جستجو
Close this search box.
طراحی داخلی در سهروردی

طراحی داخلی در سهروردی

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص آماده ارائه خدمات می باشد.

به این منظور طراحی داخلی در سهروردی توسط بهترین طراحان و مهندسان طراحی و اجرا می شوند.

اصلی ترین مکان خانه یعنی اتاق نشیمن ایده آل و یا سالن پذیرایی باید به گونه ای باشند که بتوانند تمام نیاز های ما را بر طرف کنند.

اما علاوه بر این موضوع باید طرح ها بافت هایی که در این مکان به کار برده می شوند نیز سلیقه و علایق ما را بازتاب می کنند.

طراحی داخلی در سهروردی

یعنی اتاق نشیمن ایده آل مکانی باشد که به غیر از کاربردی بودن آن را دوست داشته باشیم و در آن احساس راحتی کرده و از حضور در آن جا لذت ببریم.

چهار قدم اصلی برای رسیدن به یک اتاق نشیمن ایده آل وجود دارد.

این چهار قدم عبارت است از :

  • برنامه ریزی صحیح
  • در نظر گرفتن ترند های مطرح
  • انتخاب مبلمان مناسب
  • جزئیات دکوراتیو

طراحی داخلی در سهروردی

برای این که به یک برنامه ریزی کاربردی و زیبا برای طراحی اتاق نشیمن دست پیدا کنید قبل از هر چیزی اولویت شما باید پیدا کردن یک نقطه کانونی و مرکزی مناسب باشد.

یک شومینه و یا یک تلویزیون بزرگ می تواند به نقطه کانونی طراحی داخلی تبدیل شود.

اما این موضوع به همین موارد محدود نمی شود.

اگر اهل صحبت کردن هستید یک کاناپه زیبا و یا اگر به هنر علاقه دارید یک تابلوی هنری زیبا می تواند به یک نقطه کانونی زیبا و متفاوت تبدیل شود.

هم چنین اگر خانه شما دارای نقشه باز است بهتر است که مکان هایی مانند غذا خوری، مکان استراحت کردن و مکانی که برای کتاب خواندن در نظر گرفته اید را از یکدیکر جدا کنید.

یکی از مهم ترین بخش طراحی داخلی در سهروردی و محله های مشابه در تهران ایجاد فضای پر از آرمش و نشاط در خانه است که خستگی روزمره بعد از وارد شدن به خانه از بین برود.

طراحی داخلی در سهروردی به دلیل اینکه این محله بسیار خانه های ذلوکس و مدرن دارد بسیار مورد توجه ساکنین این محله قرار دارد.

دکوراسیون داخلی امروزه از اهمیت بالایی برخودرار شده است و طبیعی هم هست که این اتفاق رخ دهد چرا که دیزیاین خانه باعث آرامش و نشاط ساکنین خانه می شود و باعث بیشتر شدن هرچه بیشتر روحیه آن ها که از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی داخلی در سهروردی

قفسه های باز دو طرفه می توانند برای این منظور انتخاب مناسبی باشد.

البته یک پارتیشن با ظاهری زیبا و هنری و یک کاناپه بزرگ نیز می توانند فضا های متفاوت را از یکدیگر جدا کنند.

برای این موضوع باید بر اساس شکل و فرم سالن و اتاق نشیمن تصمیم گیری کنید.

یک سالن  و یا نشیمن به شکل مستطیل به طور طبیعی به دو بخش برای نشستن و غذا خوردن تقسیم می شود.

قرار دادن یک کنسول باریک در پشت کاناپه و در جایی که به دو بخش نشیمن و غذا خوری از یکدیگر جدا می شوند، می تواند به یک نقطه کانونی زیبا تبدیل شود.

با این روش به فضایی مناسب برای قرار دادن اکسسور ها و عکس های مورد علاقه خود نیز دست پیدا خواهید کرد.

طراحی داخلی در سهروردی هنر و علم برای ارتقای فضای داخلی ساختمان برای محیط بهتر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده میکنند.

طراحی داخلی در سهروردی باعث کارایی بیشتر خانه می شود.

قابل ذکر است که طراحی داخلی در سهروردی برای شکل گیری و هماهنگ کردن ویژگی های زیبایی ساختمان از داخل برای تامین شدن نیاز های مهم می باشد.

با افزایش جمعیت و این که زندگی به سمت مدرن شدن پیش می رود و برای تامیت مسکن کافی برای تمامی جمعیت مجبور می شویم که به ساخت آپارتمان های مسکونی با تراکم بالا پیش برویم.

این عمل باعث می شود که متراژ خانه ها کم شود و به همین علت استفاده بهینه از فضا هر روز بیشتر از دیروز اهمیت پیدا کرده است .

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی بسیار متغیر است و به طور کلی همانطور که میدانید قیمت طراحی داخلی در سال 1401 با مقایسه قیمت طراحی داخلی در سال 1402 بسیار متفاوت است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

نقطه کانونی طراحی داخلی

بالانس و یا توازن به معنی توزیع مناسب و برابر اجسام در اتاق به لحاظ بصری است

توازن و بالانس به سه دسته جدا مانند بالانس متقارن ، نامتقارن و شعاعی تقسیم می شود

بالانس متقارن  معمولا در طراحی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و اصل اساس این نوع توازن بر اساس روش های سنتی قرار دادن اشیا به صورت آیینه ای در روبروی هم می باشد

بالانس نامتقارن روش بسیاری از طراحی داخلی این روز هاست که این روش در سبک دکوراسیون مدرن اجرا می شود

در اینه روش توازن به وسیله قرار دادن اشیایی متفاوت از لحاظ بصری هم وزن به دست می آید یعنی تقارنی بین اجسام و جایی که قرار دارند و حالت آن ها دیده نمی شود اما در کل هارمونی مناسی دارد و زیبا است

بالانش شعاعی نیز زمانی اجرا می شود که تمام المان ها و وسایل در کلیه سبک های دکوراسیون داخلی حول یک نقطه اصلی و مرکزی چیده شده باشد و این روش معمولا در خانه های دکوچک انجام می شود

توجه داشته باشید که قبل از اجرای طراحی داخلی در درکه کارفرما باید سبک های دکوراسیون داخلی را با دقت بررسی و طبق اصول و متراژ خانه و نیز سلیقه خود سبک دکوراسیون خود را انتخاب کند چرا که سبک های دکوراسیون داخلی جزئیات و قوانین خاص خودش را دارد .

به عنوان مثال سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جزئیات بیشتری دارد نسبت به شک های دیگر و باید در خانه های با متراژ بالا اجرا شود اما مثلا سبک دکوراسیون مدرن بهتر است در خانه های متراژ پایین اجرا شود و این سبک به روشی است که به دور از لوازم اضافی و شلوغی است

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده ارائه خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733

 

مقالات مرتبط :

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *