جستجو
Close this search box.

بازسازی منزل در اقدسیه

فهرست مطالب

بازسازی منزل در اقدسیه

اقدسیه

اقدسیه نیز جزو محله های اعیان نشین و مرفه شمال غرب تهران محسوب می شود و این محله در منطقه یک شهرداری واقع شده است.

امروز در مورد بازسازی منزل در اقدسیه خواهیم پرداخت.

محله اقدسیه از شمال با آجودانیه و کاشانک و از غرب به فرمانیه و از بخش شرق با محله اراج و از جنوب نیز با میدان نوبنیاد همسایه می باشد.

اقدسیه در گذشته متعلق به صندوقدار ناصرالدین شاه بوده است که بعد از بخشش به همسر ناصرالدین شاه به اسم امینه اقدس معروف به اقدس تالدوله این منطقه اقدسیه نام گذاری شد.

به دلیل لوکس و اعیان نشین بودن این محله ساکنین این محله بسیار به منزل و زیبایی آن اهمیت می دهند به همین دلیل بازسازی منزل در اقدسیه بسیار اجرا می شود.

ساکنین این محله ترجیح می دهند که خانه های خود را بازسازی کنند به همین دلیل بازسازی منزل در اقدسیهبسیار طرفدار دارد.

بازسازی-منزل-در-اقدسیه-

بازسازی منزل در اقدسیه

بازسازی منزل بعد از گذشت ۲۰ سال از عمر ساختمان و یا حتی کمتر انجام می شود و باید حتما به خانه رسیدگی شود چون بعد از گذشت چند سال از عمر خانه بعضی از بخش های خانه دچار فرسوگی می شود  به طور مثال تاسیسات و لوله کشی خانه و عایق بندی سرویس بهداشتی و حمام و پشت بام و غیره که باید به آن رسیدگی شود.

اولین اقدام در اجرای بازسازی منزل برنامه ریزی دقیق از تمام کارهایی که قرار است انجام شود و به این شکل است که کارفرما با همفکری پیمانکار لیستی تهیه می کنند از تمامی برنامه های بازسازی و نسبت به آن پیش می روند.

طراحی داخلی منزل بعد از صحبت با کارفرما و برداشت از خواسته و سلیقه کارفرما و نیز ایده و نظر طراح اجرا می شود و بعد از انجام طراحی کارفرما می تواند تغییراتی انجام دهد و در آخر تایید نهایی توسط کارفرما و بعد آن طراحی نهایی.

بازسازی منزل در اقدسیه

بعد از طراحی شروع به یکی از مهمترین بهخش های بازسازی میکنیم که این کار بسیار اصولی باید اجرا شود و کوچکترین بی دقتی باعث ضرر مالی می شود و توجه داشته باشید که این بخش باید طبق قوانین اجرا شود و زیر نظر مهندس ناظر انجام شود.

در نظر داشته باشید که هزینه بازسازی منزل در اقدسیه را نمی توان دقیق اعلام کرد چون به دلیل تغییر هر روزه قیمت ارز و دلار تمامی متریال  تغییر قیمت می دهند و امکان برآورد هزینه درست و دقیق امکان ندارد اما امکان قیمت حدودی امکان پذیر است.

یکی دیگر از بخش های مهم در بازسازی ساختمان در تهران عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام است که باید به دقت و اصولی آن را انجام دارد چون بسیار مهم است و نشتی آب باعث از بین رفتن زحمات در بازسازی می شود.

بازسازی کف

در اجرای بازسازی کف از انواع سرامیک و سنگ و پارکت استفاده می شود و حتما توجه کنید که طرح کف باید متناسب با سقف و دیوار ها باشد.

بازسازی دیوار ها

باید در بازسازی دیوار مقاومت و استحکام دیوار ها مورد برسی قرار بگیرد و اگر نیاز به تخریب بود اقدام به تخریب شود و اگر بخش سفت کاری بدون مشکل بود نازک کاری دیوار انجام می شود.

 

بازسازی منزل در اقدسیه

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه یکی از مهمترین بخش های خانه است ایده برای بازسازی آشپزخانه تعویض کاشی و سرامیک و همچنین کابینت و برداشتن اپن و استفاده از کانتر و جزیره است که بسیار شیک و زیبا خواهد کرد.

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی اغلب آخرین آیتم بازسازی است  و اقدامات بازسازی آن شامل : تعویض تاسیسات و لوله کشی سرویس بهداشتی و حمام نیز بسیار اهمیت دارد و همچنین استفاده ازگلدان و گیاهان می تواند به زیبایی هرچه بیشتر آن کمک کند.

حرف آخر

شرکت آتیس سازه آماده خدمان رسانی در محله اقدسیه می باشد و در بخش تماس با ما می توانید با کارشناسان گروه آتیس سازه در تماس باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904