جستجو
Close this search box.
دکوراسیون-داخلی-در-مرزداران

دکوراسیون داخلی در مرزداران

مرزداران

مرزداران واقع شده در منطقه 2 ناحیه 4 شهرداری تهران است.

بلوار مرزداران به طول سه و نیم کیلومتر است که در شمال غرب تهران واقع شده است.

دکوراسیون داخلی در مرزداران نیز در سبک های معاصر و مدرن بسیار بیشتر اجرا می شود.

بلوار مرزداران جدا کننده منطقه 16 و 17شهرداری تهران است.

نام قبلی بلوار مرزداران شکوفه های انقلاب بوده است که پس از مدتی به مرزداران تغییر پیدا کرد.

دکوراسیون-داخلی-در-مرزداران

 

دکوراسیون داخلی در مرزداران

دکوراسیون داخلی باعث ایجاد فضای دنج و با نشاط و آرامش بخش می شود به همین ددلیل امروزه بسیار اهمیت پیدا کرده است .

دکوراسیون داخلی در مرزداران نیز به دلیل ایجاد تنوع و نیز تغییر سبک دکوراسیون داخلی بسیار اجرا می شود.

سبک های دکوراسیون داخلی بسیار متنوع می باشد .

 

توجه داشته باشید که  اجرای دکوراسیون داخلی باید توسط افراد متخصص و حرفه اس انجام شود که شرکت فنی مهندسی آتیس سازه با داشتن سالها تجربه و داشتن افراد متخصص آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

توجه داشته باشید که یکی از قدم های ابتدایی در اجرای دکوراسیون داخلی در مرزداران انتخاب شرکت پیمانکاری باید طبق قرار داد در تحویل با کیفیت در  اجرا و به موقع تحویل دادن پروژه کوشا باشد.

امروزه به دلیل اینکه اید ساکنین از کلیه فضا استفاده کنند و علت آن پایین بودن متراز خانه ها می باشد طراحی دکوراسیون داخلی نیز اهمیت بسیار پیدا کرده است.

طراحی داخلی با استفاده از علم و هنری که دارد بهترین طراحی و چیدمان را خواهد داشت که خانه علاوه بر زیبایی و آرامش آن در بهینه و کلی استفاده کردنن در خانه نیز خواهد داشت.

دکوراسیون داخلی در مرزداران اغلب در سبک های معاصر و مدرن بسیار اجرا می شود و طرفدار دارد.

دکوراسیون-داخلی-در-مرزداران

سبک دکوراسیون مدرن

ویژگی سبک مدرن ساده بودن و استفاده از خطوط صاف و منظم است و فضا هر چقدر ساده تر و خلوت تر باشد به این سبک نزدیک تر است

در این سبک سعی کنید از شیشه و استیل و رنگ های سفید و نقره ای استفاده کنید و هر چه وسایل صیقلی تر و صاف تر باشد این سبک جذاب تر خواهد شد

در دکوراسیون داخلی مدرن اغلب ذهن ها به سمت ظواهر خاص و منحصر به فرد معطوف می شود و برای اینکه چنین سبکی داشته باشیم باید به سمت ابزار و لوازم مدرن برویم .

برای تبدیل شدن نشیمن به دکوراسیون مدرن باید از رنگ آمیزی و استفاده از نور های مخفی استفاده کنیم و یکی از ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن داشتن پنجره های یزرگ می باشد .

استفاده از رنگ های تیره و خنثی از ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن میباشد.

فضای داخلی سبک دکوراسیون مدرن ارگانیک و طبیعی است و همچنین این سبک زیاد سختگیرانه نیست.

آشپزخانه در سبک دکوراسیون مدرن با داشتن وسایل نمایشی و براق و رنگ های درخشنده با لبه های برش خورده به نمایش گذاشته می شود.

در سبک دکوراسیون داخلی در مرزداران بیشتر از رنگ های گرم که بیشتر تمایل به رنگ های چوب طبیعی دارند در آشپزخانه استفاده می شود.

برای اتاق خواب با سبک دکوراسیون مدرن از یک تخت کوتاه  و دو عدد پاتختی و دو چراغ بر روی ان قرار دهید و برای تزئین اتاق از مجسمه استفاده کنید و میتوانید از نقاشی روی استفاده کنید.

لوستر و کاغذ دیواری یکی از المان های دکوراسیون مدرن می باشد .

دکوراسیون-داخلی-در-مرزداران

یکی دیگر از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی در مرزداران انتخاب سبک دکوراسیون می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سبک دکوراسیون داخلی در اول تا آخر اجرا تاثیر دارد و طبق سبک دکوراسیون داخلی اجرا و متریال خریداری می شود.

بخش دیگر در اجرای دکوراسیون داخلی طراحی می باشد که در ابتدا کارشناسان بررسی کرده و نسبت به متراز و سبک دکوراسیون داخلی طراحی را انجام میدهند و در اولین اقدام کارفرما باید تمام ایده و سلیقه خود را به طراح منتقل کند تا طراح بتواند طبق سلیقه کارفرما طراحی را انجام دهد .پ

طراحی دو بعدی اجرا می شود و به کارفرما ارائه می شود و کارفرما نیز می تواند تغییرات مد نظر خود را اعمال کند و پس از تایید طرح طراحی سه بعدی انجام می شود.

از ویژگی های طرح سه بعدی مشخص شدن نوع متریال و سبک دکوراسیون داخلی است .

یکی از بخش هالی مهم در اجرای دیزاین داخلی در مرزداران نشیمن می باشد که بسیار اهمیت دارد .

نشیمن فضایی است که در دید همگان قرار دارد و باید اصولی دیزاین شود.

نقطه کانونی طراحی داخلی

بالانس و یا توازن به معنی توزیع مناسب و برابر اجسام در اتاق به لحاظ بصری است

توازن و بالانس به سه دسته جدا مانند بالانس متقارن ، نامتقارن و شعاعی تقسیم می شود

بالانس متقارن  معمولا در طراحی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و اصل اساس این نوع توازن بر اساس روش های سنتی قرار دادن اشیا به صورت آیینه ای در روبروی هم می باشد

بالانس نامتقارن روش بسیاری از طراحی داخلی این روز هاست که این روش در سبک دکوراسیون مدرن اجرا می شود

در اینه روش توازن به وسیله قرار دادن اشیایی متفاوت از لحاظ بصری هم وزن به دست می آید یعنی تقارنی بین اجسام و جایی که قرار دارند و حالت آن ها دیده نمی شود اما در کل هارمونی مناسی دارد و زیبا است

بالانش شعاعی نیز زمانی اجرا می شود که تمام المان ها و وسایل در کلیه سبک های دکوراسیون داخلی حول یک نقطه اصلی و مرکزی چیده شده باشد و این روش معمولا در خانه های دکوچک انجام می شود

توجه داشته باشید که قبل از اجرای دکوراسیون داخلی در مرزداران کارفرما باید سبک های دکوراسیون داخلی را با دقت بررسی و طبق اصول و متراژ خانه و نیز سلیقه خود سبک دکوراسیون خود را انتخاب کند چرا که سبک های دکوراسیون داخلی جزئیات و قوانین خاص خودش را دارد .

به عنوان مثال سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جزئیات بیشتری دارد نسبت به شک های دیگر و باید در خانه های با متراژ بالا اجرا شود اما مثلا سبک دکوراسیون مدرن بهتر است در خانه های متراژ پایین اجرا شود و این سبک به روشی است که به دور از لوازم اضافی و شلوغی است.

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی برای شما عزیزان می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران با شماره های زیر در تماس باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733

مقالات مرتبط :

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *