دکوراسیون و بازسازی ساختمان

09129725874
دکوراسیون و بازسازی ساختمان

یکی از کارهایی که بیشتر از قبل امروزه انجام می شود اجرای دکوراسیون و بازسازی ساختمان است که بیشتر از گذشته اجرا می شود.

دکوراسیون و بازسازی ساختمان از این جهت اهمیت دارد که به دلیل افزایش قیمت ساخت و ساز اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی بسیار به صرفه است.

 

02122019546

 

دکوراسیون-و-بازسازی-ساختمان-

 

یکی دیگر از دلایلی که اجرای دکوراسیون و بازسازی ساختمان بیشتر شده است توجه عموم مردم به خانه های خود می باشد چون در گذشته اجرای دکوراسیون و بازسازی ساختمان صرفا در مناطق خاص اجرا می شده است.

گروه مهندسی آتیس سازه به همین دلیل سعی در پوشش تیم اجرایی خود در تمام نقاط تهران را دارد.

 

 

دکوراسیون و بازسازی ساختمان

یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون و بازسازی ساختمان آشپزخانه است چرا که خانم های خانه دار بیشتر وقت خود را در این بخش سپری میکنند به همین دلیل اهمیت زیادی به آشپزخانه میدهند.

معماران آشپزخانه را قلب تپنده خانه میدانند به همین دلیل باید اصولی و تخصصی دیزاین شود.

یکی دیگر از فاکتور های مهم در اجرای بازسازی تاثیر آشپزخانه در زیادی دو چندان خانه است.

در بازسازی آشپزخانه ابتدا باید زیر سازی ان را مورد بررسی قرار دهیم چرا که یکی از بخش های مهم در بازسازی آشپزخانه زیر سازی و عایق بندی آن است که باید بازدید و چک شود و در صورت نیاز نوسازی شود و سپس به اجرای دکوراسیون داخلی آشپزخانه بپردازیم.

برای اجرای دکوراسیون آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های آن کابینت است که باید طبق سبک دکوراسیون داخلی و رنگ آن اجرا شود تا هارمونی لازم را داشته باشد.

دکوراسیون-و-بازسازی-ساختمان-

پس از اجرای کابینت به کفپوش و کاشی سرامیک آشپزخانه می پردازیم که بسیار اهمیت دارد که باید طبق رنگبندی و سبک دکوراسیون اجرا شود.

یکی دیگر از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون و بازسازی ساختمان سرویس بهداشتی و حمام است که باید همانند آشپزخانه زیر سازی آن بازدید و بررسی شود و یکی از دلایل اهمیت سرویس بهداشتی و حمام عایق بندی کف و دیوار آن است که باید با دقت خاصی بازدید شود چرا که در صورت سهل انگاری و بی توجهی خسارات زیادی در پی خواهد داشت.

از دیگر بخش های مهم در اجرای دکوراسیون و بازسازی ساختمان نشیمن است که مهمانان اغلب در بخش ساکن هستند و بسیار در دید قرار دارد و باید اصولی بازسازی و دیزاین شود.

دکوراسیون-و-بازسازی-ساختمان-

توجه داشته باشید که در اجرای دکوراسیون داخلی ابتدا سراغ خرید مبلمان نروید چون ممکن است مبلمان خریداری شده برای فضای شما مناسب نباشد به همین دلیل خرید مبلمان بخش آخر کار است البته لازم به ذکر است که مبلمان یکی از ارکان اصلی دکوراسیون داخلی است و از تاثیر آن نمیتوان گذشت.

به عنوان مثال در خانه های با متراز بالا خرید مبلمان سلطنتی توصیه نمی شود چرا که فضای نشیمن بزرگی نیاز دارد.

همانطور که میدانید دکوراسیون داخلی تنوع بسیار زیادی دارد و باید در انتخاب سبک دکوراسیون دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید طبق المان های همان سبک پیش بروید.

اتاق خواب نیز در اجرای دکوراسیون و بازسازی ساختمان اهمیت بالایی دارد و باید طبق سلیقه و ایده های شخص اجرا شود چون اتاق خواب مکان آرامش و آسایش فرد است و باید در اتاق خواب احساس راحتی کند به همین دلیل باید اصولی اجرا شود.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن بهترین و با تجربه ترین مهندسان و طراحان آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران با شماره های زیر در تماس باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904