طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

09129725874
طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

امروزه بعضی از والدین بر این باور هستند که اصول صحیح طراحی داخلی اتاق کودک در تهران فقط به خرید سرویس خواب و کمد و یا سیسمونی کودک به اتمام می رسد و در بهترین شرایط پرده اتاق و کاغذ دیواری اتاق کودک نیز تغییر پیدا میکند.

در صورتی که طراحی داخلی اتاق کودک در تهران فقط به خرید وسایل ختم نمی شود و باید اصول و قوانین طراحی داخلی اتاق کودک رعایت شود.

توجه داشته باشید که روانشناسان در مورد اتاق کودک این نظر را داده اند که اتاق کودک باید اتاق کودک در رشد و پرورش کودک تاثیر بسیار بالایی دارد و همچنین تاثیر در شخصیت و رفتار کودک در آینده را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی داخلی اتاق کودک در تهران باید بر اساس جنسیت و عواطف کودک طراحی شود و همچنین راحتی و آرامش کودک را داشته باشد.

طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

به طور کلی فضای اتاق کودک باید به گونه ای طراحی شود تا حس کنجکاوی کودک را فعال کرده و باعث تشویق او شود تا به دنبال کنجکاوی و کشف فضا های اطراف خود شود.

توجه داشته باشید که طراحی داخلی اتاق کودک در تهران باید به گونه ای انجام شود که تا مدرسه رفتن کودک مورد استفاده قرار بگیرد.

به همین دلیل برای طراحی داخلی اتاق کودک در تهران شناخت کودک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کودکان دنیای تخیلای متفاوتی نسبت به هم دارند.

در این مقاله گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد که شما عزیزان را با اصول طراحی داخلی و دیزاین اتاق کودک آشنا کند.

طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

اهمیت دادن به شخصیت کودک هنگام طراحی دکوراسیون

هنگام چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کودک توجه به شخصیت کودک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که کودکان دارای شخصیت های بسیار متفاوتی هستند.

ممکن است که کودک شخصیتی جسور و یا کنجکاو داشته باشد و یا درونگرا و آؤام باشد بنابراین لازم است که قبل از انجام هر کاری در مورد شخصیت کودک بررسی انجام شود.

یکی از نکات مهم دیگر در مورد طراحی داخلی اتاق کودک در تهران این است که والدین سعی نکنند که سلیقه خود را به کودک تحمیل کنند و سعی کنید با صحبت آرام و منطقی با کودک خود از او بخواهید که در کنار انتخاب وسایل به سلیقه خود به نقطه نظرات شما نیز احترام بگذارد.

توجه داشته باشید که از فرزند شما نوزاد باشد می توانید تمامی دیزاین اتاق خواب کودک را خودتان انجام دهید اما اگر فرزندتان بیش از دو الی سه سال داشت باید حتما هنگام دیزاین اتاق خواب از او نظر بخواهید و باید به نقطه نظرات کودک احترام بگذارید.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم سن و جنسیت کودک است که در انتخاب دکوراسیون اتاق خواب تاثیر زیادی دارد.

طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

طراحی داخلی اتاق خواب نوزاد

در صورتی که کودک شما نوزاد باشد باید مواردی را حتما رعایت کنید .

یکی از مهمترین بخش هایی که باید بسیار به آن توجه کنید فرش،؛ تشک و ملحفه کودک باید بسیار با کیفیت باشد تا باعث ایجاد پرز و حساسیت براینوزاد شما نشود.

سعی کنید حتما از تخت های استاندارد استفاده کنید که این تخت ها مانع از افتادن کودک روی زمین می شوند و همچنین این تخت ها ستون فقرات کودک را در بهترین حالت ممکن نگه می دارد.

نحن هیچ شرایطی تابلو و همچنین لوستر را بالای سر کودک قرار ندهید .

بهتر است در اتاق کودک سعی بر استفاده از نور طبیعی باشد.

طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

طراحی داخلی اتاق خواب دخترانه

 

 

طراحی داخلی اتاق خواب پسرانه

 

 

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه با سابقه بسیار بالا و انجام پروژه های مختلف در امور دکوراسیون داخلی و خارجی خانه، مراکز تجاری و طراحی و اجرای کابینت در تهران و اجرای تمام مراحل بازسازی پروژه های ساختمانی فعالیت درخشانی دارد.

برای اینکه سبک دلخواه خود را در طراحی دکوراسیون داشته باشید، می توانید  از طریق لینک زیر با آتیس سازه در ارتباط باشید.

با آتیس سازه سبک دکوراسیوان خود را داشته باشید.

آتیس سازه متخصص در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و طراحی و اجرای کابینت در تهران آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

طراحی داخلی اتاق کودک در تهران

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن معماران و طراحان با تجربه و متخصص آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های ذیل تماس بگیرید.

021-22019546

021-22875936