بازسازی منزل در شهرک راه آهن

09129725874
بازسازی منزل در شهرک راه آهن

برای بازسازی منزل در شهرک راه آهن یک ساختمان کیفیت متریال مصرفی ، متراژ خانه ،دستمزد کارگز، برق کار، تخریب و مدت زمان انجام پروژه در قیمت تاثیر گذار است.

بازسازی ساختمان بناهای قدیمی نیاز به نوسازی دارند تا بازسازی چون بازسازی ساختمان های قدیمی اصلا به صرفه نخواهد بود.

توجه داشته باشید که بازسازی منزل در شهرک راه آهن کار تخصصی است و باید حتما اصولی و تخصصی آن را انجام دارد و در غیر این صورت دچار ضرر مالی می شوید.

بازسازی منزل در شهرک راه آهن به این شکل صورت میگیرد که بعد از برآورد هزینه و گرفتن مجوز های لازم تخریب و تغییر کاربری بخش های مختلف خانه صورت میگیرد و نسبت به طراحی که انجام شده و مورد تایید کارفرما نیز شده است اجرا می شود و تعویض و یا تعمیر تاسیسات و لوله کشی و عایق کاری سرویس بهداشتی و پشت بام انجام می شود و انتخاب کفپوش و کاغذ دیواری نیز نسبت به طراحی و سلیقه کارفرما انتخاب و نصب می شود.

بازسازی منزل در شهرک راه آهن

بازسازی منزل در شهرک راه آهن

بعد از تماس با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه برای بازدید در محله کامرانیه کارشناسان بعد از بازدید و بررسی مقدار بازسازی منزل در شهرک راه آهن را به کارفرما اعلام می کنند.

برخی از افراد هزینه کردن برای بازسازی را هزینه اضافی می دانند در صورتی که بسیار به صرفه تر از خرید یک واحد آپارتمان  است.

توجه داشته باشید که هزینه دقیق بعد از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه اعلام می شود.

لازم به ذکر است که برآورد هزینه بازسازی منزل در شهرک راه آهن به صورت دقیق امکان پذیر نیست و علت آن نیز تغییرات لحظه ای دلار و ارز می باشد به همین دلیل هزینه دقیق امکان پذیر نیست اما کارشناسان  گروه مهندسی آتیس سازه می تواند هزینه حدودی را به شما اعلام کنند.

بازسازی منزل در شهرک راه آهن

اصول بازسازی منزل در شهرک راه آهن

امروزخ بیشتر از گذشته بازسازی منزل در شهرک راه آهن اهمیت پیدا کرده است و به دلیل هزینه های بالای ساخت و خرید آپارتمان بازسازی بیشتر از قبل اجرا می شود و به دلیل اینکه در تهران خانه های قدیمی زیادی وجود دارد ساکنین ترجیح میدهند خانه های خود را بازسازی کنند.

بازسازی منزل در شهرک راه آهن نیز به دلیل زیبایی و نیز افزایش طول عمر ساختمان اجرا می شود و همچنین بسیار از افراد برای ایجاد تنوع و اغلب سبک دکوراسیون داخلی تصمیم به بازسازی تهران میگیرند.

  1. تعیین کردن انتظارات از بازسازی تهران: هدف از بازسازی نسبت به خانه خود را مشخص کنید که قصد تغییر کلی ساختمان را دارید یا تغییر جزئی خانه
  2. محاسبه برآورد هزینه:برآورد هزینه به دلیل تغییرات لحظه ای امکان پپذیر نیست که قیمت دقیق اقدام شود و هر قیمتی و. برآورد ی داده شود تقریبی خواهد بود
  3. مقاوم سازی:استحکام ستون و سقف در مقاوم بودن ساختمان نقش مهمی دارند و در صورتی که فرسوده و نیاز به تعمیر داشته باشد باید حتما به ان رسیدگی شود.
  4. بازسازی قسمت های مهم ساختمان:آشپزخانه و سرویس بهداشتی از قسمت های مهم در ساختمان می باشد که میتوان با قیمت های نسبتا کم آن را تغییر و بازسازی کرد.
  5. تغییر دکوراسیون منزل:سبک دکوراسیون نیز اهمیت بالایی دارد چرا که قبل از اقدام هر کاری باید سبک دکوراسیون انتخاب شود  چرا که هر سبکی جزئیات خاص خودش را دارد.
  6. تخریب: یکی از بخش های مهم بازسازی می باشسد که باید زیر نظر مهندس ناظر و با رعایت کامل نکات ایمین اجرا شود.

طراحی

توجه داشته باشید که در بخش طراحی داخلی کارفرما می تواند سبکی که مد نظر دارد را به کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه ارائه کند اما در صورتی که ایده ای ندارد با مشاوره ما و توضیح در مورد سبک های مختلف دکوراسیون داخلی سبک مورد نظر با کمک مشاوران و اعضای خانواده انتخاب می شود و طراح با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون طراحی را آغاز می کند و کارفرما می تواند چند تغییر در طراحی داشته باشد و در صورت تایید کردن نهایی طراحی نهایی انجام شده و بازسازی اجرا می شود.

تخریب

یکی دیگر از بخش های مختلف بازسازی منزل تخریب است که باید اصولی و درست انجام شود و تخریب شدت دارد  و هر چقدر شدت بازسازی بیشتر باشد کار اصولی تر باید انجام شود و همچنین نیاز به گرفتن مجوز دارد.

به عنوان مثال

  • جابه جایی راه پله
  • تخریب دیوار باربر
  • دیوار کشی در فضای پارکینگ
  • تغییر کاربری بخش های مختلف خانه

به عنوان مثال موارد زیر نیاز به گرفتن مجوز ندارد

  • تعویض و تعمیر لوله کشی و تاسیسات و عایق کاری ساختمان
  • نقاشی ساختمان
  • حفر چاه و فاضلاب
  • تغییر نمای ساختمان

مراحل بازسازی منزل

  • انتخاب پیمانکار متعهد و معتبر
  • برآورد هزینه
  • سبک دکوراسیون داخلی
  • تخریب
  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی اتاق خواب
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام
  • بازسازی کف و سقف

انتخاب پیمانکار متعهد و معتبر

یکی از مهمترین بخش های بازسازی منزل انتخاب پیمانکار متعهد و معتبر است که بتواند به موقع کار را تحویل دهد و کار را اصولی انجام داده و با کیفیت اجرا شود به همین دلیل پیمانکار در بازسازی منزل بسیار اهمیت دارد و می توانید با سرچ در گوگب شرکت های معتبر را پیدا کنید.

برآورد هزینه

اولین سوالی که برای کارفرما پیش می آید برآورد هزینه بازسازی می باشد که پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه و بررسی متراژ و نوع بازسازی و سبک دکوراسیون داخلی و متریال مصرفی هزینه حدودی به شما داده می شود و آن هم تغییرات لحظه ای قیمت های مصالح می باشد که آن هم به دلیل نوسان دلار و ارز می باشد

سبک دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون داخلی در بازسازی از این جهت اهمیت دارد که کل بازسازی و طراحی آن طبق سبک دکوراسیون داخلی انجم می شود به همین دلیل قبل از هر کاری باید سبک دکوراسیون داخلی خود را مشخص کنید تا اصولی طراحی و اجرا شود

در بازسازی منزل در شهرک راه آهن سبک دکوراسیون اغلب مدرن است چرا که سبک دکوراسیون مدرن بیشتر در خانه هایی که متراژ کوچک دارند اجرا می شود و بسیار زیبا خواهد شد.

بازسازی آشپزخانه

به دلیل اینکه در خانه خانم های خانه دار بیشتر در آشپزخانه سپری میشود از مهمترین بخش های خانه محسوب می شود به همین دلیل بازسازی آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است و بازسازی منزل نیز باید قبل از بازسازی ظاهری به  بازسازی زیر ساخت ان بپردازیم و به همین دلیل باید عایق کاری و لوله کشی های ان نوسازی شود و سپس به تعویض کابینت و تعویض شیرآلات بپردازیم.

بازسازی اتاق خواب

یکی دیگر از بخش هایی که بسیار اهمیت دارد در بازسازی منزل اتاق خواب است که افراد بیشتر وقت خود را در آن سپری میکنند و باید به دقت طراحی ئ دیزاین شود و معمولا برای بازسازی اتاق خواب از سرویس بهداشتی و حمام جداگانه استفاده می کنند که به آن اتاق مستر می گویند و کمد دیواری در اتاق خواب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متنخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

با تماس با شماره های زیر می توانید با کارشناسان آتیس سازه در ارتباط باشید.

021-88246730

021-88246731