طراحی دکوراسیون

09129725874
طراحی-دکوراسیون

دکوراسیون داخلی به عنوان یک حرفه و صنعت در جهان معرفی و شناخته شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی نیز برای ایجاد بهبود فضای داخلی ساختمان اجرا می شود.قطعا نیاز است که طراحی دکوراسیون با توجه به محیط پیرامون انجام می شود.

طراحی-دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی جزو خدمات گروه مهندسی آتیس سازه می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904

 

طراحی-دکوراسیون

طراحی دکوراسیون

این ترفندها با مبلمان، روشنایی، رنگ ها و دکوری ها دست به دست هم داده و فضایی شیک و راحت می سازند.اتاق پذیرایی باید در مرز بین سبک طراحی دکوراسیون عالی و راحتی مطلق حرکت کند و این همیشه کار آسانی نیست.چه اتاق نشیمن تنها به آن جلوه های پرداخت برای آوردن همه چیز در کنار هم نیاز داشته باشد و این نیاز به کمک بیشتر داشته باشد.

فرشی با اندازه مناسب.فرش پرزدار و نرم در زیر پا احساس راحتی و خوش آیندی را منتقل می کند و هنگامی که بخواهید آن را در اتاق پذیرایی پهن کنید هر چه بزرگتر باشد مشخصا بهتر است.

فرشی که مبلمان شما بتوانند روی آن قرار بگیرند ایده آل است اما حداقل جای پای جلو هر قطعه مبلمان بایدروی فرش قرار گرفته باشد.اگر در حال حاضر فرش خیلی کوچکی دارید میتوانید همیشه آن را روی فرش بزرگ دیگری با رنگ تیره یا فرشی با الیاف طبیعی با رنگ خنثی بیندازید.

قفسه بندی خود را سفارشی و اختصاصی کنید.دیوار قفسه ها چه از نوع ساخته شود یا به صورت آزاد ایستاده باشد کاربردی است و جلوه نمایشی برای یک طراحی ایجاد می کنند.قفسه های از کف تا سقف معمولا چه در اتاق های کوچک و چه در اتاق های بزرگتر کاملا خوب عمل می کنند. هنگامی که یک قفسه بزرگ داشته باشید اتاق تان بزرگتر و منظم تر از زمانی می شود که از چندین قفسه کوچک در جاهای مختلف خانه تان استفاده کنید.

یکی دیگر از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون چراغ آویز است .

طراحی دکوراسیون

چراغ آویز بزرگ باعث یک تغییر خوشایند نسبت به ترکیب معمولی لامپ های کف سالنی و لوازم روشنایی مستقیما به دیوار نصب شده ایجاد می کند.آویزان کردن لوازم روشنایی در ارتفاع پایین تر ودرست روی میز جلو مبلی جایی برای گفت و گوهای گرم و صمیمی پدید می آورد که به افراد اشاره میکنند تا در آن جا بنشینید.اگر تمایل دارید مرتبط با مبلمان اتاق نشیمن تان آن را بازچینش کنید نوپردازی آویز در ارتفاع پایین احنکالا بهترین انتخاب شما نیست.هیچ کس نمی خواهد به جایی وارد شود که لوازم روشنایی آن به صورت تصادفی آویزان شده است.

سطوح منزل خود را زیبا کنید ترکیبی از سه عنصر تخت،عمودی و ارگانیک چیزی است که برای ایجاد نظم در سطوح خود لازم دارید که فراتر از قرا دادن دسته ای از کتاب های معمولی می شود.

منظور از تخت: کتاب ها، سینی ها، پلاترها، منسوجات

منظور از عمودی:تابو های هنری، گلدان ها، مجسمه ها

منظور از ارگانیک:گل ها، گیاهان،  تخته چوب های طبیعی، سنگ ها و صدف ها

طراحی-دکوراسیون

 

همانطور که میدانید امروزه تفاوت های چندانی میان سالن پذیرایی و اتاق نشیمن باقی نمانده است اما در برخی از خانه ها به دلیل این که افراد خانواده وقت چندانی را در اتاق نشیمن سپری نمی کنند این مکان را بیشتر به عنوان سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می دهند.چند دلیل دیگر نیز برای این اتفاق وجود دارد.اگر چه در بیشتر موارد بزرگترین مکان خانه برای اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد اما ترجیح برخی از صاحب خانه ها متفاوت است.

برای مثال اگر آشپزخانه و اتاق غذا خوری بزرگی وجود داشته باشد اهالی خانواده بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنند.برخی دیگر نیز علاقه ندارند که در نشیمن از تلویزیون استفاده کنند.در این شرایط اتاق کوچکتری برای نشیمن و تماشان تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد.در این شرایط حتی اگر خانه بیش از اندازه بزرگ و جادار نباشد نیز باز هم فضا های جداگانه ای برای پذیرایی و نشیمن شکل میگیرد.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان با شماره تماس های زیر در تماس باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904