جستجو
Close this search box.

دکوراسیون داخلی در شیراز

فهرست مطالب

دکوراسیون-داخلی-در-شیراز

اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز توسط گروه آتیس سازه با بهترین کیفیت و اجرا می شود و هدف گروه آتیس سازه رضایت مشتریان خود می باشد.

گروه مهندسی آتیس سازه در حال گسترش کار خود در شهر های بزرگ ایران می باشد که یکی از شهر های بسیار مهم و پر جمعیت ایران شهر شیراز است که این شهر جزو شهر های مهم می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان آتیس سازه می توانید با شماره تماس 02122019546 در ارتباط باشید.

گروه مهندسی آتیس سازه در نظر دارد که خدمات خود را در این شهر گسترش دهد به همین دلیل دکوراسیون داخلی در شیراز یکی از خدمات این گروه می باشد.

بازسازی منزل در شیراز و همچنین طراحی نما در شیراز جزو خدمات دیگر این گروه می باشد.

شیراز جزو یکی از کلان شهر های ایران است که در مرکز استان فارس قرار دارد و این شهر در جنوب ایران واقع شده است.

شهر شیراز پنجمین شهر بزرگ در ایران به شمار می رود.

دکوراسیون-داخلی-در-شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

امروز سعی داریم در این مقاله در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن در زمستان بپردازیم.

بسیاری از تم های زمستانه دکوراسیون داخلی منزل با استفاده از آیتم ها ساده و قابل دسترس به راحتی اجرا می شوند و ممکن است شما برخی از این آیتم ها را در حال حاضر داشته باشید.

اگر این طور است تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن ها را بیرون کشیده و به چیدمان منزلتان اضافه کنید.

فرش از آیتم های ضروری برای داشتن یک خانه گرم است.اگر فرشی که برای پوشاندن کف نشیمن استفاده می کنید الیاف طبیعی مثل پشم داشته باشد فضای بسیار گرم تری خواهید داشت و البته تاثیر این فرش ها در ایجاد حال و حوای مورد نظر شما فقط به عملکردشان خلاصه نمی شود.فرش های پشمی به غیر از عایق کردن کف منزل شما این تصور را نیز ایجاد می کنند که محیط گرم و دلپذیر تری دارید.شما می توانید از چند فرش در کنار یا روی یکدیگر نیز استفاده کنید.

دکوراسیون-داخلی-در-شیراز

مبل های پاف که با نام مبل کوسنی نیز شناخته می شود یک آیتم کوچک و جمع و جور برای اجرای تم زمستانی هستند.مبل های کوسنی را می توانید به راحتی تهیه کنید.پاف ها گزینه های بسیار خوبی برای نشیمن هستند زیرا جای کمی می گیرند و به راحتی نیز جا به جا می شوند.پاف ها انواع مختلفی دارند و در جنس های متنوعی قابل تهیه هستند.اگر می خواهید یک پاف زمستانی داشته باشید انواعی را انتخاب کنید که بافتنی، پشمی و یا دارای خز و نمد هستند.

یکی دیگر از گزینه های ساده و بی دردسر برای اضافه کردن حال و هوای زمستانی به دکوراسیون نشیمن استفاده از پتو های بافت است.پتو های ضخیم و گرم که معمولا در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند.میتوانید آیتمی باشند که شما برای عوض کردن ظاهر مبل های نشیمن خود به کار می برید.

این آیتم در عین کم خرج بودن به راحتی نیز قابل اضافه کردن و برچیده شدن است.شما می توانید یک پتو با رنگ مشابه یا حتی متضاد مبل انتخاب کرده و این ایده را اجرا کنید.

اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز اغلب در سبک های نئو کلاسیک و معاصر و مدرن بسیار اجرا می شود.

دکوراسیون-داخلی-در-شیراز

اتاق نشیمن برای زمستان و زمانی که هوا سرد می شود بهتر است پرده ها ضخیم شوند و پرده های مخصوص تابستان که معمولا نازک هستند برای زمانی که هوا سرد می شود زیاد مناسب نیستند.

شما جنسی از پارچه نیاز دارید که پرده ها را در مقابل نفوذ های هوای سرد مقاوم کند.البته شاید خرید و تعویض پرده ها زیاد ساده نباشد اما اگر چنین امکانی برای شما وجود دارد حتما این کار را انجام دهید تا هر سال در ماه های سرد از آن استفاده کنید.

موارد دیگر برای اجرای دکوراسیون نشیمن زمستان کوسن خزدار می باشد که باعث می شود شما راحت تر تم مورد نظر خود را اجرا کنید و اضافه کردن چند کوسن به دکوراسیون نشیمن بسیار راحت است حتی اگر در حال حاضر تعدادی کوسن دارید می توانید برای بعضی از آن روکش خز تهیه کنید.کوسن های خزدار به خوبی با حال و هوای یک فصل سرد متناسب است.

حرف آخر

اجرای دکوراسیون داخلی یک کار تخصصی است و باید افراد متخصص آن را انجام دهند.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم قوی و متخصص آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان با شماره تماس های ذیل در تماس باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904