بازسازی منزل مسکونی در تهران

09129725874
بازسازی منزل مسکونی در تهران

امروزه بازسازی منزل مسکونی در تهران یکی از راه های داشتن خانه نوساز و مدرن است و ساختمان ها پس از چند سال فروسده می شوند و نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

بازسازی منزل مسکونی در تهران علاوه بر زیبایی و مدرن شدن منزل باعث می شود زیر ساخت های ساختمان نیز به روز و نوسازی شود.

گروه مهندسی آتیس سازه به صورت تخصصی صفر تا صد بازسازی منزل در تهران را طراحی و اجرا می کند.

توجه داشته باشید که بازسازی در تهران باید اصولی و تخصصی اجرا شود در غیر این صورت دچار خسارات زیادی خواهید شد.

بازسازی منزل مسکونی در تهران به دو روش جزئی و کلی انجام می شود.

بازسازی-منزل-مسکونی-در-تهران

بازسازی منزل مسکونی در تهران

لازم به ذکر است که امروزه هم بازسازی انجام می شود و هم نوسازی که تفاوت بازسازی و نوسازی در این است که نوسازی فقط بخش های ظاهری خانه تغییر و توسازی می شود اما در بخش بازسازی بخش های سازه ای نیز مرمت و بازسازی می شود.

بازسازی در تهران به دلیل اینکه دارای خانه های قدیمی بسیاری است بسیار اجرا می شود و یکی از مزایای بازسازی هزینه کمتر نسبت به خرید و تعویض خانه می باشد.

یکی از سوالاتی که اغلب کارفرمایان دارند هزینه بازسازی منزل مسکونی در تهران است که در ادامه در مورد هزینه هاتی بازسازی خواهیم پرداخت.

گروه مهندسی آتیس سازه به دو روش بازسازی های خود را انجام می دهد.

در روش اول بازسازی ابتدا برآورد هزینه انجام شده و طبق آن طراحی و اجرا می شود که یک روش معقول بوده و هست .

اما در روش دوم نسبت به بودجه کارفرما اولویت بندی شده و طبق آن انجام می شود که یعنی به عنوان مثال خانه ای که تاسیسات و برق و کف مناسبی ندارد ابتدا این بخش ها نوسازی و بازسازی می شود.

بازسازی منزل مسکونی در تهران

امروز می خواهیم در مورد بازسازی منزل مسکونی در تهران که گروه آتیس سازه جزو بهترین شرکت های بازسازی منزل در تهران می باشد.

انجام بازسازی منزل مسکونی در تهران نسبت به شرایط آن می تواند متفاوت باشد .امکان دارد برای بازسازی نیاز به مجوز باشد و ممکن است نیاز نباشد و

در هر صورت از ابتدای کار باید طبق اصول پیش رفت که در آخر کار نتیجه رضایت بخش باشد بازسازی منزل قدیمی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید آ پارتمان است.

اهمیت آن هر روزه بیشتر می شود و تهران به علت داشتن بافت فرسوده بازسازی در تهران  بیشتر انجام می شود و به دلیل داشتن جمعیت زیاد در تهران بسیار اجرا می شود.

معنی بازسازی یعنی مرمت که در آن گروهی متخصص با انجام یک سری عملیات باعث افزایش طول عمر بیشتر و همچنین بهبود شرایط زندگی در آن را دارد.

عملیاتی که به آن باید اشاره کنیم شامل جابه جایی دیوار ها و تعمیر و یا تعویض لوله کشی و پنجره می باشد و عمدتا خانه های قدیمی و ویلایی به بازسازی رو

می آورند.

بازسازی منزل مسکونی در تهران

  1. تعیین کردن انتظارات از بازسازی منزل مسکونی در تهران: هدف از بازسازی نسبت به خانه خود را مشخص کنید که قصد تغییر کلی ساختمان را دارید یا تغییر جزئی خانه
  2. محاسبه برآورد هزینه:برآورد هزینه به دلیل تغییرات لحظه ای امکان پپذیر نیست که قیمت دقیق اقدام شود و هر قیمتی و. برآورد ی داده شود تقریبی خواهد بود
  3. مقاوم سازی:استحکام ستون و سقف در مقاوم بودن ساختمان نقش مهمی دارند و در صورتی که فرسوده و نیاز به تعمیر داشته باشد باید حتما به ان رسیدگی شود.
  4. بازسازی قسمت های مهم ساختمان:آشپزخانه و سرویس بهداشتی از قسمت های مهم در ساختمان می باشد که میتوان با قیمت های نسبتا کم آن را تغییر و بازسازی کرد.
  5. تغییر دکوراسیون منزل:سبک دکوراسیون نیز اهمیت بالایی دارد چرا که قبل از اقدام هر کاری باید سبک دکوراسیون انتخاب شود  چرا که هر سبکی جزئیات خاص خودش را دارد.
  6. تخریب: یکی از بخش های مهم بازسازی می باشسد که باید زیر نظر مهندس ناظر و با رعایت کامل نکات ایمن اجرا شود.

برآورد هزینه بازسازی

پس از انتخاب پیمانکار به قدم بعدی یعنی برآورد هزینه بازسازی می رسیم.

برآورد هزینه یکی از بخش های مهم برای کارفرمایان است که جزو اولین سوالات آنها از پیمانکار است.

همانطور که میدانید برای اعلام برآورد هزینه باید بررسی انجام شود .

کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه پس از بررسی متراژ، نوع متریال و سبک دکوراسیون داخلی هزینه تقریبی اعلام میکنند . علت اعلام قیمت تقریبی تغییرات  لحظه ای دلار و ارز است که در قیمت متریال تاثیر گذار است.

مجوز

یکی از بخش های بسیار مهم در اجرای خدمات بازسازی منزل مسکونی در تهران مجوز است که باید قبل از اجرای عملیات تخریب برای گرفتن مجوز اقدام کنیم.

البته همه یبخش های بازسازی نیاز به گرفتن مجوز ندارد .

عملیات زیر نیاز به گرفتن مجوز دارد:

  • تغییر کاربری بخش های مختلف خانه
  • جابه جایی راه پله
  • حذف دیوار های باربر
  • اضافه کردن دیوار در فضای پارکینگ و از بین رفتن پارکینگ
  • اضافه کردن راه پله

یکی از مسائلی که بسیار مهم است و در بعضی از مواقع بسیاری از افراد آن را اجرا نمی کنند نداشتن طرح و نقشه ی قبلی است که باعث خسارات جبران ناپذیری می شود.

بازسازی منزل مسکونی در تهران

انتخاب پیمانکار مناسب

با جستجو ساده در اینترنت میتوان انواع شرکت های ساختمانی بزرگ و کوچک با تخصص را  پیدا کرد و قدم بعدی مراجعه به سایت این شرکت ها و دیدن نمونه کار های آن ها می باشد به دلیل اینکه در تهران بسیار شرکت است بازسازی منزل قدیمی بسیار رقابتی شده است.

بودجه بندی و برآورد هزینه

پس از انتخاب پیمانکار مناسب باید به بودجه بندی و برآورد هزینه بازسازی در تهران 1403 بپردازیم که به دو روش می توان انجام داد که در اولین روش مقدار مشخصی از بودجه تعیین شده و طبق آن بازسازی را انجام میدهیم و در روش دوم با مشاوره از پیمانکار میتوان برآورد هزینه دقیقی رذرا انجام داد و البته قابل ذکر است که چون قیمت ها ثابت نیست و هر روز قیمت ها تغییر میکند نمیتوان دقیق برآورد هزینه کرد

طراحی و ایده

بعد از اینکه بررسی های بازسازی انجام شد و باید های کار را متوجه شدیم به طراحی می پردازیم که در این قسمت اول باید در طراحی سلیقه کارفرما و اعضای خانواده را بدانیم و طبق آن و خوب سلیقه طراح کار طراحی انجام شود و خوب در هر مرحله که طراحی انجام میشود به کارفرما نشان داده شده و در صورت تایید ادامه طراحی انجام می شود.

تفاوت بازسازی و دکوراسیون در چیست؟

در اجرای دکوراسیون داخلی کارفرما از دیزاین و شکل ظاهری خانه خودذ رضایت  ندارد و قصد دارد که سبک دکوراسیون خود را تغییر دهد.

اما در بازسازی منزل مسکونی در تهران  کارفرما از شکل ظاهری خانه خود شکایتی ندارد و قصد دارد که زیر ساخت و نیز متریال خانه را نوسازی کند به همین دلیل تصمیم به بازسازی میگیرد.

در بعضی از اوقات این اشتباهات بوجود می آید و باید به ان توجه کرد چرا که به عنوان مثال کارگری که مدت ها در بازسازی کار کرده استع را نمی توان با کارگری که کار دکوراسیون داخلی انجام داده است مقایسه کرد و یا نقاش متخصصی که در دکوراسیون داخلی کار میکند را با نقاش بازسازی منزل که متبحر است را باهم مقایسه کرد.

چرا باید بازسازی کنیم؟

یکی از دلایل بازسازی منزل مسکونی در تهران بالا بودن هزینه های ساخت ساختمان جدید است که باعث می شود بازسازی منزل مسکونی در تهران انجام شود و باید در نظر داشت که گاهی بازسازی منزل مسکونی در تهران می تواند از هزینه ساخت یک واحد هم بیشتر شود و این دبستگی به آن خانه دارد و همچنین استفاده از متریال دارد که باید به آن توجه کنیم

یکی از دلایل بازسازی منزل مسکونی در تهران تغییر ایجاد کردن در دکوراسیون داخلی است و امکان دارد تغییر دکوراسیون فقط با تعویض دیوار پوش و کف پوش  خلاصه شود و شاید هم تغییرات در بزرگ کردن آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشد.امروزه بسیار بازسازی منزل در درکه بیشتر شده و خوب این باعث افت خرید در واحد های آ پارتمانی شده است

به دلیل داشتن بافت فرسوده این محله اجرای بازسازی منزل مسکونی در تهران جزئو مناطقی است که بیشترین بازسازی را دارند.

امروزه با توجه به اینکه قیمت خانه ها بسیار بالا رفته و نیز هزینه ساخت و ساز بسیار زیاد شده است منطقی است که مردم بازسازی منزل را ترجیح دهند.

هزینه بازسازی آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه از اصلی ترین بخش های خانه محسوب می شود و در اجرای بازسازی منزل آشپزخانه در اولویت قرار می گیرد.

خانم های خانه دار بسیار حساس به آشپزخانه خود هستند و به همین دلیل توجه و اصرار زیادی در بازسازی و نوسازی آشپزخانه دارند.

در ارائه قیمت هزینه بازسازی در تهران 1403 مهمترین بخش این است که شما دقیقا کدام یک از قسمت های آشپزخانه را قصد دارید بازسازی کنید.

هزینه بازسازی در تهران 1403

توضیحات حداکثر قیمت حداقل قیمت نوع کابینت
بدنه و درب ها نئوپان روکش ملامینه  

4,500,000

 

 

4,000,000

قیمت نئوپان و روکش ملامینه
ورق ام دی اف ساخت ایران  

4,900,000

 

4,400,000

قیمت کابینت ام دی اف ساخت ایران
ورق ام دی اف خارجی 5,600,000 4,900,000 قیمت کابینت ام دی اف خارجی
ورق هایگلاس ایرانی  

5,900,000

 

5,400,000

 

قیمت کابینت هایگلاس ساخت ایران
ورق هایگلاس ساخت ترکیه  

6,600,000

 

5,900,000

قیمت کابینت هایگلاس خارجی
 

 

6,600,000

 

5,600,000

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس ساخت ایران
 

قیمت کابینت پلی گلاس و لمی گلاس خارجی

برآورد هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

قیمت انواع بازسازی سرویس بهداشتی(تومان) خدمات بازسازی سرویس بهداشتی
80,000  –   100,000 نصب سرامیک کف
90,000  –  120,000 نصب کاشی و سرامیک دیوار
190,000  –  320,000 نصب سقف PVC
190,000  –  360,000 هزینه نصب توالت فرنگی

 

1,200,000  –  2,200,000 قیمت نصب توالت ایرنی
120,000  –   200,000 دستمزد نصب روشویی
180,000   –    250,000 نصب دوش

 

گروه مهندسی آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه می تواند کلیه پروژه های بزرگ و کوچک شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

یکی از توانایی های گروه مهندسی آتیس سازه پیش بردن هم زمان طراحی و اجرای بازسازی منزل می باشد.

ضمانت کاری یکی از مواردی است که گروه مهندسی آتیس سازه به آن عمل می کند و این ضمانت کاری باعث ایجاد اطمینان می شود که کارفرمایان محترم خانه خود را به راحتی به این گروه بسپارند.

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن بیش از 10 سال سابقه در خشان آماده ارائه خدمات در تهران و شهرستانها می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن سابقه درخشان در امور بازسازی و اجرای دکوراسیون مسکونی و اداری و تجاری آماده ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و ایران می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936