طراحی داخلی دامپزشکی در اکباتان

09129725874
طراحی-داخلی-دامپزشکی-در-اکباتان

در ابتدا برای طراحی داخلی دامپزشکی در اکباتان فضا باید بازدید شود تا تعداد اتاق و بخش ها و بخش های دیگر کلینیک مشخص شود.

در قدم بعدی طراحان گروه مهندسی آتیس سازه طرح و مدل های مورد نظر را تحویل کارفرمای محترم داده تا یکی از آن ها را تایید نمایید.

توجه داشته باشید که طراحان گروه مهندسی آتیس سازه باید فضای کافی را در هر بخش طبق استاندارد در نظر بگیرد.

به طور مثال در کلینیک باید فضای نگهداری تجهیزات در نظر گرفته شود.

در طراحی داخلی دامپزشکی در اکباتان ابتدا باید در مورد علایق و نیاز های کارفرما گفتگو شود تا تیم طراحی گروه مهندسی آتیس سازه بتواند نظرات و ایده های کارفرما را دریافت کند تا طبق آن طراحی را انجام دهد.

پس از آن باید امکانات پروژه و همچنین تجهیزات موجود را در نظر بگیریم و باید آن را با استاندارد های دکوراسیون و طراحی کلینیک دامپزشکی مقایسه کنیم.

طراحی-داخلی-دامپزشکی-در-اکباتان

طراحی داخلی دامپزشکی در اکباتان

یکی دیگر از بخش هایی که در طراحی کلینیک دامپزشکی در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است سیستم تهویه است که باید در کلیه بخش های کلینیک استفاده شود.

تیم طراحی گروه مهندسی آتیس سازه چند مدل چیدمان را برای طراحی داخلی دامپزشکی در اکباتان ارائه می دهد که شامل مجموعه ای از رنگ و کف سازی و متریال  است.

توجه داشته باشید یکی از مهم ترین بخش های طراحی داخلی کلینیک دامپزشکی در نظر گرفتن نیاز های های انسانی و همچنین حیوانات خانگی می باشد چرا که کلینیک دامپزشکی نیز مانند فضاهاتی درمانی نیاز به ملاحضات خاصی دارد و البته کلینیک دامپزشکی علاوه بر رفع نیاز های انسانی باید فضایی باشد که حیوانات خانگی در آن احساس آرامش کنند.

به طور کلی همانطوری که انسان ها در زمان بیماری احتیاج به کلینیک درمانی و یا بیمارستان دارند حیوانات نیز به این مراکز درمانی نیار دارند و بسیار ضروری هم است.

کلینیک دامپزشکی نیز باید بسیار مجهز مانند : بخش جراحی، بخش پذیرش، سالن انتظار، سالن آرایشگاه، بخش سونوگرافی، آندوسکوپی، آزمایشگاه و غیره باشد.

به همین دلیل طراحی کلینیک دامپزشکی در تهران باید بسیار اصولی و با در نظر کرفتن تمامی فضا ها انجام شود تا کلینیک دامپزشکی بسیار اصولی و کامل اجرا شود.

یکی دیگر بخش هایی که بسیار اهمیت دارد مشخص کردن فضای کلینیک می باشد که باید بتوانیم از حداقل فضا استفاده لازم را ببریم بنابراین باید مشخص کنیم تا فضای ما گنجایش چند اتاق دارد و این فضا پاسخگوی عملکرد های مختلف کلینیک می باشد.

طراحی-داخلی-دامپزشکی-در-اکباتان

از دیگر بخش های مهم در طراحی داخلی دامپزشکی در اکباتان فضا برای نگه داشتن تجهیزات و منابع می باشد.

توجه داشته باشید که یکی از فضاهایی که بسیار اهمیت دارد و باید نکات ایمنی آن بسیار رعایت شود فضا برای نگهداری دارو و همچنین رادیو گرافی می باشد و باید به موضوع فرار حیوانات نیز فکر کنیم تا با طراحی و همچنین اجرای دکوراسیون مانع از فرار حیوانات شویم.

طراحی داخلی کلینیک دامپزشکی در تهران

توجه داشته باشید که تمامی برنامه طراحی و دکوراسیون کلینیک دامپزشکی در تهران باید عملکرد مناسبی داشته باشید.

عواملی مانند نورپردازی، محل قرار گیری درست پریز هاو ابعاد استالدرهای فضا جزو بخش های بسیار مهم است.

یکی دیگر از بخش های مهم این است که به دلیل وجود فضا ی معاینه و نگهداری حیوانات فضای جراحی نباید در طبقات بالا قرار داده شود چرا که حیوانات خانگی پس از عمل نباید مجبور به راه رفتن شوند.

شرایط محیطی

توجه داشته باشید که کلینیک دامپزشکی نیز مانند مراکز درمانی مانند بیمارستان و کلینیک های دیگر باید تمام فضاهای بالینی موجود در کلینیک از جمله اتاق عمل و اتاق ریکاوری و درمان باید دارای دمای بالایی باشند.

سیستم تهویه یکی دیگر از بخش های مهم در این فضا می باشد.

چرا که باز کردن پنجره در این فضا بسیار خطرناک می باشد و ممکن است حیوانات خانگی از آن فرار کنند.

طراحی-داخلی-دامپزشکی-در-اکباتان

چرا آتیس سازه؟

خلاقیت

تعهد و مسئولیت پذیری

تجربه کافی

کیفیت کار اجرایی نهایی

به کار گیری نیروی کار متخصص

داشتن متخصصان تحصیل کرده در همان رشته تحصیلی

ارائه نمونه کار های موفق

گروه مهندسی آتیس سازه می تواند کلیه پروژه های بزرگ و کوچک شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن معماران و طراحان با تجربه و متخصص آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های ذیل تماس بگیرید.

021-22019546

021-22875936