جستجو
Close this search box.

بازسازی منزل محدوده دروس

فهرست مطالب

بازسازی منزل محدوده دروس

دروس

دروس جزو محله های قدیمی تهران می باشد و محله دروس جزو منطقه سوم شهرداری تهران است و در سمت جنوبی این محله بلوار شهرزاد و در قسمت شمالی این محله

خیابان دولت می باشد و از شرق نیز با پاسداران و از غرب به خیابان فکوریان که مرز بین قلهک و دروس است.

بازسازی منزل محدوده دروس بسیار اجرا می شود و برای ساکنین این محله اهمیت زیادی دارد.

ویژگی های بارز این محله خیابان بندی منظم و اصولی این محله می باشد که می توان گفت از شهر سازی اصولی این منطقه است.

بازسازی منزل محدوده دروس جزو بسیار اجرا می شود و دلیل آن گران بودن این محله است کخ بازسازی منزل بسیار به صرفه تر از ساخت و خرید آپارتمان می باشد.

علت نام گذاری محله دروس ترکیبی از دو کلمه دره و روس می باشد چون روس ها در آنجا اقامت تابستانی داشتند.

بازسازی منزل در الهیه

 

بازسازی منزل محدوده دروس

 

بازسازی منزل محدوده دروس

دروس محله ای بسیار قدیمی است و به همین دلیل بازسازی منزل محدوده دروس بسیار اجرا می شود و علت بازسازی علاوه بر زیبایی باعث استحکام و افزایش طول عمر ساختمان

می شود و در نظر بگیرید که بازسازی منزل بسیار به صرفه است و به راحتی میتوانید مقایسه کنید هزینه بازسازی منزل در مقابل ساخت یک واحد مسکونی و خرید آپارتمان در محله

دروس که  توجه می شوید که بازسازی منزل محدوده دروس بسیار به صرفه است.

افراد به چند دلیل خانه خود را بازسازی میکنندو هر کس به نوعی اینکار  را انجام میدهد.

بعضی از افراد بعد از گذشت چند سال برای تنوع و تغییر سبک دکوراسیون داخلی منزل خود اقدام به انجام اینکار میکنند و بعضی از افراد نیز برای زیبایی و همچنین مقاومت ساختمان بالا برود و دلیل دیگر بازسازی به صرفه بودن آن می باشد که افراد به جای هزینه اضافی با بازسازی منزل و دیزاین خوب باعث هم زیبایی خانه می شوند و هم طبق سلیقه خود خانه را نوسازی کرده اند.

 

مقالات : دکوراسیون داخلی در دروس

 

بازسازی منزل محدوده دروس

 

 

بازسازی منزل در دروس

بازسازی منزل پس از گذشت چند سال از ساخت آن باید بازسازی و مرمت شود به همین دلیل است که امروز در مورد بازسازی منزل در دروس می پردازیم و علت آن قدیمی بودن و فرسودگی این محله است که بازسازی منزل محدوده دروس بسیار اجرا می شود و ساکنین این محله بسیار به خانه های خود اهمیت میدهند.

پس از تماس با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه کارشناسان ما برای بازدید با منزل شما قراری میگذارند و پس از بررسی در مورد متراژ، نوع بازسازی ، سبک دکوراسیون داخلی هزینه ای به شما اعلام می شود که تقریبی است و امکان هزینه دقیق به دلیل نوسان ارز مقدور نمی باشد.

پس از اینکه در مورد قیمت و سبک دکوراسیون منزل با پیمانکار به تواق رسیدید که البته سبک دکوراسیون داخلی در بازسازی منزل از اهمیت بالایی برخوردار است و علت آن نیز این است که سبک دکوراسیون داخلی باعث تغییر در روش بازسازی می شود و بازسازی باید طبق اصول دکوراسیون داخلی اجرا شود تا بتوان بهترین دیزاین را داشته باشید.

قدم بعدی قبل از تخریب نیز مرحله گرفتن مجوز است که باید قبل از عملیات تخریب اقدام به گرفتن مجوز بکنید چون در غیر اینصورت شهرداری مانع انجام عملیات بازسازی می شود.

علت گرفتن مجوز به این است که مراحلی در بازسازی وجود دارد که باعث کم شدن مقاومت و همچنین باعث عدم رعایت قوانین شهرداری می شود.

  • تغییر کاربری قسمت های مختلف خانه
  • جابه جایی راه پله
  • اضافه کردن  راه پله
  • اضافه کردن دیوار در پارکینگ و حذف شدن فضای پارکینگ
  • حذف دیوار باربر
  • حذف ستون باربر

پس از گرفتن مجوز نیز عملیات تخریب که بسیار اهمیت دارد در بازسازی منزل آغاز می شود و حتما باید اصولی و با دقت و نیز با رعایت نکات ایمنی و زیر نظز مهندس ناظر اجرا شود.

پس از گرفتن مجوز عملیات تخریب را اجرا می کنیم که عملیات تخریب بسیار حساس می باشد و باید اصولی و با دقت اجرا شود و همچنین باید با رعایت تمام نکات ایمنی باشد و زیر نظر مهندس اجرا شود .

پس از اجرای تخریب باید طبق طراحی بازسازی بخش های مختلف خانه را انجام داد .

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733