بازسازی منزل در دربند

09129725874
بازسازی-منزل-در-دربند

بعد از گذشت مدتی از ساخت ساختمان به دلیل گذر زمان متریال دچار افت و آسیب و فرسودگی می شود به همین دلیل باید بعد از گذشت چند سال از ساخت ان بازسازی منزل انجام شود تا از خسارات زیاد جلوگیری شود.

بازسازی منزل در دربند به دلیل اینکه این منطقه بسیار لوکس و اعیان نشین است ساکنین این محله بسیار اهمیت می دهند به همین دلیل بسیار اجرا می شود و آجودانیه جزو محله های لوکس تهران محسوب می شود .

بسیاری از افراد بر این باور هستند که بازسازی منزل هزینه اضافی است اما باید توجه داشته باشید که خرید و ساخت خانه در محله آجودانیه بسیار گرانقیمت است به همین دلیل بازسازی منزل بسیار به صرفه است .

به دلیل اعیان نشین بودن و لوکس بودن این محله بازسازی منزل در دربند بسیار اهمیت دارد و بسیار اجرا می شود.

بازسازی-منزل-در-دربند

بازسازی منزل در دربند

بازسازی منزل به چند دلیل انجام می شود که یکی از دلایل آن تغییر سبک دکوراسیون داخلی و ایجاد تنوع است

توجه داشته باشید که کار بازسازی منزل بسیار اصولی است و باید تیم متخصص و حرفه ای آن را انجام دهد تا خسارات مالی به بار نیاید

توجه داشته باشید که پیمانکار خوب پیمانکار ی است که اصولی انجام میدهد و سر وقت کار را تحویل می دهد و با متریال مناسب البته نسبت به بودجه کارفرما انجام میشود صورت میگیرد

بازسازی منزل می تواند کلی باشد و حتی می تواند فقط بخشی از خانه باشد به عنوان مثال:

در نظر داشته باشید که قبل از اجرای بازسازی باید نسبت به مجوز های آن اقدام کنید به طور مثال عملیات زیر نیاز به گرفتن مجوز دارد.

  • جابه جایی راه پله
  • حذف دبوار های باربر
  • کم شدن فضای پارکینگ به دلیل دیوار کشی در پارکینگ
  • اضافه کردن پله
  • حذف ستون های باربر که باعث کاهش مقاومت ساختمان می شود.
  • بازسازی-منزل-در-دربند

 

مراحل بازسازی منزل در دربند

بازسازی منزل در دربندکار اصولی است و باید تیم متخصص و حرفه ای آن را انجام دهد تا به درستی و بدون خطر اجرا شود در ادامه به مراحل بازسازی خواهیم پرداخت:

  • برآورد هزینه
  • انتخاب سبک دکوراسیون داخلی
  • مجوز
  • تخریب
  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی کف و سقف
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام
  • بازسازی اتاق خواب

بازسازی-منزل-در-دربند

 

برآورد هزینه

اولین سوالی که کارفرما از پیمانکار دارد برآورد و هزینه بازسازی منزل می باشد که به آن خواهیم پرداخت.

برآورد هزینه در بازسازی منزل در دریاچه چیتگر برای کارفرما اهمیت زیادی دارد.

بعد از تماس کارفرما با گروه مهندسی آتیس سازه کارشناسان با شما قراری برای بازدید مشخص کرده و بعد از بازدید و بررسی از سبک دکوراسیون داخلی و نیز متراژ خانه و متریال مصرفی هزینه تقریبی به شما اعلام می شود و علت آن نوسان دلار و ارز است که باعث اغییرات روزمره متریال می باشد به همین دلیل امکان اعلام هزینه دقیق نیست.

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی

از دیگر بخش هایی که باید در بازسازی منزل در دربند به آن توجه کرد انتخاب سبک دکوراسیون داخلی است که بازسازی منزل طبق آن انجام می شود به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که قبل از اجرا انتخاب شود.

سبک های دکوراسیون داخلی بسیار متنوع است و هر سلیقه ای می تواند انتخاب شود.

در بازسازی منزل در دربند بیشتر از سبک نئو کلاسیک ومدرن استفاده میکنند.

بازسازی-منزل-در-دربند

مجوز

پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی باید نسبت به گرفتن مجوز اقدام شود چون نسبت به شدت تخریب در بازسازی نیاز به مجوز دارد و باید حتما گرفته شود و در ذغیر این صورت شهرداری مانع از پیشروی پروژه می شود.

به عنوان مثال : حذف دیوار و ستون های باربر ، جابه جایی راه پله ، تغییر کاربری بخش های مختلف خانه و غیره نیاز به گرفتن مجوز دارد.

تخریب

یکی از مهمترین بخش های مهم در بازسازی منزل در دربند بخش تخریب است که باید اصولی و با رعابت نکات ایمنی انجام شود و همچنین باید زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود و همانطور که در بالا گفته شد بخش هایی از تخریب نیاز به گرفتن مجوز دارد و آن هم به دلیل شدت تخریب در بازسازی است.

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه کی از مهمترین بخش های خانه محوسب می شود  و چون بیشتر وقت خانم های خانه دار در این بخش سپری می شود برای آن ها اهمیتی دو چندان دارد و همچنین امروزه آشپزخانه در دکوراسیون داخلی نیز موثر شده است و بسیار باعث زیبا تر شدن خانه می کند.

در بازسازی آشپزخانه قبل از بازسازی ظاهری آن باید به زیر ساخت های آن بپردازیم به همین دلیل باید لوله کشی ها و عایق کاری کف آشپزخانه بررسی و نوسازی شود و سپس بعد از اتمام بازسازی زیر ساخت به بازسازی ظاهری می پردازیم که شامل : تعویض کابینت ، سرامیک کف و کاشی دیوار و کف آن.

 

بازسازی سقف و کف

بازسازی سقف اکثرا از کناف و سقف دکوراتیو با نورپردازی خاص اجرا می شود که نورپردازی در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

و در بازسازی کف نیز می توان از کفپوش، پارکت و لیمنت و سرامیک استفاده کرد و تنوع بالایی نیز دارد و رنگ آن نسبت به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب می شود.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام مثل آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر بازسازی ظاهری آن باید نسبت به بازسازی زیر ساخت آن نیز توجه کرد و قبل از هر کاری باید عایق کاری کف و دیوار و نیز لوله کشی آن باید نوسازی شود و همچنین باید شیرآلات و دوش آن نیز نوسازی شود و سپس به بازسازی ظاهری از قبیل کاشی و سرامیک و دوش و وان و غیره پرداخت .

بازسازی اتاق خواب

در بازسازی اتاق خواب باید به دقت و اصولی به آن پرداخت چون مکان آرامش و ریلکس کردن و باید فرد در آن احساس راحتی و آرامش بکند و باید اصولی طراحی و اجرا شود در بازسازی اتاق خواب توجه کنید که باید با دکوراسیون داخلی منزل هارمونی داشته باشد.

حرف آخر

شرکت آتیس سازه با داشتن  تیم متخصص و حرفه ای آماده ارائه خدمات بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی می باشد.

برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-22019546

021-22875936