بازسازی منزل در مرزداران

09129725874
بازسازی-منزل-در-مرزداران

اولین سوال کارفرما برای بازسازی منزل در مرزداران برآورد هزینه بازسازی منزل می باشد که باید این گونه به آن بپردازیم که برآورد هزینه در بازسازی پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه انجام شد طبق متراژ و نوع بازسازی و سبک دکوراسیون و متریال مصرفی به شما هزینه تقریبی اعلام می شود که در این قسمت امکان اعلام قیمت دقیق نیست و علت آن نوسان ارز می باشد که قیمت ها لحظه ای دچار تغییر می شود.

در قدم بعدی در بازسازی منزل در مرزداران به سبک دکوراسیون داخلی می پردازیم که این بخش قبل از هر کاری از اهمیت بالایی برخوردار است و علت آن نیز مشخص است و بازسازی منزل طبق سبک دکوراسیون داخلی پیش میرود و باید سبک دکوراسیون داخلی خود را امنخاب کنید.

در بعضی بعدی که از اهمیت بالایی برخوردار است مجوز است که باید قبل از انجام عملیات تخریب در بازسازی آن را گرفت تا مانع از انجام بازسازی نشوند و مجوز نیز برای بعضی از کارهای بازسازی از قبیل

  • تغییر کاربری در بخش های مختلف خانه
  • جا به جایی راه پله
  • اضافه کردن پله
  • حذف شدن فضای پارکینگ به دلیل اضافه کردن دیوار
  • حذف دیوار باربر
  • حذف ستون باربر

بازسازی-منزل-در-مرزداران

بازسازی منزل در مرزداران

بعد از بازید از خانه و اندازه گیری بخش های مختلف خانه و انتخاب سبک مورد نظر کارفرما طراحی خانه با توجه به سلیقه و ایده های طراح طرحی آماده می شود که قابل ویرایش بوده و کارفرما می تواند چند تغییر انجام دهد و بعد از تغییرات نهایی و تایید از طرف کارفرما طراحی اصلی انجام می شود وبازسازی منزل در نارمک به دلیل تنوع در تغییر سبک دکوراسیون داخلی نیز انجام می شود.

اولین اقدام در اجرای بازسازی منزل در مرزداران بعد از تماس شما با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه زمانی برای بازدید با شما هماهنگ شده و برای بازدید و برآورد هزینه شما انجام می شود و پدر برآورد هزینه بازسازی منزل متراژ و نوع بازسازی و همچنین نوع متریال نیز بسیار مهم است و لازم به ذکر است که برآورد هزینه دقیق امکان پذیر نیست و علت آن نوسان دلار و ارز و تغییرات احظه ای قیمت هاست که مانع از اعلام دقیق هزینه دارد به همین دلیل زمان بازدید قیمت تقریبی به شما اعلام می شود.

در قدم بعدی کارفرما باید ایده و سلیقه خود را به طراح منتقل کند که طراح نسبت به داده های کارفرما طراحی را شروع کند و کارفرما می تواند چند تغییر در طراحی اعمال کند و در آخر طرح نهایی انجام می شود.

نوسازی چیست؟

نوسازی یعنی نو کردن و عموما نوسازی را با بازسازی مثل هم در نظر می گیرند که کاملا اشتباه است

نوسازی در ترمیم بخش های داخلی ساختمان است شامل نصب کاغذ دیواری و سقف کاذب و پنجره می باشد

چرا باید بازسازی کنیم؟

یکی از دلایل بازسازی منزل در مرزداران بالا بودن هزینه های ساخت ساختمان جدید است که باعث می شود بازسازی انجام شود و باید در نظر داشت که گاهی بازسازی در تهران می تواند از هزینه ساخت یک واحد هم بیشتر شود و این دبستگی به آن خانه دارد و همچنین استفاده از متریال دارد که باید به آن توجه کنیم

یکی از دلایل بازسازی منزل در مرزداران تغییر ایجاد کردن در دکوراسیون داخلی است و امکان دارد تغییر دکوراسیون فقط با تعویض دیوار پوش و کف پوش  خلاصه شود و شاید هم تغییرات در بزرگ کردن آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد.امروزه بسیار بازسازی منزل در مرزداران بیشتر شده و خوب این باعث افت خرید در واحد های آ پارتمانی شده است

به دلیل داشتن بافت فرسوده این محله اجرای بازسازی منزل در تهران جزئو مناطقی است که بیشترین بازسازی را دارند.

امروزه با توجه به اینکه قیمت خانه ها بسیار بالا رفته و نیز هزینه ساخت و ساز بسیار زیاد شده است منطقی است که مردم بازسازی منزل را ترجیح دهند.

توجه داشته باشید که هزینه بازسازی منزل در مرزداران بسیار به صرفه تر از ساخت و ساز در این محله است.

توجه  کنید که قبل از اینکه به فکر بازسازی ظاهری خانه باشیم باید اول زیر ساخت های خانه را ترمیم و نوسازی کنیم تا با خیالی راحت به ادامه کارهای بازسازی بپردازیم.

در اولین اقدام باید بدانید که کارفرمای محترم برای بازسازی منزل خود چه بودجه ای فراهم کرده است .

البته قبل از هرکاری با بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه و بررسی منزل و اینکه با توجه به متراژ خانه و نیز نوع بازسازی و نوع متریال مصرفی هزینه

تقریبی به شما اعلام خواهد شد و البته بدیهی است که همه میدانیم که به دلیل تغییرات قیمت متریال امکان قیمت دقیق نیست .

یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد پیمانکار مناسب است که خیال شما را از داشتن تیم متخصص و حرفه ای راحت کند و طبق برنامه ریزی واصول کار را پیش

ببرد بنابراین گروه مهندسی آتیس سازه آماده خدمات رسانی به شماست

در بازسازی منزل در مرزداران دو بخش خانه بسیار اهمیت دارد که این دو بخش آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام می باشد که به دلیل داشتن زیر ساخت اهمیت آن ها بیشتر از بقیه بخش های خانه می باشد .

عایق کاری کف آشپزخانه و نیز کف و دیوار در سرویس بهداشتی و حمام باید بازدید و نوسازی شود . همچنین لوله کشی های این دو بخش نیز باید نوسازی شود و در ادامه نیز شیرالات نیز باید نوسازی شود.

پس از انجام این دو بخش بازسازی ظاهری این دو بخش صورت میگیرد که در بازسازی اشپزخانه با تعویض کابینت ها ونیز کف آن و استفاده از کفپوش و یا پارکت و سرامیک به زیبایی هرچه بیشتر آن کمک میکند.

برای زیبایی حمام نیز با استفاده از کابین شیشه ای باعث زیبایی هرچه بیشتر این قسمت می شود. استفاده از گیاهان در این بخش نیز طراوت و زیبایی آن را بیشتر میکند .

در بخش سرویس بهداشتی نیز آینه و روشویی لوکس میتواند زیبایی این بخش را بیشتر کند .

بازسازی اتاق خواب به دلیل اینکه محل استراحت و آرامش افراد است باید اصولی طراحی ودیزاین شود چرا که فرد باید در اتاق خود احساس راحتی و دنج بودن داشته باشد چون هر فردی بیشتر زمان خود در خانه را در اتاق سپری میکند بنابراین باید اصولی و با دقت اجرا شود.

در اتاق خواب معمولا کمد دیواری بسیار اهمیت دارد . نورپردازی و نیز استفاده از رنگ ها و نیز انتخاب سرویس خواب بسیار در زریبایی اتاق خواب کمک میکند.

توجه داشته باشید که معمولا اگر فضای مناسب در اتاق خواب موجود بود میتوان حمامو سرویس بهداشتی مجزا در اتاق خواب استفاده کرد که به آن اتاق خواب مستر میگویند.

مجوز در بازسازی منزل

یه سری از عملیات بازسازی نیاز به مجوز دارد که باید قبل از اجرای بازسازی اقدام به گرفتن مجوز کرد اقدامات زیر نیاز به گرفتن مجوز دارد

  • حذف دیوار باربر
  • تغییر کاربری بخش های مختلف خانه
  • حذف بالکن
  • تغییر در اندازه های اتاق خواب
  • جابه جایی راه پله
  • اضافه کردن پله به ساختمان
  • تخریب ساختمان البته به شدت آن بستگی دارد

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد

شما می توانید با تماس با شماره های زیر با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید :

021-88246730

09129725874

021-22019546