دکوراسیون داخلی در پونک

دکوراسیون داخلی در پونک

پونک

پونک محله ای است که در شمال تهران واقع شده است و این محله در منطقه 2و 5 شهرداری تهران واقع شده است.

دکوراسیون داخلی در پونک جزو مناطقی است که از این کار استقبال زیادی کرده اند و تغییرات دکوراسیون داخلی را ترجیح میدهند و البته به صرفه تر از خرید خانه و نیز جابه جایی است.

پونک از شرق با شهرک غرب و از غرب نبر با محله جنت آباد و از شمال نیز با محله چهار دیواری و از سمت جنوب نیز با باغ فیض همسایه است.

دکوراسیون داخلی در پونک به دلیل تغییر و تنوع دکوراسیون داخلی بسیار اجرا می شود.

ده پونک در گذشته سرشار از توتستان بوده است که البته امروزه شمار کمی از درختان به جا ماده است و جالب است بدانید که قدمت این ده تقریبا حدود هشتصد سال است.

علت نامگذاری پونک نیز فراوانی گل پونه در دره پونک بوده است .

تماس با ما

دکوراسیون داخلی در پونک

 

دکوراسیون داخلی در پونک

امروزه دکوراسیون داخلی در پونک بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است و علت آن نیز تغییر و تنوع دکوراسیون داخلی خانه می باشد .

توجه کنید که دکوراسیون داخلی خانه باعث آرامش و نشاط بیشتر درخانه می شود بنابراین باید دکوراسیون داخلی شما اصولی و درست اجرا شود.

محله پونک جزو محله های قدیمی در تهران می باشد و در این محله از سبک دکوراسیون داخلی نئو کلاسیک و مدرن و سنتی استفاده می شود.

در اجرای دکوراسیون داخلی در پونک در ابتدا باید بدانید که قصد دارید چه کاری انجام دهید چون قبل از هر کاری باید سبک دکوراسیون داخلی که مد نظر دارید را به

طور کامل بدانید تا بتوانید با کارشناسان و طراحان گروه مهندسی آتیس سازه در میان بگذارید.

همانطور که میدانید تنوع در سبک های دکوراسیون داخلی زیاد است و به همین دلیل با هر سلیقه ای میتوانید سبک دکوراسیون داخلی خود را انتخاب کنید.

یکی از سوالاتی که کارفرما از پیمانکار دارد برآورد هزینه دکوراسیون داخلی می باشد که باید گفت که پس از بازدید و بررسی کارشناسان گروه مهندسی آتیس

سازه که این بررسی شامل ( متراژ خانه ، سبک دکوراسیون داخلی ، نوع متریال ) طبق این هزینه تقریبی اعلام میشود که این قیمت تقریبی به دلیل تغییرات لحظه

ای قیمت ها می باشد بنابراین امکان قیمت دقیق نیست.

 

دکوراسیون داخلی در پونک

پس از توافق در مورد برآورد هزینه و نیز سبک دکوراسیون داخلی کارشناسان نیز بررسی کلی را انجام داده و پس از آن به مرحله طراحی می رسیم که کارفرمای محترم باید ایده و سلیقه خود را به طراح منتقل کند که طراح بتواند طبق آن طراحی خود را انجام دهد.

در مرحله طراحی دو طرح ارائه می شود اولی طراحی دو بعدی است که در این طرح کارفرما بهتر است که پس از بررسی تغییرات خود را اعمال کند .

پس از اینکه تغییرات کارفرما اعمال شد و مورد قبول کارفرما قرار گرفت طراحی سه بعدی انجام و ارائه می شود که در این طراحی که با نرم افزار نشان داده می شود به طور کامل و واضح نمایش داده می شود که ویژگی این طراحی دیدن سبک دکوراسیون داخلی و نیز نوع متریال مصرفی است که بسیار اهمیت دارد.

مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

  • در ابتدا بخش هایی که باید طبق برنامه حذف شوند تخریب می شود
  • پس از انجام عملیات تخریب باید نخاله های ساختمانی از ساختمان خارج شود
  • یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی تعویض و نوسازی لوله کشی اشپزخانه و نیز سرویس بهداشتی و حمام است
  • تعمیر و یا نوسازی سیستم گرمایش و سرمایش
  • یکی از بخش هایی که بسیار اهمیت دارد نصب کابینت های آشپزخانه می باشد
  • نوسازی کف و دیوار
  • اجرای کفپوش ( پارکت، لمینت ، سرامیک)
  • نصب پنجره دو جداره
  • اجرای رنگ کاری و یا کاغذ دیواری
  • اجرای اصولی گچبری

 

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن سالها تجربه و سابقه درخشان در بخش دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733