبت کاری شده در تاج و ستون آن نظر همه را به خود جلب می کند این کابینت با زیبایی و اصالت و قیمت مناسب ارائه می شود  و باعث می شود که محیط سلطنتی و خاص ایجاد شود.

با انتخاب درست رنگ آن می توان زیبا ترین آشپزخانهرا با کابینت ممبران تبدیل کرد و توجه داشته باشید که کابینت ممبران ارزان تر از کابینت چوبی است.

بهترین رنگ کابینت ممبران

اگر به تازیخچه کابینت ممبران توجه کنید متوجه می شوید که این سبک کابینت بسیار جدید است اما در این مدت کوتاه نظر سازندگان را به خود جلب کرده است.

کابینت ممبران سفید

کابیمن ممبران سفید محبوب ترین رنگ این سبک است و رنگ سفید در انواع کابینت ها از جمله کلاسیک و مدرن بسیار طرفدار دارد و محبیوبیت آن دلایل مختلفی دارد از جمله انعکاس نور در محیط

آشپزخانه و رنگ سفید فضا را بزرگتر نشان می دهد و رنگ سفید آرامش آشپزخانه را بیشتر می کند.

کابینت ممبران گردویی

اگر انتخاب شما سبک کلاسیک است بهتر است کابینت ممبران گردویی انتخاب کنید.

اگر اصولی و حرفه ای اجرا شود تفاوتی با کابینت چوبی نخواهد داشت.

البیته این رنگ برای آشپزخانه کوچک توصیه نمی شود.

این رنگ برای افرادی که دوستدار طبیعت هستند و رنگ چوب را دوست دارند و آشپزخانه بزرگی  دارند توصیه می شود.

هزینه بازسازی آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه از اصلی ترین بخش های خانه محسوب می شود و در اجرای بازسازی منزل آشپزخانه در اولویت قرار می گیرد.

خانم های خانه دار بسیار حساس به آشپزخانه خود هستند و به همین دلیل توجه و اصرار زیادی در بازسازی و نوسازی آشپزخانه دارند.

در ارائه قیمت هزینه بازسازی در تهران 1403 مهمترین بخش این است که شما دقیقا کدام یک از قسمت های آشپزخانه را قصد دارید بازسازی کنید.

هزینه بازسازی در تهران 1403

توضیحات حداکثر قیمت حداقل قیمت نوع کابینت
بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه  

4,500,000

 

 

4,000,000

قیمت نئوپان و روکش ملامینه
ورق ام دی اف ساخت ایران  

4,900,000

 

4,400,000

قیمت کابینت ام دی اف ساخت ایران
ورق ام دی اف خارجی 5,600,000 4,900,000 قیمت کابینت ام دی اف خارجی
ورق هایگلاس ایرانی  

5,900,000

 

5,400,000

 

قیمت کابینت هایگلاس ساخت ایران
ورق هایگلاس ساخت ترکیه  

6,600,000

 

5,900,000

قیمت کابینت هایگلاس خارجی
 

 

6,600,000

 

5,600,000

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ساخت ایران
 

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس خارجی

 

 

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه می تواند کلیه پروژه های بزرگ و کوچک شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

یکی از توانایی های گروه مهندسی آتیس سازه پیش بردن هم زمان طراحی و اجرای بازسازی منزل می باشد.

ضمانت کاری یکی از مواردی است که گروه مهندسی آتیس سازه به آن عمل می کند و این ضمانت کاری باعث ایجاد اطمینان می شود که کارفرمایان محترم خانه خود را به راحتی به این گروه بسپارند.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن بیش از 10 سال سابقه در خشان آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستانها می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن سابقه درخشان در امور بازسازی و اجرای دکوراسیون مسکونی و اداری و تجاری آماده ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و ایران می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936