دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر

دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر

محله دریاچه چیتگر محله ای است در شمال غرب تهران که در منطسقه 22 شهرداری تهران واقع شده است.

به دلیل اینکه در این محله بسیار خانه مسکونی وجود دارد دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر بسیاراجرا می شود.

مساحت دریاچه چیتگر 130 هکتار است که در مجاورت این دریاچه مجموعه تفریحی به وسعت 120 هکتار وجود دارد.

دریاچه چیتگر در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است.

دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر در سبک های مدرن و کلاسیک و نئو کلاسیک اجرا می شود.

منبع تامین آب دریاچه چیتگر از آب دریاچه کن می باشد.

با توجه بهع اینکه دریاچه چیتگر در سمت غرب تهران واقع شده است و نیز قرار گیری آن در جهت باد باعث نفس گیری و بالابردت رطوبت شهر تهران به خصوص در غرب تهران شده است.

بازسازی منزل در دریاچه چیتگر

 

دکوراسیون داخلی-در دریاچه-چیتگر

دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر

دکوراسیون داخلی امروزه بیشتر از قبل مورد توجه مردم قرار گرفته است و به نوعی اغلب افراد برای ایجاد تنوع و تغییرات دکوراسیون داخلی تصمیم به اجرای دکوراسیون داخلی منزل خود میگیرند.

دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر به دلیل اینکه این منطقه بسیار خانه مسکونی وجود دارد و همچنین 10 سال از ساخت آن میگذرد نیاز به تغییرات و تنوع در دکوراسیون خود دارد.

سبک مدرن برای خانه هایی مناسب است که متراژ آن خانه کم است و سبک کلاسیک البته باید خانه متراژ بالایی داشته باشد چرا که سبک دکوراسیون کلاسیک از جزئیات بسیار زیادی برخوردار است.

برای ایجاد آسایش در دکوراسیون داخلی باید از المان هایی یاعث می شود این آسایش از بین برود دوری کنیم به عنوان مثال اگر آلودگی صوتی وجود دارد باید از پنجره های دوجداره و عایق های صوتی استفاده کنیم.

اجرای دکوراسیون داخلی

اولین اقدام پس از توافق بین شرکت آتیس سازه و کارفرما ایده پردازی و نیز مشخص شدن سبک دکوراسیون داخلی می باشد که کارفرما باید سلیقه و ایده های خود را به طراح منتقل کند.

پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی که سبک های دکوراسیون داخلی بسیار متنوع است به بخش مهم دیگر پروژه می رسیم.

یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی توجه به جزئیات می باشد و این موضوع به حدی اهمیت دارد که در کل پروژه به چشم می آید و می تواند جلوه و زیبایی پروژه را دوچندان کند.

برآورد هزینه در دکوراسیون داخلی در چیتگر یکی از سوال های کارفرما می باشد که طبق برنامه پس از بازدید و بررسی خانه و متراژ آن و نوع سبک دکوراسیون داخلی و متریال مصرفی قیمت تقریبی به شما اعلام می شود که امکان قیمت دقیق به دلیل نوسان ارز وجود ندارد.

یکی دیگر از بخش های مهم در دکوراسیون داخلی در چیتگر ارائه طرح دو بعدی و سه بعدی می باشد .

 

دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر

در ارائه دو بعدی طراح طبق ایده و سلیقه کارفرما طراحی را انجام می دهد و به کارفرما نشان داده شده و کارفرما میتواند تغییرات مد نظر خود را اعمال کند.

پس از تغییرات طرح سه بعدی طراحی می شود که کارفرما میتواند به شکا سه بعدی خانه خود را ببیند و یکی از ویژگی های طرح سه بعدی مشخص شدن سبک دکوراسیون مورد نظر و همچنین متریال مصرفی می باشد.

پس از تایید طراحی مرحله ای که بسیار اهمیت دارد تخریب است که در صورت نیاز انجام می شود.

پس از تخریب نیز مراحل مهم دکوراسیون داخلی که شامل نصب و اجرای کفپوش هایی که طبق طراحی انتخاب شده است.

نصب کابینت آشپزخانه که از مهمترین بخش های خانه و دکوراسیون می باشد انجام می شود.

اجرای دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر به نسبت مناطق دیگر بیشتر اجرا می شود.

نقطه کانونی طراحی داخلی

بالانس و یا توازن به معنی توزیع مناسب و برابر اجسام در اتاق به لحاظ بصری است

توازن و بالانس به سه دسته جدا مانند بالانس متقارن ، نامتقارن و شعاعی تقسیم می شود

بالانس متقارن  معمولا در طراحی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و اصل اساس این نوع توازن بر اساس روش های سنتی قرار دادن اشیا به صورت آیینه ای در روبروی هم می باشد

بالانس نامتقارن روش بسیاری از طراحی داخلی این روز هاست که این روش در سبک دکوراسیون مدرن اجرا می شود

در اینه روش توازن به وسیله قرار دادن اشیایی متفاوت از لحاظ بصری هم وزن به دست می آید یعنی تقارنی بین اجسام و جایی که قرار دارند و حالت آن ها دیده نمی شود اما در کل هارمونی مناسی دارد و زیبا است

بالانش شعاعی نیز زمانی اجرا می شود که تمام المان ها و وسایل در کلیه سبک های دکوراسیون داخلی حول یک نقطه اصلی و مرکزی چیده شده باشد و این روش معمولا در خانه های دکوچک انجام می شود

توجه داشته باشید که قبل از اجرای طراحی داخلی در درکه کارفرما باید سبک های دکوراسیون داخلی را با دقت بررسی و طبق اصول و متراژ خانه و نیز سلیقه خود سبک دکوراسیون خود را انتخاب کند چرا که سبک های دکوراسیون داخلی جزئیات و قوانین خاص خودش را دارد .

به عنوان مثال سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جزئیات بیشتری دارد نسبت به شک های دیگر و باید در خانه های با متراژ بالا اجرا شود اما مثلا سبک دکوراسیون مدرن بهتر است در خانه های متراژ پایین اجرا شود و این سبک به روشی است که به دور از لوازم اضافی و شلوغی است.

دکوراسیون داخلی در لواسان

 

دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر

توجه داشته باشید که یکی از بخش های مهم دیگر در اجرای دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر نورپردازی می باشد که باید اصولی و با دقت اجرا شود که در صورت بی دقتی تمام زحمات از بین می رود و توجه داشته باشید که نورپردازی اصولی زیبایی و جللوه وسایل و خانه را دوچندان می کند.

یکی از دلایلی که افراد  تصمیم به اجرای دکوراسیون داخلی میگیرند به دنبال استفاده بهینه از فضای خانه خود هستند که جالب است بدانید که هنر و علم دکوراسیون داخلی نیز یکی از بخش های مهم آن استفاده بهینه و بهتر از فضای خانه می باشد.

یکی از عمده ترین مشکلات آپارتمان نشینی کمبود جا و در اختیار نداشتن فضای مناسب می باشد که همین مسئله باعث اهمیت بیشتر دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر است چرا که با انجام دکوراسیون داخلی در دریاچه چیتگر تمامی فضا ها به درتسی و در جای مناسب قرار گرفته و علاوه بر اینکه فضا شما بازتر می شود بلکه تمامی لوازم در جای خود قرار داده می شود.

همانطور که می دانید انباشته کردن اسباب و اثاثیه اضافی، غیر ضروری یکی از دغدغه های تمامی ساکنین است به همین دلیل فضا سازی در آپارتمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه با افزایش روز افزون تنش های ناشی از محیط های اجتماعی و صنعتای نیاز به فضایی آرام و دلنشین بیش از پیش احساس می شود.

به همین دلیل توجه به زیبایی محلی که در آن زندگی می کنیم بسیار قابل اهمیت است و متاسفانه در کشور ما کمتر توجهی به طراحی داخلی می شود و طراحی داخلی به رستورانها و مراکز تجاری ختم می شود.

 

تغییرات دکوراسیون منزل، بازسازی منزل، طراحی داخلی در گذشته مانند امروز اهمیت نداشت اما این روزها به دلیل تاثیر در زندگی و همچنین آرامش و بالا رفتن کیفیت زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان آتیس سازه میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88247832

021-88246733