جستجو
Close this search box.
بازسازی منزل در جردن

بازسازی منزل در جردن

جردن

جردن یا خیابان آفریقا که امروزه به اسم بلوار نلسون ماندلا تغییر پیدا کرده است و این خیابان میان مردم به نام خیابان جردن معروف است.

خیابان آفریقا از سمت جنوب با میدان آرژانتین و پایانه بیهقی آغاز می شود و از شرق با بلوار میرداماد و بزرگراه مدرس محدود می شود.

بازسازی منزل در جردن به دلیل داشتن خانه های با بافت فرسوده بسیار اجرا می شود و محله جردن جزو محله های قدیمی تهران محسوب می شود.

محله جردن جزو محله های بسیار لاکچری در گذشته و امروز می باشد و این محله نیز با اینکه در آن برج و ساختمان های زیادی ساخته شده است هنوز دارای بافت قدیمی است و خانه های ویلایی قدیمی در آن وجود دارد به همین دلیل بازسازی منزل در جردن برای ساکنین این محله بسیار به صرفه است.

 

تماس با ما

 

بازسازی منزل در جردن

بازسازی منزل در جردن

بازسازی منزل بعد ازگذشت چند سال از ساخت یک ساختمان نیاز پیدا می کند و باید به ان اهمیت داد تا در ادامه باعث خسارات بیشتری نشود چون متریال و لوله کشی و تاسیسات بعد از گذشت چند سال دچار فرسودگی می شود و باید به آن رسیدگی کنیم .

اغلب افراد به این باور دارند که بازسازی منزل هزینه اضافی است که باید توجه داشته باشید که خرید ساختمان و یا ساخت یک واحد بسیار هزینه خواهد داشت و قطعا بازسازی منزل بسیار به صرفه خواهد بود.

بازسازی منزل در جردن بسیار برای ساکنین محله اهمیت دارد و بسیار اجرا می شود و به دلیل اینکه این محله نیز جزو مناطق گرانقیمت تهران محسوب می شود

بسیار به صرفه خواهد بود.

بازسازی منزل در آجودانیه

بازسازی منزل در جردن

مراحل بازسازی منزل

  • بازدید و برآورد هزینه
  • طراحی داخلی
  • تخریب
  • بازسازی کامل

بازدید و برآورد هزینه

بعد از تماس شما با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه قرار بازدید گذاشته شده و با حضور و بررسی خانه و متراژ و نوع بازسازی برآورد هزینه دتقریبی به شما اعلام می شود و در نظر داشته باشید که برآورد هزینه دقیق امکان پذیر نیست و علت آن نوسان دلار و ارز است که در حال تغییر است و در نظر داشته باشید که متراژ  ، نوع متریال بسیار در هزینه موثر است.

طراحی

بعد از انجام بازدید و برآورد هزینه بازسازی منزل به طراحی خواهیم پرداخت که بسیار مهم است و به نوعی می توانید آخر کار بازسازی را با چیدمان در آن بینید و بسیار مهم است که کارفرما تمام ذهنیت و سلیقه خود را به طراح بگوید و بتواند به طور کامل تمام خواسته و ایده ای در ذهن دارد را منتقل کند که طراح بتواند نسبت به آن کار طراحی را شروع کند و باید بدانید که کارفرما می تواند چند تغییر انجام دهد و در نهایت طرح نهایی اجرا می شود

طراحی دکوراسیون منزل در بازسازی منزل در جردن اغلب نئو کلاسیک ومدرن است.

 

 

بازسازی منزل در فرمانیه

تخریب

توجه داشته باشید که قبل از اجرای بازسازی منزل در جردن باید مجوز های لازم را بگیرید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

یکی دیگر از بخش های مهم در بازسازی منزل بخش تخریب است که باید اصولی و تخصصی انجام شود و همچنین با رعایت کامل نکات ایمنی و زیر نظر مهندس ناظر باید انجام شود و در نظر داشته باشید که قبل از انجتام عملیات تخریب باید نسبت به مجوز های آن اقدام کنید .

به طور مثال تغییر کاربری بخش های مختلف خانه نیاز به مجوز دارد .

جابه جایی راه پله ، تخریب دیوار باربر از عملیاتی است که باید حتما مجوز آن را بگیرید .

بازسازی منزل در جردن

بازسازی

در اجرای بازسازی منزل بسیار مهم است که نوع بازسازی زیر سازی ساختمان است یا بازسازی ظاهری است .

در بازسازی زیر ساخت ساختمان نیز شدت آن بسیار مهم است در صورت تخریب دیوارهای باربر و یا تغییر کاربری بخش های مختلف خانه نیاز به مجوز دارد و باید قبل از اجرای بازسازی آن را انجام داد.

اما در بخش ظاهری نیز به عنوان مثال : تعویض کابینت، تغیر کفپوش ، کاغذ دیواری و یا رنگ آمیزی نیازی به مجوز ندارد اما اگر در بازسازی ظاهری نیاز به تغییر کاربری بخش های خانه باشد نیاز به مجوز دارد.

بازسازی منزل در جردن به دلیل اینکه این محله بسیار قدیمی است خانه های با قدمت چند سال زیادی دارد به همین دلیل بازسازی منزل در جردن جزو محله هایی است بازسازی در آن بسیار زیاد انجام می شود.

بازسازی منزل علاوه بر زیبایی خانه باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود و بعد از گذشت چند سال از عمر آن باید به آن رسیدگی کرد.

بازسازی منزل در جردن

حرف آخر

شرکت فنی مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت می کند.

با شماره تماس های زیر میتوانید با کارشناسان گروه مهندسی اتیس سازه در ارتباط باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *