بهترین دیزاینر منزل در تهران

09129725874
بهترین دیزاینر منزل در تهران

دکوراسیون در لغت نامه فارسی معنی مرتب کردن ، آرایه گری و چیدمان می باشد اما وقتی از بهترین دیزاینر منزل در تهران صحبت می کنیم منظور نوع انتخاب وسایل و تزئینات داخل منزل و نوع چیدمان بخش هاغی مختلف خانه است که شامل : پذیرایی ، نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام است.

به دلیل جذابیت و همه گیر شدن بهترین دیزاینر منزل در تهران بسیار از واحد های مسکونی و همچنین ادارات و مغازه ها و همینطور مطب ها و بیمارستان ها نیز استفاده می کنند.

تغییر مکان زندگی و رفتن به خانه جدید و نحوه چیدمان خانه چالشی برای تمام مردم است مخصوصا خانم ها که بیشتر از آقایون درگیر و حساسیت بیشتری به مرتب و شیک بودن خانه دارند.

یکی از اصلی ترین اصول بهترین دیزاینر منزل در تهران برای خرید لوازم مورد نیاز از خرید مبلمان شروع نکنید خرید مبلمان باید بعد از انتخاب سبک دکوراسیون مد نظر شما انتخاب شود و باید در نظر بگیرید که آیا آن مبل برای نشیمن خانه شما مناسب است یا خیر.

یکی از اصل های دکوراسیون داخلی این است که طبق اصول و قوانین هر سبک انجام شود و نباید قوانین آن را زیر پا گذاشت.

دکوراسیون داخلی سبک های مختلفی دارد و امروزه سبک دکوراسیون مدرن و معاصر و نئو کلاسیک بسیار محبوبیت دارد و ناگفته نماند که سبک دکوراسیون ایرانی در جهان نیز طرفداران زیادی دارد.

بهترین دیزاینر منزل در تهران

بهترین دیزاینر منزل در تهران

تغییرات دکوراسیون منزل، بازسازی منزل، طراحی داخلی در گذشته مانند امروز اهمیت نداشت اما این روزها به دلیل تاثیر در زندگی و همچنین آرامش و بالا رفتن کیفیت زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین دیزاینر منزل در تهران نیز به این جهت بسیار برای ساکنین این منطقه اهمیت دارد که این منطقه جزو مناطق لوکس و گران قیمت تهران محسوب می شود.

در این مقاله  گروه مهندسی آتیس سازه را همراهی کنید تا در مورد نحوه ی اجرای طراحی داخلی در شمشک خواهیم پرداخت.

یکی از نکات مهم در اجرای دکوراسیون داخلی انتخاب در سبک دکوراسیون داخلی است.

سبک نئو کلاسیک، کلاسیک و مدرن جزو سبک های پر طرفدار می باشد که در اجرای دکوراسیون داخلی در تهران بسیار محبوبیت دارد.

توجه داشته باشید که اجرای دکوراسیون داخلی کار بسیار تخصصی است و باید افراد متخصص آن را انجام دهند.

هر خانه ای دارای معماری و فرم های متفاوتی است و از جمله این فرم ها می توان برای معماری یک سالن پذیرایی و اتاق نشیمن به آن اشاره کرد، سالن های ال شکل، سالن های مربعی و سالن های مستطیلی هستند.

بهترین دیزاینر منزل در تهران

مراحل اجرای دکوراسیون داخلی در تهران

پس از تایید طراحی و توافق بر هزینه ها کار اجرای دکوراسیون داخلی انجام می شود و پیمانکار با داشتن اطلاعات کافی و زمان بندی درست شروع به خرید متریال مورد نظر ساختمان میکند

اجرای دکوراسیون داخلی شامل عملیات زیر است:

  • تخریب بخش هایی که باید حذف گردد
  • جمع کردن نخاله های ساختمان
  • تعویض و تعمیر لوله کشی های اشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام
  • تعویض و نوسازی سیستم گرمایش و سرمایش
  • نصب کابینت های آشپزخانه (نسبت به سبک دکوراسیون )
  • تغییر کاشی و سرامیک کف و دیوار
  • اجرای کفپوش ( پارکت ، سرامیک، لمینت )
  • پنجره دوجداره
  • اجرای کاغذ دیواری و یا رنگ
  • نصب شیرآلات

بهترین دیزاینر منزل در تهران

تعیین سبک دکوراسیون داخلی

تعیین سبک دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کارفرما باید سلیقه و انتخاب خود را باید به طراح منتقل کند تا او بتواند به صورت دقیق و طبق خواسته های کارفرما طراحی را انجام دهد و به دلیل تنوع بسیار نگرانی در مورد این موضوع وجود ندارد و هر سلیقه ای می تواند به یکی از سبک های دکوراسیون داخلی علاقه مند شود.

سبک های دکوراسیون داخلی شامل :

  • سبک دکوراسیون کلاسیک
  • سیک دکوراسیون نئو کلاسیک
  • سبک دکوراسیون مدرن
  • سبک دکوراسیون مینیمال
  • سبک دکوراسیون صنعتی
  • سبک دکوراسیون معاصر
  • سبک دکوراسیون سنتی

ارائه طرح دو بعدی

در این مرحله طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود و اگر تغییراتی که مد نظر کارفرما می باشد در این مرحله صورت بگیرد بهتر است و در صورت تغییرات کارفرما متوجه تغییرات اعمال شده خواهد شد.

ارائه طرح سه بعدی

بهترین روش برای نشان دادن و ارائه به کارفرما طرح سه بعدی می باشد که با دید کامل و سه بعدی از طراحی دکوراسیون داخلی به کارفرما ارائه می شود

توجه داشته باشید که در طراحی سه بعدی نوع سبک و نیز نوع متریال استفاده شده در اجرای دکوراسیون قابل نمایش است و میزان بودجه نیز در انتخاب نوع متریال اهمیت زیادی دارد .

در این مرحله می توان در صورت نیاز با مشاوره از طراح و مهندسان گروه از هزینه دکوراسیون داخلی بکاهید.

در مرحله تغییرات نیز قابل ذکر است که طراحان در حد دوبار تغییرات را اعمال می کنند و بیشتر از آن باید با طراح مورد نظر به توافق برسید.

است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

ایجاد فضایی آرام با سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای سبکی است که با به کار بردن رنگ های خاکی، حاکمیت رنگ های روشن به خصوص رنگ سفید،تنالیته های آرامش بخش رنگ آبی و با اکسسور های زیبا و جزئیات دکوراتیو ایجاد می شود.

سبک مدیترانه ای که در کشور های حاشیه دریای مدیترانه مانند اسپانیا، ایتالیا، یونان و ترکیه بسیار پرکاربرد است.آب و هوای مدیترانه ای را به خانه شما می آورد.رنگ های آبی و رنگ های روشن به کار رفته در این سبک آرامش را با خود به همراه خواهند داشت.

عناصر دکوراتیو در طراحی سقف و دیوار

شاید بتوان گفت که در طراحی سالن پذیرایی، در سطوح مختلف یکی از سطوحی که بیشترین توجه به آن می شود دکوراسیون دیوار ها است.زمانی که به طراحی سقف نیز به اندازه دیوار ها توجه  شود فضایی کاملا متفاوت ایجاد خواهد شد.

اگر می خواهید فضای خانه خود را تغییر داده و بدون خرید لوازم اضافه، در طراحی سالن پذیرایی تفاوت ایجاد کنید بر روی طراحی سقف تمرکز کنید.

زمانی که میخواهید سقف اتاق را طراحی کنید باید ارتباط آن را با سایر سطوح موجود در مکان و رنگ و بافت عناصری مانند پرده ها، فرش ها، مبلمان و اکسسورهای موجود را در نظر داشته باشید.

گچ از جمله مصالحی است که به شما این امکان را میدهد تا هر فرم و طرحی را که می خواهید با استفاده از آن بر روی سقف ایجاد کنید و با یک لوستر و یا روشنایی ای که با سبک طراحی مکان هماهنگ باشد فضای سالن پذیرایی را به طور کامل تغییر دهید.

هماهنگی میان مبلمان و اکسسور ها

رنگ های طبیعی امکان ایجاد فضایی آرام و دلنشین را ساده تر میکنند. در سالنی که با تنالیته های رنگ قهوه ای طراحی شده و فضایی ساده، اما تاثیرگذار دارد هر چه بخواهید می توانید به دست  بیاورید.

هماهنگی و ترکیب رنگ قهوه ای و کرم و با استفاده از لوستری زیبا و مجلل به سبک کلاسیک مکانی را ایجاد خواهد کرد که بتوانید ساعت ها در آن زمان خود سپری کنید.

استفاده از پنجره های بزرگ

اگر سالنی با پنجره های بزرگ دارید دیگر نیازی به استفاده از اکسسور ها و مبلمان متعدد نخواهید داشت.چشم انداز پنجره می تواند به تنهایی جلوه ای زیبا به سالن پذیرایی ببخشد.

به جای استفاده از مبلمان متعدد با جزئیات و خسته کننده، با عناصر کاربردی و ساده فضایی مینیمال طراحی کرده و از فضای باز لذت ببرید.

با به کاربردن اکسسور های زیبا اما محدود و ترکیب آن با چشم انداز پنجره بدون نیاز به اشیاء متعددو به دور از شلوغی میتوانید فضایی متفاوت دست پیدا کنید.

به کار بردن رنگ های زنده و درخشان

با به کار بردن رنگ های زنده و تاثیر گذار می توان فضایی پر انرژی ایجاد کرد.اما چگونه؟

قبل از هر چیزی زمانی که می خواهید طراحی سالن پذیرایی را انجام دهید از به کار بردن روش های جسورانه نترسید.

اگر می خواهید فضایی قابل توجه داشته باشید اما از به کار بردن رنگ های جسورانه هراس دارید در نهایت به فضایی بسیار کم انرژی و خسته کننده دست پیدا خواهید کرد.

اما برای افرادی که می خواهند از این فضای خسته کننده نجات یافته و رنگ های درشخان تری را به کار ببرند برخی نکات کلیدی وجود دارد.

اگر ترجیح میدهید که در مبلمان و اکسسور ها رنگ های زنده و درخشان را به کار ببرید می توانید در دیوار ها، کفپوش ها و سایر سطوح از یک رنگ ساده استفاده کنید.

با ترکیب رنگ های درخشان و دیوار های ساده به فضایی متعادل و هماهنگ دست خواهید یافت.

اما اگر ترجیح شما استفاده از رنگ درخشان و جسورانه بر روی دیوار ها است برای مبلمان از رنگ ها و بافت های ساده استفاده کرده و فضایی متعادل ایجاد کنید تا زمانی که بتوانید تعادل میان رنگ ها را حفظ کنید و هیچ نگرانی برای به کاربردن رنگ های زنده و درخشان وجود نخواهد داشت.

دکوراسیون داخلی به سبک نئو کلاسیک

این سبک مختص افرادی است که به خانه های خود و همچنین دیزاین داخلی اهمیت بسیاری میدهند و بسیار علاقمند هستند که خانه ای مدرن و شیک داشته باشند.

توجه داشته باشید که برای اجرای سبک دکوراسیون نئو کلاسیک باید بودجه زیادی را در نظر بگیرید .

این سبک در سال 1750 در فرانسه و انگلیس آغاز شده است.

یکی از ویژگی های این سبک استفاده از گچبری، آینه می باشد.

یکی از نکاتی که باید توجه کنید این است که اجرای دکوراسیون داخلی به سبک نئو کلاسیک فضای مناسب با پنجره های بزرگ و همچنین سقف بلند نیاز دارد.

سبک نئو کلاسیک ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است.

یکی از مهمترین بخش ها در دکوراسیون آشپزخانه طراجی و اجرای کابینت می باشد که باعث می شود آشپزخانه بسیار زیبا و شیک به نظر برسد چون کابینت بیشترین فضا را در آشپزخانه به خود اختصاص می دهد.

توجه داشته باشید که طراحی و اجرای نامناسب نمی تواند ظاهر زیبا و شیک به آشپزخانه بدهد و باید طراحی و اجرای آن اصولی انجام شود.

آشپزخانه قبل خانه محسوب می شود و زیبایی خاصی به خانه می دهد.

شما میتوانید برای مشاوره رایگان و اجرای تخصصی انواع کابینت با گروه آتیس سازه در تماس باشید.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای و در اختیار داشتن بهترین مهندسان و طراحان خیال شما را از داشتن تیم متخصص و حرفه ای راحت می کند.

یکی از توانایی های گروه مهندسی آتیس سازه پیش بردن هم زمان طراحی و اجرای بازسازی منزل می باشد.

ضمانت کاری یکی از مواردی است که گروه مهندسی آتیس سازه به آن عمل می کند و این ضمانت کاری باعث ایجاد اطمینان می شود که کارفرمایان محترم خانه خود را به راحتی به این گروه بسپارند

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص وحرفه ای آماده خدمات رسانی به شماعزیزان می باشد.

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید

021-22019546

021-22875936