جستجو
Close this search box.

بازسازی دکوراسیون داخلی

فهرست مطالب

بازسازی دکوراسیون داخلی

بازسازی

بازسازی دکوراسیون داخلی به دلیل  هزینه بسیار بالا در ساخت و یا خرید آپارتمان بازسازی دکوراسیون داخلی بسیار به صرفه است.

پس از گذشت مدتی از ساخت یک ساختمان حدود ۱۵ سال از ساخت آن ساختمان نیاز به مرمت و بازسازی دارد بنابراین باید به آن رسیدگی کنیم و در غیر اینصورت باعث خسارات جبران ناپذیری می شویم .

امروز در مورد بازسازی دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت که یکی از دلایل بازسازی منزل می باشد .

بعضی از افراد برای ایجاد تنوع و نیز تغییر سبک دکوراسیون داخلی منزل خود تصمیم به بازسازی دکوراسیون داخلی منزل خود میگیرند .

بازسازی دکوراسیون  داخلی به دلیل به صرفه بودن بسیار اجرا می شود.

امروزه بیشتر از قبل بازسازی و نیز دکوراسیوپن داخلی منزل اهمیت پیدا کرده است .

بازسازی دکوراسیون داخلی

بازسازی دکوراسیون داخلی

بازسازی دکوراسیون داخلی امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است و مهمترین چیزی در در بازسازی دکوراسیون داخلی اهمیت دارد  کاربری ساختمان می باشد.

به عنوان مثال سبک دکوراسیون داخلی ، متریال مصرفی ، مدت دزمان اجرای کار ، مسکونی و اداری و یا تجاری بودن ان نیز متفاوت بوده بنابراین باید مشخص شود.

توجه داشته باشد که برای بازسازی دکوراسیون داخلی با هر بودجه ای می توان کار را پیش برد اما باید با طرح و برنامه ریزی از قبل مشخص شده پیش برویم

برای اجرا کردن دکوراسیون داخلی مناسب باید از قبل طراحی انجامن شود و طبق سلیقه و نظرات کارفرما و اعضای خانواده باشد و مورد تایید باشد.

در بعضی از طراحی ها نیز مسائل تزئینی و جزئی نیز مشخص می شود.

توجه داشته باشید که طراحی تمام کار نیست و طراحی نصف کار می باشد و در ادامه باید مجری به درستی و ریز بینانه و مو به مو طراحی را اجرا کند که طبق طراجی انجام شده باشد.

 

یکی از مسائلی که بسیار مهم است و در بعضی از مواقع بسیاری از افراد آن را اجرا نمی کنند نداشتن طرح و نقشه ی قبلی است که باعث خسارات جبران ناپذیری می شود.

سبک های دکوراسیون داخلی

  • سبک دکوراسیون داخلی مینیمال
  • سبک دکوراسیون داخلی مدرن
  • سبک دکوراسیون داخلی نئو کلاسیک
  • سبک دکوراسیون کلاسیک
  • سبک دکوراسیون معاصر

امروزه سبک دکوراسیون داخلی نئو کلاسیک و مدرن بسیار طرفدار دارد.

بازسازی دکوراسیون داخلی در اولین اقدام سبک بسیار اهمیت دارد.

و در قدم بعدی سوال کارفرما از پیمانکار برآورد هزینه می باشد.

که برآورد هزینه پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه   و پس از بررسی نوع سبک دکوراسیون داخلی و نیز متریال مصرفی و متراژ قیمت تقریبی به کارفرما اعلام می شود و علت آن نوسان دلار و ارز می باشد که لحظه ای در حال تغییر است و امکان اعلام هرینه دقیق امکان پذیر نیست .

کارفرمارو پیمانکار باید با انعطاف پذیرای بیشتری کار را پیش ببرند.

تفاوت بازسازی و دکوراسیون در چیست؟

در اجرای دکوراسیون داخلی کارفرما از دیزاین و شکل ظاهری خانه خودذ رضایت  ندارد و قصد دارد که سبک دکوراسیون خود را تغییر دهد

اما در بازسازی منزل کارفرما از شکل ظاهری خانه خود شکایتی ندارد و قصد دارد که زیر ساخت و نیز متریال خانه را نوسازی کند به همین دلیل تصمیم به بازسازی میگیرد

در بعضی از اوقات این اشتباهات بوجود می آید و باید به ان توجه کرد چرا که به عنوان مثال کارگری که مدت ها در بازسازی کار کرده استع را نمی توان با کارگری که کار دکوراسیون داخلی انجام داده است مقایسه کرد و یا نقاش متخصصی که در دکوراسیون داخلی کار میکند را با نقاش بازسازی منزل که متبحر است را باهم مقایسه کرد

حرف آخر

گروه مهندسی اتیس سازه با داشتن تیم قوی و متخصص آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد

می توانید با شماره تماس های زیر تماس بگیرید و با مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733