بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران

09129725874
بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران

گروه مهندسی آتیس سازه بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران می باشد که با سابقه بیش از یک دهه و داشتن تیم قوی و متخصص آماده خدمات رسانی می باشد.

گروه مهندسی آتیس سازه قابلیت بالایی در برنامه ریزی پروژه،قدرت فراهم کردن متریال با کیفیت و مدیریت اجرا را به بهترین شکل ممکن دارد تا بتواند خواسته های کارفرما را فراهم کند.

خدمات دکوراسیون داخلی توسط گروه مهندسی آتیس سازه به بهترین شکل طراحی و اجرا می شود.

خدمات دکوراسیون داخلی توسط گروه مهندسی آتیس سازه به این صورت است که برای گسترس کار خود و دسترسی عموم سعی در ارائه خدمات در کلیه نقاط تهران را دارد.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن مهندسان متخصص و با تجربه و تیم قوی و توانمند خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت میکند.

دکوراسیون داخلی امروزه بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین-شرکت-دکوراسیون-داخلی-تهران

همان طور که می دانید طراحی داخلی یکی از مهمترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی است.

اجرای دکوراسیون داخلی در تهران به این دلیل اهمیت دارد که در تهران بسیار به خانه های خود اهمیت می دهند.

در گذشته در خانه های بزرگ سالن پذیرایی تنها برای مهمان ها مورد استفاده قرار می گرفت ، اما امروزه کاربرد سالن پذیرایی تغییر کرده است.

به دلیل کوچک تر شدن خانه ها اکنون سالن پذیرایی نیز مانند نشیمن به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرد.

اما با وجود کوچک تر شدن آن هم چنان نیز سالن پذیرایی در دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اجرای دکوراسیون داخلی در تهران اغلب در سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک و یا معاصر اجرا می شود.

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران

یکی از خدماتی اموزه بسیار اهمیت پیدا کرده است طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در تهران نیز بیشتر از هر شهری امروزه اهمیت پیدا کرده است.

خانه پلان بار به خانه هایی گفته می شود که مکان های مختلف آن با استفاده از دیوار های متعدد از یکدیگر جدا نشده اند.

در این مدل خانه ها، مکان های عمومی از خانه مانند آشپزخانه و اتاق نشیمن در یک مکان قرار داشته و یکدیگر را کامل کنند.

این موضوع از نظر زیبایی نیز باعث ایجاد فضایی سیال و دلباز می شود.

یکی از خدمات مهم گروه مهندسی آتیس سازه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی می باشد.

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که اجرای دقیق و اصولی آن بسیار مهم است.

بهترین-شرکت-دکوراسیون-داخلی-تهران

البته در خانه پلان باز تمام اتاق ها به یکدیگر متصل نیستند.

در این خانه هم مانند تمام خانه های دیگر مکان ها و اتاق های خصوصی ای مانند اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی، اتاق کار و اتاق کودک از نظر معماری و دارای فضایی مستقل هستند.

حتی فضا هایی که در نقشه باز قرار می گیرند نیز دارای مرز های مشخصی هستند.

سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق نشین و اتاق غذاخوری ای که دارای نقشه باز هستند نیز به دلیل این که کاربرد های متفاوتی دارند.

با استفاده از روش های مختلف می توانند دارای مرز های مشخصی باشند، خانه هایی با نقشه باز معمولا به 3 دسته تقسیم می شوند.

اتاق نشیمن و آشپزخانه با نقشه باز و مشترک.

آشپزخانه و اتاق غذا خوری با طراحی باز و در نهایت، اتاق نشیمن، اتاق غذا خوری و آشپزخانه در یک مکان.

بهترین-شرکت-دکوراسیون-داخلی-تهران

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

در خانه های مدرن، خانه های آپارتمانی و در خانه های ویلایی استفاده از نقشه باز بسیار پرکاربرد است و فضایی شیک و زیبا ایجاد می کند.

البته این موضوع دلایل متفاوتی دارد، برای مثال در خانه های جدید برای صرفه جویی در فضا و ایجاد مکانی دلباز و وسیع از نقشه باز استفاده می شود.

قرار گرفتن اتاق نشیمن و آشپزخانه در یک مکان، در سال های اخیر به یک ترند تبدیل شده است.

حتی خانه های قدیمی نیز با ایجاد کمی تغییر به خانه هایی مدرن با نقشه ای باز تبدیل می شوند.افرادی که در خانه های قدیمی زندگی کرده و قصد بازسازی آن را دارند با تخریب برخی از دیوار ها، مکان های مختلف را با هم ترکیب کرده و طرحی جدید به محیط زندگی خود می بخشند.

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه عموم قرار گرفته است.

طراحی نقشه باز برای آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذا خوری در واقع طراحی و سبکی جدید و معاصر به شمار می رود.

تا اواخر دهه 1940 میلادی در تمام دنیا، مکان هایی که در نقشه معماری یک ساختمان قرار داشتند دارای نقشه ای مستقل و جداگانه بودند.

 

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران

حتی آشپزخانه و اتاق غذا خوری نیز دارای فضایی مستقل بوده و دکوراسیون هر مکان نیز بر اساس کاربرد آن دارای سبکی بسیار رسمی بود.

اما بعد از جنگ جهانی دوم به دلیل شرایط ایجاد شده مفهوم دکوراسیون و طراحی داخلی منازل نیز تغییر کرد و نقشه باز و وسیعی که در آن اشپزخانه، اتاق غذا خوری و نشیمن در یک مکتن قرار داشتند روز به روز کاربرد بیشتری پیدا کرد و اما امروزه ما به این نقشه های باز عادت کرده ایم.

اما در آن رمان تغییر یک انقلاب به شمار می رفت.

زمانی مادر ها در آشپزخانه غذا تهیه می کردند و کودکان بر روی میز غذا خوری و در مقابل چشمان مادر به انجام تکالیف خود می پرداختند و پدر ها در حالی که در اتاق نشیمن در حال استراحت بودند می توانستند با همسران خود در آشپزخانه صحبت کنند.

در آن سال ها که مفهوم خانواده در حال تغییر بود با این طرح ها و نقشه های باز برای خانه ها، والدین در حالی که هر کدام مشغول انجام کار خود بودند می توانستند با یکدیگر در ارتباط باشند و با هم صحبت کنند.

در خانه ای که دارای طراحی و نقهش باز است می توان از سبک های متنوعی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آن استفاده کرد اما برای این که بتوانید سبک مورد نظر خود را به نمایش بگذارید ابتدا لازم است که اندازه و متراز مکان مورد نظر را در نظر داشته باشید.

اگر با تخریب دیوار ها، اشپزخانه و اتاق نشیمن را به هم متصل کرده اید در این شرایط می توانید اندازه هر کدام از این مکان ها را تغییر داده و فضای مورد استفاده آن ها را به دلخواه مشخص کنید.

برای مثال می توانید فضای کمتری را به آشپزخانه اختصاص داده و با طراحی آن در یک گوشه فضای بیشتری را به اتاق نشیمن اختصاص دهید.

اصول چیدمان خانه

یکی از ترفند های جذاب در اجرای چیدمان دکوراسیون داخلی این است که شما چگونه میخواهید زندگی کنید؟ سبک سنتی مد نظر شماست یا مدرن و یا کلاسیک؟

اصلا نگران چگونگی انتخاب سبک دکوراسیون داخلی نباشید کارشناسان و مشاوران زبده گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن سالها تجربه و همچنین داشتن نمونه کار ها فراوان می توانند آنتچه را که شما در ذهن دارید را فراهم کنند.

برای داشتن دکوراسیون داخلی اصولی باید طراحی و اجرای آن باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران

برای انجام اصولی دکوراسیون داخلی تهران باید کلیه فاکتور های مهم آن اجرا شده تا در کمترین زمان و کمترین هزینه تغییرات دکوراسیون داخلی منزل انجام شود.

همانطور که گفته شد مبلمان یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی تهران است زیرا مبل در دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و به نوعی عضو لاینفک دیزاین داخلی می باشد.

از فاکتور های مهم دیگر در اجرای دکوراسیون داخلی با به عکس و قاب اشاره کنیم که تاثیر زیادی در زیبایی و روحیه اعضای خانه می گذارد.

یکی دیگر از بخش های مهم در ریبایی و بهتر شدن دکوراسیون داخلی منزل باید به نور پردازی و تاثیر نور اشاره کنیم زیرا نورپردازی در کنار نور طبیعی انجام شودکه این باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شود

کفپوش خانه نیز یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در زیبایی خانه محسوب می شود که باید حتما در انتخاب آن دقت کنیم چرا که انتخاب درست یک کفپوش مناسب تاثبر بسیار زیادی در زیبایی خانه خواهد داشت.

هزینه اجرا دکوراسیون داخلی

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی بسیار متغیر است و به طور کلی همانطور که میدانید قیمت طراحی داخلی در سال 1401با مقایسه قیمت طراحی داخلی در سال 1402 بسیار متفاوت است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

قابل ذکر است که یکی از هزینه بخش ترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی در تهران دکوراسیون آشپزخانه است.

برآورد هزینه اجرای دکوراسیون داخلی نیز پس از بررسی کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه انجام می شود که در این بررسی متراژ خانه، نوع متریال مصرفی و سبک دکوراسیون داخلی بررسی می شود و طبق آن هزینه تقریبی به کارفرما اعلام می شود که به دلیل تغییرات لحظه ای قیمت دلار و ارز امکان اعلام قیمت دقیق نیست.

سبک دکوراسیون داخلی

  • سبک کلاسیک
  • سبک نئو کلاسیک
  • سبک مدرن
  • سبک مینیمال
  • سبک معاصر
  • سبک صنعتی
  • سبک سنتی
  • سبک انتقالی
  • سبک روستیک
  • سبک فرانسوی
  • سبک شابی شیک
  • سبک ساحلی
  • سبک مدیترانه ای
  • سبک فنگ شویی

بهترین-شرکت-دکوراسیون-داخلی-تهران

اجرای دکوراسیون داخلی تهران

اتاق نشیمن و پذیرایی به دلیل این که فضایی است که در آن در کنار خانواده و یا هم خانه های خود زمان خود را سپری کرده و هم چنین از مهمان های خود در آن پذیرایی می کنیم، بدون شک مستحق یک توجه و دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد است.هم چنین در زندگی روزانه نیز بیشترین مکانی که معمولا برای استراحت کردن، کار کردن و سرگرم شدن از آن استفاده می کنیم همین اتاق نشیمن است.

به همین دلیل این مکان به همان اندازه که از نظر زیبایی شناسی باید فضایی دلپذیر و دعوت کار داشته باشد باید راحت و کاربردی نیز بوده و هم چنین نشانه هایی از شخصیت و هویت ما را نیز در خود جای دهد اما چگونه می توان تمام این ویزگی ها را در کنار هم به کار برد؟

بدون شک هر طراح داخلی حرفه ای سبک و روش های مخصوص  به خود را دارد اما این یک واقعیت است که تمام طراحان طبق یک قوانین و اصول مشخض را دنبال می کنند.البته که برخی قوانین در طراحی داخلی وجود دارد که باعصث می شوند اتاق نشیمنی که بر اساس خواسته های کاربران آن ها طراحی می شود در عین حال ظاهری زیبا و قابل توجه داشته باشد.

روشنایی برای یک اتاق نشیمن زیبا از جایگاه بسیار ویژه و مهمی برخوردار است.برای این که اتاق نشیمنی زیبا و بدون نقض داشته باشید باید از روشنایی بیشترین استفاده را ببرید.

برای این منظورهم می توانید از نور طبیعی روز در بیشترین میزان بهر برده و هم از نقاط مختلف نورپردازی در اتاق استفاده کنید و این را در نظر داشته باشید که یک نور مرکزی نمی تواند روشنایی مناسب در منکان ایجاد کند بنابراین باید در کنار آن حتما از روش های دیگر نورپردازی استفاده کنید.

برای این که به اتاق نشیمنی هماهنگ و متعادل دست پیدا کنید توصیه می شود که قبل از خرید مبلمانی که میخواهید در دکوراسیون به کار ببرید ابتدا سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

البته این سبک می تواند سبک ترکیبی باشد که اشیاء متفاوت متعلق به دوره های مختلف و رنگ های غیر هماهنگ را در کنار یکدیگر به کار می برد، اما در دکوراسیون هایی که سبکی برای آن مشخص نشده و اشیاء و مبلمان صرفا به دلیل زیبا بودن انتخاب می شوند یک فضایی هرج و مرج ایجاد خواهد کرد و مهمترین قانون در دکوراسیون داخلی این است که حتی عدم وجود هماهنگی نیز باید با برنامه ریزی و هدفمند ایجاد شده باشد.

در اجرای دکوراسیون داخلی تهران برای اینکه فضایی زیبا و قابل توجه ایجاد شود از قانون ایجاد کنتراست استفاده می شود و همان گونه که می توان کنتراست را با به کار بردن رنگ هایی که در دایره رنگی در مقابل یکدیگر قرار دارند ایجاد کرد با به کار بردن مبلمان و اکسسور هایی که از سبک های متفاوت نیز می توان به نمایش گذاشت و در واقع کنتراست همان چیزی است که به مکان پویایی و حرکت می بخشد.

بسیاری از افراد از استفاده از رنگ های تیره دوری می کنند در حالی که این گونه رنگها برای ایجاد عمق در فشا و ایجاد فضایی تاثیر گذار کارآمد و ایده آل هستند و تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در استفاده از این رنگ ها زیاده روی نکرده و به جای ایجاد فضایی کاریزماتیک ظاهری دلگیر به اتاق نشیمن نبخشید.

حرف آخر

یکی از بخش های مهم طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است که بسیار دقیق و اصولی است و باید افراد متخصص آن را انجام دهند.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936