جستجو
Close this search box.

نقاشی منزل در امیرآباد

فهرست مطالب

نقاشی-ساختمان-در-امیرآباد

نقاشی منزل در امیرآباد اغلب در رنگ های آکریلیک و پلاستیک بسیار اجرا می شود.

نقاشی ساختمان در گذشته بسیار ساده و با ابزار های ساده مانند قلم مو و توسط رنگ های روغنی و پلاستیک اجرا میشد اما امروزه با گسترش تکنولوژی صنعت نقاشی ساختمان ابزرا آلات و تکنیک آن نیز پیشرفت کرده است که امروزه با نقاشی ساختمان مدرن شناخته می شود.

اجرای نقاشی منزل در امیرآباد اغلب با رنگ آکریلیک  اجرا می شود.

همانطور که ساختمان ها پیشرفت می کنند نقاشی ساختمان نیز باید آن اندازه به روز و مدرنیته باشد.

 

نقاشی منزل در امیرآباد

نقاشی منزل در امیرآباد

یکی از کاربردی ترین دانستنی ها در هنر طراحی های مختلف، از دیجیتال گرفته تا طراحی لباس، دکوراسیون، نقاشی و غیره آشنایی با دایره رنگ و مفهوم پالت رنگ است.در این مقاله سعی داریم شما را با دایره رنگ و ایجاد پالت های رنگ آشنا کنیم و سپس با ذکر چند نمونه از کاربرد پالت رنگی در طراحی دکوراسیون و اهمیت و تاثیر آن را نشان دهیم.

دایره رنگ طیف وسیعی از رنگ هاست که می توان آن را به 12 رنگ و سه دسته کلی تقسیم بندی کرد.

نقاشی-منزل-در-امیرآباد

رنگ های اصلی قرمز، زرد و آبی هستند.

 

تمام رنگ های دیگر از این سه رنگ ایجاد شده است.

بین هر دو رنگ اولیه و اصلی بر روی دایره رنگ، رنگ های ثانویه نارنجی، سبز و بنفش از طریق مخلوط کردن رنگ های اصلی ایجاد شده است.

گروه سوم رنگ ها از مخلوط یک رنگ اصلی با یک رنگ ثانویه شکل گرفته اند.این رنگ ها شامل زرد، نارنجی، قرمز بنفش، آبی بنفش، آبی سبز و زرد متمایل به سبز هستند.

نقاشی منزل- در امیرآباد

استفاده از چرخه رنگ روشی مطمئن برای یافتن رنگ های متناسب رنگ مورد نظر ماست.استفاده از رنگ های هم خانواده که در چرخه رنگ در کنار هم قرار گرفته و به اصطلاح همسایه هستند ترکیبی ملایم و هماهنگ را ایجاد می کند که نگاه بیننده را به راحتی از یکی به دیگری رهنمون می شود.استفاده از یک رنگ با میزان کمی از رنگ مکمل چنانچه به درستی و در اندازه های صحیح صورت گرفته باشد نتیجه ای درخشان و چشمگیر می آفریند و بر جذابیت مجموعه رنگی حاضر می افزاید و مانع غالب شدن کامل یک رنگ بر فضای اتاق می شود.

نقاشی منزل در امیرآباد نیز به دلیل اینکه این محله جزو محله های بسیار قدیمی تهران است و خانه های قدیمی زیادی دارد نقاشی منزل بسیار اجرا می شود.

نقاشی-منزل-در-امیرآباد

در اینجا به برخی از اصطلاحات متداول طراحان دکوراسیون در ارتباط رنگ اشاره می کنیم.

رنگ های اکسان:

رنگ های تند و درخشانی که برای زنده کردن و انرژی بخشیدن به یک مجموعه رنگی به آن اضافه می شوند.مانند رنگ صورتی تند و چند کوسن و یک جفت شمع در یک اتاق نشیمن که با خانواده رنگ کرم رنگ امیزی شده اند است.

رنگ زمینه

رنگ زمینه رنگی است که در بزرگترین سطوح و به بیشترین میزبان در یک فضا مورد استفاده قرار گرفته است مانند رنگ دیوار های یک اتاق، رنگ زمینه اغلب به عنوان پس زمینه ای برای سایر رنگ های به کار رفته در اتاق مورد استفاده قرار می گیرد و سایر رنگها مانند رنگ اکسان یا متضاد را در خود جای میدهد.

رنگ های متضاد

رنگ ها در کنار هم تاثیر چشمگیر بر بیننده می گذارند چنان که حتی پس از بستن چشم ها این تاثیر تا مدت کوتاهی در ذهن بیننده باقی می ماند.

 

رنگ های سرد

این رنگ ها حاوی مقدار زیادی رنگ آبی هستند به عنوان مثال خاکستری هایی که شامل رنگ آبی باشند احساس سردی و سرما ایجاد می کند در حالی که خاکستری حاوی قرمز یا بنفش قرمز حس گرما را در بیننده القا می کند و ویزگی دیگری نیز خواهند داشت.

رنگ های گرم

این رنگ ها محتوی مقدار قابل ملاحظه ای قرمز هستند.حتی برخی از آبی ها نیز ممکن است به واسطه وجود مقداری قرمز در آنها این مجموعه به جای بگیرند.

حرف آخر

گروه آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای نقاشی منزل آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733