جستجو
Close this search box.

دکوراسیون داخلی تهران

09129725874

دکوراسیون-داخلی-تهران

طراحی و اجرای دکوراسیون

دکوراسیون داخلی در فارسی به معنی چیدمان و آراستن می باشد و زمانی که حرف از دکوراسیون داخلی می شود یعنی انتخاب صحیح وسایل و چیدمان مناسب است که امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه عموم قرار گرفته است.

دکوراسیون داخلی تهران به دلیل همه گیر شدن و جذاب بودن طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی امروزه محدود به مناطق مسکونی نیست و در فروشگاه ها، مغازه ها، بیمارستان ها، دفاتر کاری هتل ها نیز اجرا می شود.

بعضی از افراد بر این باور هستند که اجرای دکوراسیون داخلی تهران بسیار ساده است در صورتی که اینطور نیست و نکات بسیار مهمی وجو دارد که اگر آن ها را به دقت و اصولی انجام دهید می توانید فضایی زیبا و شیک را داشته باشید .

لازم به ذکر است که اجرای درست و اصولی دکوراسیون داخلی تهران باعث کم شدن هزینه و همچنین سریع تر شدن روند انجام آن می شود.

دکوراسیون-داخلی-تهران

 

دکوراسیون داخلی تهران

همانطور که میدانید امروزه خانه ها مانند قبل متراژ بالایی ندارد و اغلب آپارتمان ها فضایی کوچک و نقلی دارند و به همین دلیل اجرای دکوراسیون داخلی مناسب و اصولی می تواند بهترین استفاده را از فضا داشته باشید و همچنین باعث ایجاد هماهنگی بین اجزا و وسایل منزل می شود.

امروزه نحوه چیدمان یکی از دغدغه های افراد است مخصوصا برای خانم های خانه دار که برای آن ها بسیار اهمیت دارد.

برای ایجاد این فضا نیاز دارید که فاکتور های مهم طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بدانید تا بتوانید نوع مبلمان و رنگ دیوار و اکسسور ها را به خوبی انتخاب کنید.

دکوراسیون-داخلی-تهران

دکوراسیون داخلی

اروپایی ها بر این باور هستند که برای اینکه بتوانیم به خط پایان برسیم باید بدانیم که به کجا می رویم.پس باید قبل از هر اقدامی فضایی کهمد نظر دارید را در ذهن خود تجسم کنید تا بتوانید به درستی به خانه ای که مد نظر دارید برسید.

زمانی که صحبت از خرید وسایل می شود بیشتر افراد فکر می کنند اولین اقدام برای خرید وسایل منزل خرید مبلمان است در صورتی که بهتر است در اولین اقدام سراغ خرید مبلمان نروید زیرا خرید مبلمان در اولین قدم باعث می شود که در انتخاب های بعدی لوازم منزل دچار محدودیت شوید.

البته این را باید در نظر داشته باشید که درست است که مبلمانیکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی است اما اگر انتخاب درستی نداشته باشیم باعث هدر رفتن هزینه می شود بنابراین باید قبل از هر اقدامی بدانیم که کنار مبلمان از چه نوع تلویزیون و همچنین میز وجلو مبلی، پرده و فرش قرار است استفاده کنید و پس از آنباید به خرید مبلمان فکر کنیم.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن مهندسان و طراحان متخصص نگرانی شما را از داشتن طراح و مجری دکوراسیون داخلی تهران راحت می کند و می توانید با خیال راحت خانه خود را به ما بسپارید.

 

اصول چیدمان خانه

یکی از ترفند های جذاب در اجرای چیدمان دکوراسیون داخلی این است که شما چگونه میخواهید زندگی کنید؟ سبک سنتی مد نظر شماست یا مدرن و یا کلاسیک؟

اصلا نگران چگونگی انتخاب سبک دکوراسیون داخلی نباشید کارشناسان و مشاوران زبده گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن سالها تجربه و همچنین داشتن نمونه کار ها فراوان می توانند آنتچه را که شما در ذهن دارید را فراهم کنند.

برای داشتن دکوراسیون داخلی اصولی باید طراحی و اجرای آن باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

 

برای انجام اصولی دکوراسیون داخلی تهران باید کلیه فاکتور های مهم آن اجرا شده تا در کمترین زمان و کمترین هزینه تغییرات دکوراسیون داخلی منزل انجام شود.

همانطور که گفته شد مبلمان یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی تهران است زیرا مبل در دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و به نوعی عضو لاینفک دیزاین داخلی می باشد.

از فاکتور های مهم دیگر در اجرای دکوراسیون داخلی با به عکس و قاب اشاره کنیم که تاثیر زیادی در زیبایی و روحیه اعضای خانه می گذارد.

یکی دیگر از بخش های مهم در ریبایی و بهتر شدن دکوراسیون داخلی منزل باید به نور پردازی و تاثیر نور اشاره کنیم زیرا نورپردازی در کنار نور طبیعی انجام شودکه این باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شود

کفپوش خانه نیز یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در زیبایی خانه محسوب می شود که باید حتما در انتخاب آن دقت کنیم چرا که انتخاب درست یک کفپوش مناسب تاثبر بسیار زیادی در زیبایی خانه خواهد داشت.

اجرای دکوراسیون داخلی تهران

اتاق نشیمن و پذیرایی به دلیل این که فضایی است که در آن در کنار خانواده و یا هم خانه های خود زمان خود را سپری کرده و هم چنین از مهمان های خود در آن پذیرایی می کنیم، بدون شک مستحق یک توجه و دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد است.هم چنین در زندگی روزانه نیز بیشترین مکانی که معمولا برای استراحت کردن، کار کردن و سرگرم شدن از آن استفاده می کنیم همین اتاق نشیمن است.

به همین دلیل این مکان به همان اندازه که از نظر زیبایی شناسی باید فضایی دلپذیر و دعوت کار داشته باشد باید راحت و کاربردی نیز بوده و هم چنین نشانه هایی از شخصیت و هویت ما را نیز در خود جای دهد اما چگونه می توان تمام این ویزگی ها را در کنار هم به کار برد؟

بدون شک هر طراح داخلی حرفه ای سبک و روش های مخصوص  به خود را دارد اما این یک واقعیت است که تمام طراحان طبق یک قوانین و اصول مشخض را دنبال می کنند.البته که برخی قوانین در طراحی داخلی وجود دارد که باعصث می شوند اتاق نشیمنی که بر اساس خواسته های کاربران آن ها طراحی می شود در عین حال ظاهری زیبا و قابل توجه داشته باشد.

روشنایی برای یک اتاق نشیمن زیبا از جایگاه بسیار ویژه و مهمی برخوردار است.برای این که اتاق نشیمنی زیبا و بدون نقض داشته باشید باید از روشنایی بیشترین استفاده را ببرید.

برای این منظورهم می توانید از نور طبیعی روز در بیشترین میزان بهر برده و هم از نقاط مختلف نورپردازی در اتاق استفاده کنید و این را در نظر داشته باشید که یک نور مرکزی نمی تواند روشنایی مناسب در منکان ایجاد کند بنابراین باید در کنار آن حتما از روش های دیگر نورپردازی استفاده کنید.

برای این که به اتاق نشیمنی هماهنگ و متعادل دست پیدا کنید توصیه می شود که قبل از خرید مبلمانی که میخواهید در دکوراسیون به کار ببرید ابتدا سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دکوراسیون-داخلی-تهران

البته این سبک می تواند سبک ترکیبی باشد که اشیاء متفاوت متعلق به دوره های مختلف و رنگ های غیر هماهنگ را در کنار یکدیگر به کار می برد، اما در دکوراسیون هایی که سبکی برای آن مشخص نشده و اشیاء و مبلمان صرفا به دلیل زیبا بودن انتخاب می شوند یک فضایی هرج و مرج ایجاد خواهد کرد و مهمترین قانون در دکوراسیون داخلی این است که حتی عدم وجود هماهنگی نیز باید با برنامه ریزی و هدفمند ایجاد شده باشد.

در اجرای دکوراسیون داخلی تهران برای اینکه فضایی زیبا و قابل توجه ایجاد شود از قانون ایجاد کنتراست استفاده می شود و همان گونه که می توان کنتراست را با به کار بردن رنگ هایی که در دایره رنگی در مقابل یکدیگر قرار دارند ایجاد کرد با به کار بردن مبلمان و اکسسور هایی که از سبک های متفاوت نیز می توان به نمایش گذاشت و در واقع کنتراست همان چیزی است که به مکان پویایی و حرکت می بخشد.

بسیاری از افراد از استفاده از رنگ های تیره دوری می کنند در حالی که این گونه رنگها برای ایجاد عمق در فشا و ایجاد فضایی  تاثیر گذار کارآمد و ایده آل هستند و تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در استفاده از این رنگ ها زیاده روی نکرده و به جای ایجاد فضایی کاریزماتیک ظاهری دلگیر به اتاق نشیمن نبخشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با دشاتن سالها تجربه در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل در تهران و شهرستانها آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904