طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران

09129725874
طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران

طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران و همچنین چیدمان آن تاثیر زیادی در جلب توجه مشتریان و همچنین باعث کسب درآمد بیشتر می شود به همین دلیل بهتر است که طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران بسیار اصولی طراحی و اجرا شود.

توجه داشته باشید که طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران باید مدرن و از ایده ها جدید و نوین استفاده شود.

همان طور که می دانید سوپر مارکت جزو پر رفت و آمد ترین مغازه ها محسوب می شود به همین دلیل طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که جذب مشتری زیادی را داشته باشد.

طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران

 

طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران

برای شروع طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران بهتر است که در ابتدا طرخی که مد نظرمان است را رسم کنیم و سپس طبق آن دیزاین داخلی را استارت برنیم.

ابتدا باید مشخص شود که کالا ها و اجناس به صورت طبقه بندی شده و مرتب در فضا های مشخص شده قرار بگیرد.

یکی از مهم ترین بخش های طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران محل قرار دادن کالاها در قفسه ها می باشد.

یکی از ایده های جالب و کاربردی در سوپر مارکت این است که کالا هایی مانند شیر و ماست و نان را جزو اصلی ترین خرید های اغلب مشتریان است را در انتهای سوپر مارکت بگذارید که مشتریان برای تهیه آن تا انتهای سوپر مارکت رفته تا کلیه اجناس را ببیند که این باعث فروش بیشتر خواهد شد.

یکی از تحقیق هایی که در مورد خرید مشتریان شده است این است که مشتریان به هنگام وارد شدن به سوپر مارکت به سمت راست خود نگاه می کنند بنابراین پیشنهاد می شود که کالا های پر فروش و ویژه سوپر مارکت در سمت راست قرار بگیرد.

بهتر است کالاهای گران قیمت فروشگاه در سمت چپ قرار بگیرد چرا که افراد سمت چپ را بیشتر نگاه می کنند و سعی کنید محصولات ارزان را در قفسه های پایین بگذارید.

 

طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران

نقش دیوار در دکوراسیون تجاری

می توانید برای دیوار فضای تجاری خود از سنگ های قیمتی ، کاشی های رنگ و لعاب دار ، کاغذ دیواری های شیک و مدرن و یا آجر های تزیینی استفاده کرد و بسیار در دکوراسیون تجاری اهمیت دارد

نقش اکسسوری و تجهیزات دکوری در دکوراسیون تجاری

برای مدرن تر شدن فضای تجاری باید از وسایل و اکسسوری تزیینی استفاده کرد به طور مثال از مجسمه های تاریخی و مدرن و یا آثار هنری  و غیره استفاده کرد و در نظر داشته باشید که این ها

در مرکز توجه باشد و در دکوراسیون تجاری اهمیت دارد.

طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران

 

اهمیت نور پردازی در دکوراسیون تجاری

برای تحت تاثیر قرار دادن و معطوف کردن چشم مشتری سعی کنید روی محصول خاص از نورپردازی استفاده کنید

نور پردازی تاکیدی بهترین روش برای جلب توجه کردت روی محصول است و گفته شد که ویترین بهارین یک فروشگاه ویا  واحد تجاری به نمایش گذاشته می شود و توجه داشته باشید که نورپردازی

غیر اصولی باعث خستگی چشم می شود و  چلش مهمی در دکوراسیون تجاری است و برای نور عمومی استفاده از نور با منبع غیر مستقیم ولی باشدت زیاد استفاده شود تامحیطی پر انرزی

داشته باشیم.

رنگ بندی دکوراسیون تجاری

رنگ بندی در دکوراسیون تجاری بسیار مهم است و باید یک رنگ غالب در نظر بگیرید که ۸۰ درصد فضا را به خود اختصاص بدهد و در نظر داشته باشید که این رنگ  دلنشین و با آرامش باشد که نظر

مشتری را به خود جلب کند و رنگ دومی که باید انتخاب کنید ۲۰ درصد فضا را به خود اختصاص می دهد و مکمل رنگ اول است و این رنگ باید در خصوص قیمت ها و تخفیفات در نظر گرفته می شود.

طراحی داخلی سوپر مارکت در تهران

قفسه بندی

به هر سازه ای که از فلز و یا چوب و حتی پلاستیک ساخته می شود راذ قفسه می گویند و دارای سطحی است که در آن بارگذاری می شود

قفسه بندی در سازماندهی و نظم و چیدمان نقش بسیار مهمی دارد

صنعت قفسه در ایران قدمت ۷۰ ساله دارد

قفسه در دکوراسیون تجاری بسیار کاربردی است

 

کانتر

میز کانتر فضای زیادی در بر نمی گیرد و ظرفیت استفاده از میز کانتر یک الی دو نفر است و از میز کانتر در فروشگاه ها ، فرودگاه ، بیمارستان و مطب مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از وسایل مورد نیاز در دکوراسیون تجاری محسوب می شود.

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه با سابقه بسیار بالا و انجام پروژه های مختلف در امور دکوراسیون داخلی و خارجی خانه، مراکز تجاری و طراحی و اجرای کابینت در تهران و اجرای تمام مراحل بازسازی پروژه های ساختمانی فعالیت درخشانی دارد.

برای اینکه سبک دلخواه خود را در طراحی دکوراسیون داشته باشید، می توانید  از طریق لینک زیر با آتیس سازه در ارتباط باشید.

با آتیس سازه سبک دکوراسیوان خود را داشته باشید.

آتیس سازه متخصص در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و طراحی و اجرای کابینت در تهران آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

چرا آتیس سازه؟

خلاقیت

تعهد و مسئولیت پذیری

تجربه کافی

کیفیت کار اجرایی نهایی

به کار گیری نیروی کار متخصص

داشتن متخصصان تحصیل کرده در همان رشته تحصیلی

ارائه نمونه کار های موفق

گروه مهندسی آتیس سازه می تواند کلیه پروژه های بزرگ و کوچک شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن معماران و طراحان با تجربه و متخصص آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های ذیل تماس بگیرید.

021-22019546

021-22875936