نمونه کارهای بازسازی منزل

09129725874
نمونه کارهای بازسازی منزل

بازسازی در تهران علاوه بر زیبایی خانه باعث افزایش طول عمر خانه می شود و توجه داشته باشید که ساختمان بعد از گذشت حدود ۲۰ سال نیاز به بازسازی و مرمت دارد چون هر متریالی فرسوده می شود و احتیاج به تعمیر و یا تعویض دارد.

نمونه کارهای بازسازی منزل گروه مهندسی آتیس سازه در زمان بازدید به کارفرما نشان داده می شود و آنها می توانند در تمامی نمونه کارهای بازسازی منزل در سبک های مختلف را تماشا کنند.

مهمترین بخش بازسازی تخریب اصولی و تعویض لوله کشی و تاسیسات و عایق کاری خانه است که مهمترین بخش بازسازی محسوب می شود.

یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد پیمانکار مناسب است که خیال شما را از داشتن تیم متخصص و حرفه ای راحت کند و طبق برنامه ریزی واصول کار را پیش

ببرد بنابراین گروه مهندسی آتیس سازه آماده خدمات رسانی به شماست .

کار بازسازی در تهران بسیار تخصصی است و باید افراد متخصص آن را انجام دهند در غیر اینصورت نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت.

بازسازی در تهران صرفا برای نوسازی خانه اجرا نمی شود اغلب برای ایجاد تنوع و تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود  بازسازی منزل در قیطریه را انجام می دهند.

نمونه کارهای بازسازی منزل

اولین اقدامی که برای بازسازی بعد از برآورد هزینه مهم است انتخاب سبک دکوراسیون داخلی می باشد چرا که در بازسازی مهم است که سبک دکوراسیون

داخلی چیست چون طبق آن خانه تخریب و متریال خریداری می شود و نیز خانه طق سبک دکوراسیون داخلی پچیش می رود.

پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی می رسیم به بخش مجوز که از اهمیت بالایی برخودار است و البته بعضی از عملیات بازسازی وتخریب نیاز به مجوز دارد.

نمونه کارهای بازسازی منزل

  1. تعیین کردن انتظارات از بازسازی تهران: هدف از بازسازی نسبت به خانه خود را مشخص کنید که قصد تغییر کلی ساختمان را دارید یا تغییر جزئی خانه
  2. محاسبه برآورد هزینه:برآورد هزینه به دلیل تغییرات لحظه ای امکان پپذیر نیست که قیمت دقیق اقدام شود و هر قیمتی و. برآورد ی داده شود تقریبی خواهد بود
  3. مقاوم سازی:استحکام ستون و سقف در مقاوم بودن ساختمان نقش مهمی دارند و در صورتی که فرسوده و نیاز به تعمیر داشته باشد باید حتما به ان رسیدگی شود.
  4. بازسازی قسمت های مهم ساختمان:آشپزخانه و سرویس بهداشتی از قسمت های مهم در ساختمان می باشد که میتوان با قیمت های نسبتا کم آن را تغییر و بازسازی کرد.
  5. تغییر دکوراسیون منزل:سبک دکوراسیون نیز اهمیت بالایی دارد چرا که قبل از اقدام هر کاری باید سبک دکوراسیون انتخاب شود  چرا که هر سبکی جزئیات خاص خودش را دارد.
  6. تخریب: یکی از بخش های مهم بازسازی می باشسد که باید زیر نظر مهندس ناظر و با رعایت کامل نکات ایمن اجرا شود.

معنی بازسازی یعنی مرمت که در آن گروهی متخصص با انجام یک سری عملیات باعث افزایش طول عمر بیشتر و همچنین بهبود شرایط زندگی در آن را دارد. عملیاتی که به آن باید اشاره کنیم شامل جابه جایی دیوار ها و تعمیر و یا تعویض لوله کشی و پنجره می باشد و عمدتا خانه های قدیمی و ویلایی به بازسازی رو می آورند.بازسازی منزل در تهران امروزه اهمیت بسیاری دارد و آن هم به دلیل این است که در بعضی از محله ها بافت قدیمی زیاد یافت شده است.

یکی از مهمترین بخش های اجرای بازسازی در تهران داشتن نمونه کارهای بازسازی منزل است.

نمونه کارهای بازسازی منزل

یکی از دلایل بازسازی در تهران بالا بودن هزینه های ساخت ساختمان جدید است که باعث می شود بازسازی انجام شود و باید در نظر داشت که گاهی بازسازی در تهران می تواند از هزینه ساخت یک واحد هم بیشتر شود و این دبستگی به آن خانه دارد و همچنین استفاده از متریال دارد که باید به آن توجه کنیم

یکی از دلایل اجرای بازسازی منزل در تهران تغییر ایجاد کردن در دکوراسیون داخلی است و امکان دارد تغییر دکوراسیون فقط با تعویض دیوار پوش و کف پوش  خلاصه شود و شاید هم تغییرات در بزرگ کردن آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد.امروزه بسیار بازسازی منزل در تهران بیشتر شده و خوب این باعث افت خرید در واحد های آ پارتمانی شده است

به دلیل داشتن بافت فرسوده این محله اجرای بازسازی منزل در تهران جزئو مناطقی است که بیشترین بازسازی را دارند.

امروزه با توجه به اینکه قیمت خانه ها بسیار بالا رفته و نیز هزینه ساخت و ساز بسیار زیاد شده است منطقی است که مردم بازسازی منزل را ترجیح دهند با توجه به نمونه کارهای بازسازی منزل توسط مجری سبک خود را انتخاب کنند.

طراحی داخلی در تهران

طراحی داخلی هنر و علم برای ارتقای فضای داخلی ساختمان برای محیط بهتر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده میکنند.

طراحی داخلی باعث کارایی بیشتر خانه می شود.

قابل ذکر است که طراحی داخلی در تهران برای شکل گیری و هماهنگ کردن ویژگی های زیبایی ساختمان از داخل برای تامین شدن نیاز های مهم می باشد.

با افزایش جمعیت و این که زندگی به سمت مدرن شدن پیش می رود و برای تامیت مسکن کافی برای تمامی جمعیت مجبور می شویم که به ساخت آپارتمان های مسکونی با تراکم بالا پیش برویم.

این عمل باعث می شود که متراژ خانه ها کم شود و به همین علت استفاده بهینه از فضا هر روز بیشتر از دیروز اهمیت پیدا کرده است .

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی بسیار متغیر است و به طور کلی همانطور که میدانید قیمت طراحی داخلی در سال 1401 با مقایسه قیمت طراحی داخلی در سال 1402 بسیار متفاوت است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

یکی از عمده ترین مشکلات آپارتمان نشینی کمبود جا و در اختیار نداشتن فضای مناسب می باشد که همین مسئله باعث اهمیت بیشتر طراحی داخلی در تهران است چرا که با انجام طراحی داخلی در درکه تمامی فضا ها به درتسی و در جای مناسب قرار گرفته و علاوه بر اینکه فضا شما بازتر می شود بلکه تمامی لوازم در جای خود قرار داده می شود.

همانطور که می دانید انباشته کردن اسباب و اثاثیه اضافی، غیر ضروری یکی از دغدغه های تمامی ساکنین است به همین دلیل فضا سازی در آپارتمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه با افزایش روز افزون تنش های ناشی از محیط های اجتماعی و صنعتای نیاز به فضایی آرام و دلنشین بیش از پیش احساس می شود.

به همین دلیل توجه به زیبایی محلی که در آن زندگی می کنیم بسیار قابل اهمیت است و متاسفانه در کشور ما کمتر توجهی به طراحی داخلی می شود و طراحی داخلی به رستورانها و مراکز تجاری ختم می شود.

نمونه کارهای بازسازی منزل باعث می شود کارفرما بتواند ایده و سلیقه خود را به پیمانکار منتقل کند.

تغییرات دکوراسیون منزل، بازسازی منزل، طراحی داخلی در گذشته مانند امروز اهمیت نداشت اما این روزها به دلیل تاثیر در زندگی و همچنین آرامش و بالا رفتن کیفیت زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است

بازسازی آشپزخانه

یکی از مهمترین بخش های خانه آشپزخانه است که امروزه آشپزخانه تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون داخلی منزل دارد.

افراد زیادی هستند که بازسازی منزل را فقط در آشپزخانه خلاصه می کنند.

در بازسازی آشپزخانه توجه داشته باشید که زیر سازی و عایق بندی آشپزخانه بسیار اهمیت دارد و باید بازدید و نوسازی شود.

یکی از بخش هایی که تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه دارد کابینت است.

در بازسازی آشپزخانه اغلب زمانی که کابینت تعویض می شود سینک و شیرآلات نیز تعویض می شود.

نصب شیر ظرفشویی و سبنک از دیگر هزینه هایی است که در بازسازی آشپزخانه بسیار اهمیت دارد

قیمت بازسازی شیرآلات و سینک آشپزخانه
175,000 – 450,000 نصب سینک
95,000 – 145,000 نصب شیر ظرفشویی

نصب کردن کفپوش سرامیکی و پی وی سی از راه های اجرای بازسازی آشپزخانه می باشد.

به دلیل اینکه کف آشپزخانه باید مقوم در برابر آب و رطوبت باشد بهتر است از چوب و پارکت های چوبی استفاده نکنیم.

 

قیمت بر حسب یک متر مربع(تومان) بازسازی کف آشپزخانه
20,000 –  40,000 نصب PVC
60,000 – 80,000 نصب سرامیک

 

هزینه بازسازی ساختمان در سال 1402

توضیحات حداکثر قیمت حداقل قیمت نوع کابینت
بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه  

3,500,000

 

 

3,000,000

قیمت نئوپان و روکش ملامینه
ورق ام دی اف ساخت ایران  

3,900,000

 

3,400,000

قیمت کابینت ام دی اف ساخت ایران
ورق ام دی اف خارجی 4,600,000 3,900,000 قیمت کابینت ام دی اف خارجی
ورق هایگلاس ایرانی  

4,900,000

 

4,400,000

 

قیمت کابینت هایگلاس ساخت ایران
ورق هایگلاس ساخت ترکیه  

5,600,000

 

4,900,000

قیمت کابینت هایگلاس خارجی
 

 

5,600,000

 

4,600,000

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ساخت ایران

برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

قیمت انواع بازسازی سرویس بهداشتی(تومان) خدمات بازسازی سرویس بهداشتی
60,000  –   80,000 نصب سرامیک کف
65,000  –  90,000 نصب کاشی و سرامیک دیوار
140,000  –  220,000 نصب سقف PVC
110,000  –  260,000 هزینه نصب توالت فرنگی

 

750,000  –  1,200,000 قیمت نصب توالت ایرنی
95,000  –   165,000 دستمزد نصب روشویی
120,000   –    165,000 نصب دوش

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص وحرفه ای آماده خدمات رسانی به شماعزیزان می باشد.

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید و نمونه کارهای بازسازی منزل را برایتان ارسال نمایند.

021-22019546

021-22875936