بازسازی منزل در شهران

09129725874
بازسازی منزل در شهران

امروزخ بیشتر از گذشته بازسازی منزل در شهران اهمیت پیدا کرده است و به دلیل هزینه های بالای ساخت و خرید آپارتمان بازسازی بیشتر از قبل اجرا می شود و به دلیل اینکه در تهران خانه های قدیمی زیادی وجود دارد ساکنین ترجیح میدهند خانه های خود را بازسازی کنند.

بازسازی منزل در شهران نیز به دلیل زیبایی و نیز افزایش طول عمر ساختمان اجرا می شود و همچنین بسیار از افراد برای ایجاد تنوع و اغلب سبک دکوراسیون داخلی تصمیم به بازسازی تهران میگیرند.

  1. تعیین کردن انتظارات از بازسازی منزل در شهران: هدف از بازسازی نسبت به خانه خود را مشخص کنید که قصد تغییر کلی ساختمان را دارید یا تغییر جزئی خانه
  2. محاسبه برآورد هزینه:برآورد هزینه به دلیل تغییرات لحظه ای امکان پپذیر نیست که قیمت دقیق اقدام شود و هر قیمتی و. برآورد ی داده شود تقریبی خواهد بود
  3. مقاوم سازی:استحکام ستون و سقف در مقاوم بودن ساختمان نقش مهمی دارند و در صورتی که فرسوده و نیاز به تعمیر داشته باشد باید حتما به ان رسیدگی شود.
  4. بازسازی قسمت های مهم ساختمان:آشپزخانه و سرویس بهداشتی از قسمت های مهم در ساختمان می باشد که میتوان با قیمت های نسبتا کم آن را تغییر و بازسازی کرد.
  5. تغییر دکوراسیون منزل:سبک دکوراسیون نیز اهمیت بالایی دارد چرا که قبل از اقدام هر کاری باید سبک دکوراسیون انتخاب شود  چرا که هر سبکی جزئیات خاص خودش را دارد.
  6. تخریب: یکی از بخش های مهم بازسازی می باشسد که باید زیر نظر مهندس ناظر و با رعایت کامل نکات ایمین اجرا شود.

بازسازی منزل در شهران

بازسازی منزل در شهران

اولین سوال کارفرما از پیمانکار برآورد هزینه بازسازی منزل در شهران است که باید گفت برآورد هزینه پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه برآورد هزینه تقربی اعلام می شود که امکان اعلام قیمت دقیق نیست و دلیل آن نوسان دلار و ارز می باشد که متریال لحظه ای دچار تغییر قیمت می شود.

پس از توافق بر هزینه کارفرما باید نوع بازسازی و سبک دکوراسیون را به طراح در میان بگذارد و بتواند ایده های خود را به طراح منتقل کند تا بهترین طراحی انجام شود.

پس از اینکه طراحی انجام شد طرح به کارفرما نشان داده شده و می تواند کارفرما چند تغییر را اعمال کند و در اخر طرح نهایی اجرا می شود.

پس از تایید طرح نهایی باید نسبت به مجوز بازسازی اقدام کنید تا عملیات تخریب اجرا شود.

عملیات زیر نیاز به گرفتن مجوز دارد :

  • حذف دیوار باربر
  • اضافه کردن راه پله
  • حذف شدن جای پارکینک به دلیل دیوار کشی
  • جابه جایی راه پله
  • تغییر کاربری بخش های مختلف خانه

پس از گرفتن مجوز به بخش تخریب میرسیم که تخریب از بخش های بسیار حساس و اصولی است که باید به دقت اجرا شود و با رعایت نکات ایمنی و همچنین زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود.

بازسازی آشپزخانه و سرویس بهداشتی به دلیل داشتن زیر ساخت از مهمترین بخش های بازسازی منزل در شهران محوب می شوند و به همین دلیل باید قبل از بازسازی ظاهری این سه بخش اول به بازسازی زیر ساخت آن بپردازیم.

بازسازی منزل در شهران

عایق کاری کف و دیوار سرویس بهداشتی و نیز تاسیسات و لوله کشی و شیرآلات این قسمت باید نوسازی و تعویض شود و در آشپزخانه نیز عایق کاری کف و نیز لوله کشی و شیر آلات آن باید تعویض و نوسازی شود.

بازسازی اتاق خواب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که افراد در این مکان استراحت می کنند و بیشتر وقت خود را در اتاق خواب می گذرانند و باید این بخش به درستی طراحی و اجرا شود و باید مکانی دنج باشد که فرد آرامش داشته باشد و احساس راحتی بکند و در خانه های لوکس اغلب اتاق های مستر استفاده می شود و سرویس بهداشتی و حمام جداگانه در اتاق تعبیه می شود.

همان طور که می دانید برای رسیدن به سبک مناسب در طراحی زندگی خود به خصوص در اتاق نشیمن ابتدا باید علایق و سلیقه خود را مورد بررسی قرار دهید.

زمانی که بتوانید علایق خود را کشف کنید می توانید یک سبک مناسب را برای محیط زندگی خود انتخاب کنید.

برای این که بتوانید در خانه خود مدت طولانی زندگی کرده و از حضور در آن لذت ببرید، در طراحی داخلی ان ابتدا بایدذ خود را در نظر گرفته و نه ترند ها و سبک های مطرح روز را، چرا که در غیر این صورت دچار خستگی شده و زندگی در ان محیط آن جذابیت را نخواهد داشت.

اگر انتخاب یک سبک برای شما دشوار است بهترین کار این است که جزئیاتی از سبک های مورد پسند خود را با یکدیگر ترکیب کرده و یک سبک تطبیقی و ترکیبی را در دکوراسیون منزل خود به کار ببرید.

مهمترین فاکتور در دکوراسیون داخلی شناخت و رعایت اصول زیبایی شناسی است.

بازسازی-منزل-در-شهران

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم قوی و متخصص آماده ارائه خدمات طراحی و بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی می باشد .

طراحی داخلی در جنت آباد نیز توسط طراحان متخصص و زبده آتیس سازه انجام می شود.

یکی از نکات مهم در اجرای دکوراسیون داخلی انتخاب در ست سبک دکوراسیون داخلی است.

سبک نئو کلاسیک، کلاسیک و مدرن جزو سبک های پر طرفدار می باشد که در اجرای دکوراسیون داخلی در تهران بسیار محبوبیت دارد.

دکوراسیون داخلی  امروزه بیشتر از گذشته مورد استقبال عموم قرار گرفته است و مانند گذشته محدود به منطقه خاصی نیست و امروزه دکوراسیون داخلی در تهران در تمام نقاط این شهر اجرا می شود.

اجرای دکوراسیون داخلی علاوه بر اینکه باعث زیبایی خانه می شود باعث ایجاد آرامش و نشاط اعضای خانواده نیز می شود.

توجه داشته باشید که اجرای دکوراسیون داخلی کار بسیار تخصصی است و باید افراد متخصص آن را انجام دهند.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-88246730

021-88246731