کارآموزی طراحی داخلی در تهران

09129725874
کارآموزی طراحی داخلی در تهران

گروه مهندسی آتیس سازه در نظر دارد که تعدادی کارآموزی طراحی داخلی در تهران را استخدام کند در صورت داشتن شرایط زیر سابقه خود را راسال نمایید.

آتیس سازه متخصص در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل

گروه مهندسی آتیس سازه با استفاده از شیوه های نوین در طراحی و اجرای منزل، طراحی ساخت ویلا و بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری آماده خدمات ر رسانی می باشد.

آتیس سازه در سال 1386 تاسیس گردیده است که  با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های عمران، معماری و مکانیک و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آورنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

شماره تماس  و آدرس شعبه جردن:   جردن خیابان ناصری پلاک 3 واحد 1

02122875924    –    02122875936   –  02122019546       –     02122875904

شماره تماس  و آدرس شعبه گیشا   : گیشا خیابان فرحزادی کوچه سی و سوم پلاک 16 واحد 6     –        –    02188246730     –     02188246731

کارآموزی طراحی داخلی در تهران

کارآموزی طراحی داخلی در تهران

امروزه اجرای طراحی داخلی در تهران و بازسازی منزل در تهران دیگر مختص برخی از مناطق خاص نیست و امروزه در تمامی مناطق از جمله تهران در حال اجرا می باشد.

بازسازی منزل در تهران نیز اغلب به دلیل تنوع و تغییرات در سبک دکوراسیون داخلی اجرا می شود.

یکی دیگر از بخش های مهم در صنعت ساختمان طراحی نما می باشد که از مهمترین بخش های ساختمان محسوب می شود و  به نوعی  هویت ساختمان را بیان میکند.

اغلب ساختمان ها به مروز کیفیت، استحکام و امنیت خود را از دست میدهند و برای سکونت باید از اقدامات بازسازی ساختمان استفاده کرد.

مرمت، بازسازی و ترمیم ساختمان و همچنین تغییر دکوراسیون داخلی منزل میتواند مشکلات ناشی از فرسودگی اجرای داخلی و خارجی ساختمان و سازه کمک کند.

بازسازی ساختمان چیست؟

پس از گذشت مدتی از ساخت ساختمان باید به آن رسیدگی کنیم که این امر باتعمیر و بازسازی و نوسازی انجام می شود.

بازسازی ساختمان به عملیاتی گفته می شود که به منظور برطرف کردن مشکلات بخش های مختلف سازه یا افزایش بصری ساختمان انجام می شود.

امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه های ساخت و ساز بهترین گزینه اجرای بازسازی منزل می باشد که در مقایسه با هزینه های ساخت و ساز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی برای به جلوه در آوردن رنگ ها، اثاثیه و سای اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه است.

دکوراسیون داخلی منزل تنوع بسیار زیادی دارد و منطبق با هر سلیقه ای است و دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین طراحی داخلی و علم معماری می باشد.

طراحی نما چیست؟

طراحی نما در ساختمان اهمیت بالایی دارد شما تصور کنید که یک ساختمان از بهترین متریال و تجهیزیات ساخته شده است اما فاقد نما باشد در این صورت نه زیبایی دارد  و نه نقش مهمی در شهر یا بافت شهری دارد .گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن مهندسان و متخصصان با تجربه در طراحی و اجرای نما خیال شما را از داشتن تیم متخصص راحت میکند.

طراحی نما در تهران نیز اغلب از سبک های رومی و کلاسیک و نئو کلاسیک بسیار استفاده می شود.

نقاشی ساختمان

یکی دیگر از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی نقاشی ساختمان است که امروزه نقاشی ساختمان جایگزین کاغذ دیواری شده است.

نقاشی ساختمان نیز یکی از بخش های مهم در اجرای دکوراسیون داخلی است که با اجرای آن باعث زیبایی دو چندان خانه  می شود.

یکی از پر طرفدار ترین رنگ های نقاشی ساختمان رنگ آکریلیک می باشد که بسیار طرفدار دارد و به دلیل اینکه بسیار راحت انجام  می شود و همچنین به دلیل تنوع رنگی بسیار بالا بسیار محبوب است.

رنگ آکریلیک به دلیل اینکه بر پایه آب است بو ندارد و سریع خشک می شود و بر روی هر سطحی قابل اجرا است.

بازسازی منزل

همانطور که میدانید امروزه اجرای بازسازی منزل اغلب در منطقه یک تهران اجرا می شود به همین دلیل گروه مهندسی آتیس سازه سعی در ارائه خدمات بهتر در این منطقه را دارد.

بیشتر پروزه های آتیس سازه در منطقه یک تهران اجرا شده است .

طراحی داخلی نیز یکی از مهمترین خدمات آتیس سازه می باشد که گروه آتیس سازه به جهت رضایت کارفرما آفر هایی را در جهت طراحی داخلی ارائه میدهد و هدف ما رضایت شما می باشد.

ساخت ویلا

ساخت  ویلا نیز از خدمات مهم آتیس سازه می باشد که سعی در گسترش کار خود در مناطق لواسان، فشم، کردانو دماوند را دارد.

همانطور که میدانید امروزه ساخت ویلا و بودن در طبیعت از اولویت افراد جامعه می باشد که پس از سپری کردن هفته خود سعی در استراحت و  ایجاد آرامش دارند و داشتن ویلا  و بودن در کنار خانواده میتواند حس بسیار لذت بخشی داشته باشد.

از بخش های مهم دیگر ساخت استخر است که اغلب در ویلا ها وجود دارد و یکی از آیتم های اصلی ویلا است.

گروه مهدسی آتیس سازه با بهترین تجهیزات و اجرای بهترین متریال در کنار اجرای به روز ترین شیوه های ویلا سازی مدرن و غیره اماده خدمات رسانی می باشد.

کارآموزی طراحی داخلی در تهران علاوه بر طراحی دیزاین داخلی باید طراحی استخر و همچنین طراحی ویلا را نیز طراحی کند.

کناف چیست ؟

یکی دیگر از خدمات آتیس سازه اجرای تخصصی کناف و سقف کاذب است .

کناف به صفحات روکش دار و عمدتا گچی گفته می شود که امروزه در صنعت ساختمان سازی بسیار اجرا می شود.

کناف به دلیل اینکه ظاهر زیبایی دارد و همچنین تنوع بالا و سرعت نصب سریع است بسیار طرفدار دارد.

کناف همان نسل جدید گچ است که در تمام بخش های مختلف ساختمان استفاده می شود.

از مزایای استفاده از کناف میتوان به عایق بودن، مقاوم در برابر زلزله، مقرون به صرفه، مسیر عبود تاسیسات و مهمترین آن بهینه سازی حرارتی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی اشاره کرد.

آتیس سازه

انتخاب یک شرکت معتبر و متعهد یکی از مهم‌ترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی است چرا که یک شرکت معتبر با برنامه ریزی و زمان بندی که مشخص شده است پیش می‌رود و همچنین با استفاده از متریال مناسب طبق بودجه کارفرما پروژه را پیش میبرد به همین دلیل شرکت معتبر اهمیت دارد.

برآورد هزینه نیز از سوالات اولیه کارفرمایان می باشد که برآورد هزینه پس از بازدید از خانه و متراژ آن و سبک دکوراسیون داخلی و نوع متریال مصرفی اعلام می شود که این هزینه تقریبی است و امکان قیمت دقیق امکان پذیر نیست.

انتخاب سبک دکوراسیون داخلی از مهم‌ترین بخش های اجرای دکوراسیون قبل از اجرا است که باید قبل از عملیات اجرایی انتخاب شود چرا که کلیه مراحل طبق سبک دکوراسیون داخلی پیش می‌رود.

پس از انتخاب سبک دکوراسیون داخلی کارفرما باید ایده و سلیقه خود را با طراحان آتیس سازه در میان بگذارد تا طراحان بتوانند طراحی مد نظر کارفرما پیاده کنند.

پس از اجرای طراحی داخلی و تایید کارفرما مرحله تخریب است که در صورت تخریب شدید نیاز به گرفتن مجوز دارد که کارفرما باید اقدامات لازم را به عمل بیاورد .

‌طبق نقشه عملیات تخریب و جابه جایی انجام می شود و معمولا این جابه جایی به دلیل تغییرات کاربری بخش های خانه است که نیاز به گرفتن مجوز دارد .

توجه داشته باشید که عملیات تخریب باید طبق اصول و با رعایت تمام نکات ایمنی و زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود.

در صورت سهل انگاری در تخریب خسارات مالی و جانی بسیاری در پی خواهد داشت.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد

شما می توانید با تماس با شماره های زیر با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید :

021-88246730

021-22019546