طراحی داخلی در رشت

09129725874
طراحی داخلی در رشت

همانطور که میدانید یکی از سبک هایی که امروزه در حالا اجرا است و در طراحی داخلی بسیار اجرا می شود سبک دکوراسیون مدرن است که در ایران و اکثر کشورهای دنیا در حالا استفاده میباشد.

طراحی داخلی در رشت نیز اغلب در سبک های مدرن و نئوکلاسیک و ترکیبی اجرا می شود.

گروه مهندسی آتیس سازه در نظر دارد که در تمامی شهر های بزرگ کشور خدمات معماری و عمرانی خود را گسترش دهد.

بنابراین در تمامی شهر های گیلان و مازندران و سراسر کشور در حال گسترش کار خود می باشد.

 

طراحان داخلی گروه مهندسی آتیس سازه برای این که بتوانند یک اتاق نشیمن را به زیبایی دکوراسیون داخلی کنند سبکی متناسب با افراد حاضر در خانه را در نظر گرفته و به کار می برند.

انتخاب یک سبک طراحی مناسب برای محیط زندگی و به خصوص اتاق نشیمن که بیشترین استفاده را دارد بیشتر از هر چیزی به علایق و سلیقه شخصی اعضای خانه بستگی دارد.

طراحی داخلی در رشت

طراحی داخلی در رشت

طراحی داخلی در رشت نیزکه در سبک مدرن انجام می شود بسیار طرفدار دارد و به گونه ای سبک جوان پسند میباشد.

توجه داشته باشید که سبک مدرن اگر در خانه های بزرگ اجرا شود باعث بزرگترشدن خانه شما می شود و این مزیت سبک  جزو مواردی است که باعث استفاده این سبک می شود.

دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی برای به جلوه در آوردن رنگ ها، اثاثیه و سای اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است.

دکوراسیون داخلی منزل تنوع بسیار زیادی دارد و منطبق با هر سلیقه ای است و دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین طراحی داخلی و علم معماری می باشد.

 

 

طراحی داخلی در رشت

طراحی نما در رشت

طراحی نما در ساختمان اهمیت بالایی دارد شما تصور کنید که یک ساختمان از بهترین متریال و تجهیزات ساخته شده است اما فاقد نما باشد در این صورت نه زیبایی دارد  و نه نقش مهمی در شهر یا بافت شهری دارد .گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن مهندسان و متخصصان با تجربه در طراحی و اجرای نما خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت میکند.

طراحی نما در تهران نیز اغلب از سبک های رومی و کلاسیک و نئو کلاسیک بسیار استفاده می شود.

ساخت ویلا در رشت

قبل از ساخت باید طراحی داخلی انجام شود.

طراحی داخلی در رشت توسط بهترین طراحان و مهندسان انجاممی شود.

ساخت  ویلا نیز از خدمات مهم آتیس سازه می باشد که سعی در گسترش کار خود در مناطق لواسان، فشم، کردان و دماوند را دارد.

همانطور که میدانید امروزه ساخت ویلا و بودن در طبیعت از اولویت افراد جامعه می باشد که پس از سپری کردن هفته خود سعی در استراحت و  ایجاد آرامش دارند و داشتن ویلا  و بودن در کنار خانواده میتواند حس بسیار لذت بخشی داشته باشد.

از بخش های مهم دیگر ساخت استخر است که اغلب در ویلا ها وجود دارد و یکی از آیتم های اصلی ویلا است.

گروه مهدسی آتیس سازه با بهترین تجهیزات و اجرای بهترین متریال در کنار اجرای به روز ترین شیوه های ویلا سازی مدرن و غیره اماده خدمات رسانی می باشد.

درباره ما

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

 

09129725874

شماره تماس  و آدرس شعبه جردن:   جردن خیابان ناصری پلاک 3 واحد 1

02122875924    –    02122875936   –  02122019546       –     02122875904

شماره تماس  و آدرس شعبه گیشا   : گیشا خیابان فرحزادی کوچه سی و سوم پلاک 16 واحد 4

88246733 021     –   02188246732     –    02188246730     –     02188246731