طراحی دکوراسیون داخلی

09129725874
طراحی-دکوراسیون-داخلی

نشیمن های مدرن، مکانی راحت و گرم و دعوت کننده هستند.برای رسیدن به نشیمن های مدرن لازم است که در طراحی دکوراسیون داخلی آن به جای تزئینات اغراق آمیز و مجلل از فضایی کاربردی و دلباز استفاده کنیم.البته به این معنا نیست که نشیمن های مدرن ظاهری شیک و زیبا نخواهند داشت بلکه میتوان راحتی و زیبایی را با یکدیگر ترکیب کرده و به اتاق نشیمنی مدرن دست پیدا کرد.

در این سبک رنگ ها، طرح ها، پوشش ها و مصالح و همچنین جزئیات به کار رفته زیایی و دلبازی را به نمایش می گذارد.

طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه یکی از بخش های مهم در صنعت ساختمان طراحی دکوراسیون داخلی است که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که به دلیل پایین آمدن متراژ خانه ها باید از حداکثر فضا استفاده شود و استفاده بهینه از فضا امروزه یکی از بخش های مهم در اجرای طراحی دکوراسیون داخلی است.

یکی از بخش های مهم در طراحی دکوراسیون طراحی لابی است.

لابی را میتوان نماینده کل ساختمان دانست و از همین رو طراحی آن را باید به نحوی انجام شود که در خور ساختمان بوده و زیبایی آن را بیشتر جلوه دهد.

در طراحی دکوراسیون لابی اصولی که به کار گرفته می شود که مبنای کار معماران و طراحان داخلی است.این اصول مهم ترین جنبه های طراحی دکوراسیون این فضا را در بر میگیرند و توجه به آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

تفکیک فضا یکی از مهمترین بخش های طراحی داخلی لابی است.اگر لابی به قدری بزرگ باشد که بتوان آن را به چند قسمت تقسیم کرد و هر قسمت را به منظور خاصی مورد استفاده قرار داد.باید آن را بهگونه ای تفکیک کرد که ماهیت هر بخش به خوبی مشخص شود.لازمه چنین چیزی تفکیک فضای اصولی و درست است.

فضای لابی به بخش های مختلفی مثل ورودی، نشیمن، نگهبان و قسمت های دیگر نیاز دارد که میتوان با طراحی داخلی و تفکیک فضای مناسب هر بخش را مشخص کرد.برای تفکیک فضا میتوان از دیوار های جدا کننده، تغییر کفپوش و دیوار کوب و عناصر دکوراتیو و طراحی سقف کمک گرفت.

طراحی داخلی نشیمن

فضای نشیمن یکی از مههترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی است.

لابی هر چقدر هم کوچک باشد باید فضای نشیمن داشته باشد تا محلی برای نشستن افرادی که میخواهند در آن محیط منتظر باشند فراهم شود.

فضای نشیمن را میتوان به سادگی و با قرار دادن یک مجموعه مبل راحتی در قسمتی از لابی تعریف کرد اما بهتر است نفکیک فضا انجام شود و این فضابه خوبی از دیگر قسمت ها متمایز گردد.