طراحی داخلی در جردن

09129725874
طراحی-داخلی-در-جردن

امروزه اجرای دکوراسیون و طراحی داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز می خواهیم در مورد طراحی داخلی در جردن بپردازیم که از مناطق لوکس و گرانقیمت تهران محسوب می شود.

اگر جهت اتاق نشیمن شما به سمت شمال قرار دارد به این معنا است که به اندازه کافی نمی توانید از نور خورشید بهر ببرید.

در این شرایط تنها کاری که باید انجام دهید این است که احساس وجود خورشید را در مکان ایجاد کنید و رنگی که این احساس را به خوبی ایجاد خواهد کرد رنگ زرد است.

رنگ زرد برای به کار برده شدن در مکان های بزرگ ، رنگ دشواری به شمار می رود و اگر نمی خواهید اتاق نشیمنی شبیه به مهد کودک داشته باشید بهتر است که از این رنگ در کنار رنگ هایی مانند رنگ سفید و طوسی استفاده کنید.

طراحی-داخلی-در-جردن

طراحی داخلی در جردن

امروزه یکی از بخش های بسیار مهم در دیزاین خانه طراحی داخلی است به دلیل اینکه ما باید قبل از انجام آن باید بدانیم که چه می خواهیم و چه سبکی مد نظرمان می باشد.

طراحی داخلی در جردن نیز به این دلیل بسیار اجرا می شود که ساکنین این محله بسیار به خانه های خود اهمیت می دهند.

لازم است که به اهمیت رنگ سفید نیز بردازیم ؛ تفاوتی ندارد که به چه میزان و از چه ترکیب رنگ هایی در طراحی داخلی استفاده کنید ، به کار بردن جزئیات سفید رنگ در میان آن ها از بروز فضایی خسته کننده و خفقان جلوگیری می کند.

سفید از نظر تاکتیکی یک رنگ به شمار نمی رود و در هر  طراحی داخلی باعث می شود تا ترکیب رنگی موجود به صورت قدرتمندی خود را نمایان کند.

رنگ آبی برای ایجاد فضایی آرامش بخش

راحت ترین روش برای این که بتوانید رنگ ها را به میزان مناسب در طراحی داخلی به کار ببرید استفاده از فرمول 60-30-10 است که باعث می شود که میان سه رنگ اصلی به کار رفته در مکان تعادل ایجاد شود.

بر اساس این فرمول 3 رنگ کلی برای استفاده در دکوراسیون مکان انتخاب می شود.

بهتر است که دو تا از این رنگ ها به یکدیگر نزدیک بوده و رنگ سوم رنگی متضاد باشد.

سپس رنگ روشن تر آن دو رنگ مشابه را برای دیوار ها و دیگری را نیز ترجیحا برای سطوح بزرگ تری مانند مبلمان به کار ببرید و در نهایت رنگ متضاد را برای ایجاد کنتراست در اکسسورها مورد استفاده قرار دهید.

اگر رنگ هایی که می خواهید به کار ببرید رنگ های روشنی مانند سفید، طوسی و یا بژ هستند برای ایجاد فضایی گرم از رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی و برای ایجاد مکانی آرام از تنالیته های رنگ آبی به عنوان رنگ متضاد استفاده کنید.

اما به این موضوع توجه داشته باشید که نباید تنها از یک تنالیته رنگ استفاده کنید و لازم است که تنالیته های مختلف آن را نیز در کنار یکدیگر به کار ببرید.

در غیر اینصورت ظاهری غیر حرفه ای به مکان خواهید بخشید.

طراحی داخلی در جردن اغلب در سبک های نئو کلاسیک و کلاسیک و معاصر بسیار اجرا می شود.

طراحی-داخلی-در-جردن

رنگ های تیره در سالن نشیمن

می توانید برای طراحی اتاق نشیمن از رنگ های تیره و حتی رنگ قابل توجهی مانند رنگ سیاه نیز استفاده کنید.

رنگ های تیره که بیشتر در مکان های وسیع و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند به مکان ظاهری اصیل متشخص و کمی مردانه می بخشند.

اما زمانی که می خواهید از رنگ تیره استفاده کنید مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما از یک رنگ متضاد ترجیحا سفید در کنار آن استفاده کنید.

همان که در بالا نیز گفته شد از این روش در یک دکوراسیون تک رنگ و یا در ترکیب رنگی های متفاوت نیز می توانید استفاده کنید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده ارائه خدمات فنی مهندسی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتی سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904