ساخت ویلا در چمستان

09129725874
ساخت ویلا در چمستان

با تایید شدن نهایی نقشه و طراحی ویلا عملیات ساخت ویلا در چمستان آغاز می شود.

باید با برنامه ریزی دقیق و زمانبندی منطم انجام شود.

نکته مهم در مراحل اجراییساخت ویلا در چمستان تهیه متریال مورد نیاز و با کیفیت است و بسیار مهم است و در کیفیت ساخت ویلا تاثیر می گذارد.

گودبرداری مهم ترین بخش ساخت یک ویلا و هر ساختمانی است.

این مرحله از طراحی و ساخت ویلا در چمستان برای ایجاد پایه های مناسب برای احداث بنا و ایمن بودن است و به ایت شکل یک فوندانسیون عالی برای ساخت ویلا شکل میگیرد.

قدم بعدی بهد از گودبرداری بتن ریزی پی ساختمان است که جایگاه استقرار اسکلت ویلا محسوب می شود و اجرای آن به استحکام سازه و افزایش طول عمر و مقاومت آن انجام می شود.

معمولا با توجه به تعدادطبقات مورد نظر بتن ریزی و فوندانسیون تغییر می کند.

پس از بتن ریزی اسکلت بندی با انتخاب نوع سازه و استفاده از متریال مورد نظر ایجاد می شود.

ساخت ویلا در چمستان

دیوار کشی مرحله بعدی پس از استقرار اسکلت بندی ساختمان ویلا است که بر اسا نقشه انجام می شود.

در مرحله طراحی و ساخت ویلا در چمستان لازم به توجه به ورودی و خروجی سیستم های مختلف و محل قرار گیری تاسیسات بسیار مهم است.

پس از اجرای دیوار اجرای سقف طبق نقشه و نظر مهندس معمار آغاز می شود و طراحی و اجرای سقف در شکلهای مختلف قابل انجام است اما سقف های ویلا برای قرار گرفتن در مناطق خوش آب و هوا و با بارش های زیاد شیبدار طراحی و اجرا می شود.

ساخت ویلا در چمستان

ساخت ویلا در چمستان اغلی در سبک های مدرن و نئوکلاسیک بسیار اجرا می شود.

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین

استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

ساخت ویلا پروسه بسیار طولانی و دارای مراحل مختلفی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

ساخت ویلا در چمستان  به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی و همچنین نزدیک بودن به تهران بسیار پر طرفدار است و هر روز  ویلا های در حال ساخت در کردان بیشتر از قبل می شود.

ویلا به بنایی گفته می شود که دارای هارمونی مناسب میان بنا و طبیعت پیرامون خود است که این بنای ساخته شده در واقع باید عضوی از طبیعت محسوب شود.

یکی از نکات مهم در ساخت ویلا پروسه بسیار طولانی و دارای مراحل مختلفی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

ساخت ویلا در کردان به دلیل داشتن آب و هوای بسیار عالی و همچنین نزدیک بودن به تهران بسیار پر طرفدار است و هر روز  ویلا های در حال ساخت در کردان بیشتر از قبل می شود.

ویلا به بنایی گفته می شود که دارای هارمونی مناسب میان بنا و طبیعت پیرامون خود است که این بنای ساخته شده در واقع باید عضوی از طبیعت محسوب شود.

یکی از نکات مهم در ساخت ویلا در چمستان استفاده از طرح مناسب است که باید هارمونی را با طبیعت داشته باشد.

در واقع ساخت ویلا کاملا متفاوت از ساخت ساختمانهای معمولی و آپارتمان ها می باشد.

در بسیاری از مواقع برای کارفرمایان سوال پیش می آید که ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا  که در ادامه جواب این سوال را خواهیم داد.

خرید ویلا یا ساخت ویلا در درجه اول به زمان  بستگی دارد که شما زمان کافی دارید یا خیر که اگر عجله داشته باشید خرید ویلا منطقی تر است.

اگر محدودیت مالی ندارید و با خیال راحت میتوانید از پس هزینه های ساخت ویلا بر آیید ساخت ویلا بهتر است.

ساخت ویلا در چمستان

خاکبرداری

در این مرحله باید از نوع خاک مطلع باشیم و با نظر ناظر  با بیل مکانیکی عملیات خاکبرداری انجام می شود.

تسطیح خاک

۱۰ الی ۲۵ سانت از زمین که توسط لودر یا بیل مکانیکی خاکبرداری شده به صورت دستی انجام می شود دلیل اینکار نیز سست شدن دانه های خاک و جدا شدن آنها از یکدیگر توسط شانه های بیل مکانیکی و یا لودر است.

بتن مگر

۵ الی ۱۰ سانت از کف زمین را بتن مگر با عیار ۱۵۰ توسط قالب فلزی و یا چوبی در محل های فوندانسیون واجرا می شود و اگر پی ساختمان رادیه زنرال اجرا شود تمام محل آرماتور بندی را بتن ریزی می کنیم.

قالب گذاری

قالب بندی به چند صورت جوبی و فلزی و فایبرگلاس اجرا می شود.

اگر قالب بندی به صورت چوبی و فلزی و یا با لایه های فایبرگلاس انجام شود ابتدا باید آرماتور بندی انجام شود.

رامکا

پس از بتن ریزی فونداسیون سازه اگر بتنی است باید ۴ عدد میلگرد عرضی به اندازه ستون به اسم رامکا بسته شود.

ساخت ویلا در چمستان

قالب گذاری ستون ها

قالب ستون ها نیز به دو صورت فلزی وچوبی است و طبق محل مشخص شده بتن ریزی انجام می شودبرای جلوگیری از جدا شدن دانه ها موقع بتن ریزی ارتفاع بتن ریزی 1 متر بیشتر نشود و ئس از ویبره زدن و ضربه با چکش در گوشه های بتن ریزی تا انتهای کار ئیش می روند.

پس از گذشت 48 ساعت از زمان بتن ریزی آخرین ستون شروع به بازکردن قالب ستون ها می کنیم و توجه داشته باشید که قبل و بعد از بتن ریزی با روغن سوخته با دستمال چرب شود و قالب ها بعد از بتن ریزی سطح صافی پیدا کند.

شمع گذاری و میلگرد گذاری

شمع به دو صورت فلزی و چوبی در زیر پودر های بتنی کارگذاری می شود.

قالب گذاری سقف ها نیز انجام می شود.

تیرچه گذاری و یونولیت

پس از کارگذاری آویز ها طبق نقشه شروع به تیرچه گذاری می شود و فاصله آکس تا آکس تیرچه معمولا باید ۴۸ سانتی متر باشد و در عین کارگذاری کارگذاری تیرچه شروع به کارگذاری یونولیت می کنیم.

قالب گذاری دور سقف

پس از کار گذاری تیرچه و ینولیت قالب های دور سقف را باسیم مفتول بسته می شود  و سیم های حرارتی روی سقف با میلگرد ۶ یا ۸ طبق دستور مهندس بسته می شود  و این کار توسط آرماتور بند به فاصله ۳۰ سانتی متری با سیم مفتول ۱۰۵ تا ۲ بسته می شود.

دیوار چینی

پس از اجرای سقف شروع به کرسی چینی سیمان استر دور آن و یک لایه عایق رطوبتی بر روی ان می کنیم و توسط بلوک و یا آجر و یا سفال دیوار اطراف ساختمان و داخل آن را می سازیم.

نازک کاری

پس از انجام دیوار چینی شروع به گچ کاری می کنیم و پتس از اتمام گچکاری لوله کشی آب و گاز و تاسیسات داخل دیوار ها انجام می شود و پس از آن سرامیک و کاشی کاری سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه انجام می شود.

پس از تکمیل گچکاری و نصب فلکه داخل حمام و دستشویی کلید و پریز ها گذاشته می شود و در نهایت رنگ آمیزی واحد انجام می شود و نمای ساختمان نیز طبق طراحی انجام شده و تایید نهایی کارفرما انجام می شود.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای در ساخت ویلا در لواسان آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

09129725874

021-22019546