جستجو
Close this search box.

بازسازی دکوراسیون داخلی در تهران

فهرست مطالب

بازسازی دکوراسیون داخلی در تهران

همانطور که می دانید امروزه اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

بازسازی دکوراسیون داخلی در تهران اعلب در به جهت تنوع و تغییر در سبک دکوراسیون داخلی اجرا می شود.

بازسازی-دکوراسیون-داخلی-در-تهران

 

آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

آتیس سازه

بازسازی دکوراسیون داخلی در تهران

هر خانه ای دارای معماری و فرم های متفاوتی است و از جمله این فرم ها می توان برای معماری یک سالن پذیرایی و اتاق نشیمن به آن اشاره کرد، سالن های ال شکل، سالن های مربعی و سالن های مستطیلی هستند.

این فرم های متفوت در معماری یک خانه ، نیاز به چیدمان و دکوراسیون سالن نشیمن متفاوتی داشته و باید متناسب با فرمی که دارند طراحی شوند.

اگر مبلمان و چیدمانی که برای طراحی داخلی محیط زندگی خود در نظر می گیرید متناسب با فرم معماری خانه باشند، به فضای بسیار کاربردی تر و راحت تری دست پیدا خواهید کرد.

همانطور که می دانید اصلی ترین مکان خانه اتاق نشیمن می باشد که باید به گونه ای باشد که بتواند تمام نیاز های ما را برطرف کند .

علاوه بر این باید سبک و طراحی اتاق نشیمن با علایق و سلیقه ما همخوانی داشته باشد.

یعنی اتاق نشیمن ایده آل علاوه بر کاربردی بودن باید به گونه ای باشد که آن را دوست داشته باشیم و در آن احساس راحتی کرده و در آن جا لذت ببریم.

طراحان گروه مهندسی آتیس سازه برای اینکه بتوانند یک اتاق نشیمن را به زیبایی دکوراسیون داخلی کنند سبکی متناسب با افراد حاضر در خانه در نظر گرفته و به کار می برند.

بازسازی-دکوراسیون-داخلی-در-تهران

شما نیز برای اینکه بتوانید از خدمات گروه مهندسی آتیس سازه بهرمند شوید می توانید با شماره 02188246730 در تماس باشید.

انتخاب یک سبک طراحی مناسب برای محیط زندگی به خصوص اتاق نشیمن که ببشترین استفاده را در محیط خانه دارد بیش از هر چیزی به علایق و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

طراحی داخلی در تهران

هر گوشه ای از خانه نیاز به این دارد که پس از مدتی تغییر کرده و ظاهری زیبا و تازه بیابد.

ایجاد تغییر جدید در محیط خانه می تواند فضایی دلنشین تر و زیباتر را در اختیار شما قرار دهد.

اگر زمان طراحی اتاق نشیمن خانه فرا رسیده باشد باید هر چه سریع تر اقدام به تغییر و تنوع در سبک دکوراسیون داخلی خانه خود کنید.

اتاق نشیمن یکی از پرکاربرد ترین نقاط هر خانه ای به شمار می رود که بیشترین زمان در طول روز در آن سپری می شود به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

اتاق نشیمن نخستین فضایی است که بازدید کنندگان از منزل شما هنگام ورود با آن موجه خواهند شد و این فضا احساس مهمانان ما را در مورد سایر فضا های منزل شما شکل خواهد داد.

همچنین اتاق نشیمن شما فضایی است برای گذراندن اوقات فراغت خانواده و دوستان می باشد.

برای بزرگتر نشان دادن فضا به طور معمول هزینه زیادی باید متحمل شد اما راه های زیادی برای بزرگتر نشان دادن وجود دارد که اجرای آن آسان خواهد بود.

اوملین قسمت که بسیار موثر در بزرگتر نشان دادن اتاق نشیمن است کف آن است.

کف بخش مهمی از مساحت خانه را در بر می گیرد.

از چوب یا فرش به عنوان کفپوش در فضای نشیمن و در مجاورت اتاق ها استفاده شود تا فضا به لحاظ بصری گسترش یافته و روندی در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کند.

یکی دیگر از بخش های مهم در بزرگتر کردن فضای نشیمن استفاده بهینه از دیوار ها می باشد.

با استفاده از دکوراسیون مناسب اتاق نشیمن و تاکید بر ارتفاع دیوار نگاه بیننده به سمت بالا حرکت کرده و فضا بزرگتر به نظر خواهد رسید.

برای تحقق این امر پرده هایی به ارتفاع سقف تا نزدیک به سقف نصب کرده و از قفسه های کتاب بلند استفاده کنید تا نگاه میهمانان را به سمت بالا حرکت دهید.

از آینه ها برای انعکاس نور استفاده کنید.

آینه ها دیوارها را به اطراف هل می دهند ونور را منعکس می کنند.

در نتیجه فضا بزرگتر به نظر خواهد رسید.

از استفاده از دیوارهایی که به طور کامل با آینه پوشیده شده اند اجتناب کنید زیرا ممکن است فضا را مبهم و پیچیده کند و از زیبایی فضا بکاهد.

در عوض از آینه بزرگ قاب شده که بررروی زمین قرار میگیرد استفاده کنید و یا تعدادی آینه کوچکتر را در کنار هم روی دیوار نصب کنید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی برای شما عزیزان می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904