طراحی سالن زیبایی در سعادت آباد

09129725874
طراحی-سالن-زیبایی-در-سعادت-آباد-

توجه داشته باشید که طراحی سالن زیبایی در سعادت آباد از این جهت اهمیت بالایی دارد که مشتریان علاوه بر اینکه به دنبال کیفیت کار مناسب هستند به دنبال فضایی هستند که حس آرامش را به آنها منتقل کند چرا که زمان زیادی را در سالن زیبایی خواهند گذراند.

همچنین طراحی سالن زیبایی در سعادت آباد باید علاوه بر تاثیر بر مشتریان و منتقل کردن حس خوب فضایی باشد که کارکنان سالن به راحتی کار خودشان را پیش ببرند.

نخستین دلیلی که برای دیزاین داخلی سالن زیبایی حس می شود رضایت میشتری می باشد .

توجه داشته باشید که فضای سالن زیبایی باید به دور از غم و اندوه و پر از حس خوب باشد .

طراحی-سالن-زیبایی-در-سعادت-آباد-

 

طراحی سالن زیبایی در سعادت آباد

یکی از عوامل بسیار مهم در جذب مشتری دیزاین داخلی آن مجموعه می باشد که بسیار تاثیر گذار است.

طراحی سالن زیبایی در سعادت آباد نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک چیدمان عالی و اصولی سالن زیبایی می تواند در جذب مشتری بسیار موثر باشد.

همانطور که میدانید در سال زیبایی نور پردازی جزو المان های اصلی محسوب می شود و می توان گفت که نور یک نقطه جذاب برای جذب مشتری است .

طبیعی است که همه ما به طور ذاتی به سمت اشیاء و مکان های پر نور جذب می شویم و از تاریکی به دور هستیم.

طراحی-سالن-زیبایی-در-سعادت-آباد

در سالن های زیبایی لوکس و مجلل برای طراحی سالن زیبایی در سعادت آباد از صندلی و مبلمان سلطنتی برای نشستن مشتری استفاده می شود.

پیشنهاد می کنیم که برای جذب مشتری از دیزاین سالن زیبایی از رنگ های شاد و محرک استفاده شود.

توجه داشته باشید که سالن زیبایی زنانه آینه کاری بسیار استفاده می شود و کافی است تجسم کنید که آینه وسیع در کنار نورپردازی تخصصی و اصولی داخل سالن زیبایی چه زیبایی را در پی خواهد داشت.

طراحی-سالن-زیبایی-در-سعادت-آباد

 

دیزاین سالن زیبایی شامل دو بخش مجزا و متفاوت است.

بخش اول مدیریت و خدمات مجموعه می باشد بخش دوم نیز زیبایی و آرایشی می باشد.

در واقع این سبک طراحی داخلی آن مجموعه است که تفاوت ها را رقم خواهد زد.

یکی دیگر از بخش های مهم اندازه وسایل سالن زیبایی است که بهتر است اندازه وسایل و کمد ها متناسب با فضای سالن زیبایی باشد.

اختصاص فضای حرفه ای به مانیکور و پدیکور

در این بخش از سالن طراحی و اجرای اصولی آن اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در این مرحله آینه کاری و نورپردازی مورد توجه مشتریان نیست.

طراحی-سالن-زیبایی-در-سعادت-آباد

 

اما آیا میدانید در مورد انتخاب رنگ ها چه کارهایی باید انجام دهید؟

به راحتی میتوان گفت که در راس تمام اشیاء و تمامی عناصری که یک دکوراسیون داخلی را تشکیل میدهد رنگ ها قرار دارند.رنگ ها علاوه بر این که شخصیت و سلیقه شخصی ما را به نمایش میگذارند بر روی انسان تاثیرات مثبت و منفی نیز ایجاد میکنند .به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه، رنگ مبلمان، اکسسورها و دیوار ها از مهمترین موارد به شمار می رود.یک دکوراسیون داخلی بی نظیر با انتخاب رنگ اشتباه دیوار میتواند بسیار ضعیف و معمولی دیده شود و یا بالعکس، اتاقی که با لوازمی معمولی طراحی شده است با انتخاب رنگ مناسب برای دیوار ها میتواند به مکانی زیبا و بی نقص تبدیل شود.

برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی در اتاق نشیمن به طور طبیعی باید از رنگ های گرم استفاده کنید .اما این به این معنا نیست که تمام اتاق را برای مثال به رنگ قرمز رنگ آمیزی کنید.

دکوراسیونی که با رنگ های خنثی ایجاد شده است را تنها با استفاده از اکسسورهای قرمز رنگ میتوانید به مکانی گرم تر و صمیمی تر تبدیل کنید

طراحی-سالن-زیبایی-در-سعادت-آباد

.استفاده از مقدار کمی کنتراست در طراحی مکان میتواند ظراهری حرفه ای تر به آن ببخشد .به این موضع نیز اشاره کنیم که در ایجاد فضایی گرم و صمیمی روشنایی نیز تاثیر به سزایی

دارد.استفاده از روشنایی های متعدد در نقاط مختلف اتاق، به جای یک نقطه میانی، به فضا بزرگی و شخصیت بخشیده و ظاهری گرم و صمیمی به اتاق نشیمن خواهد بخشید.

اگر اتاق نشیمن شما به سمت شمال قرار دارد، به این معنا است که به اندازه کافی نمیتوانید از نور خورشید بهره ببرید.در این شرایط تنها کاری که باید انجام دهید این است که احساس نورخورشید را در مکان ایجاد کنید و رنگی که این احساس را به خوبی ایجاد میکند رنگ زرد است.رنگ زرد را برای به کار برده شدن در مکان های بزرگ می باشد و اگر نمی خواهید اتاق نشیمنی شبیه به مهد کودک داشته باشید بهتر است که رنگ زرد را در کنار رنگ های سفید و طوسی استفاده کنید.

 

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن بیش از 10 سال سابقه درخشان آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کشارناسان و مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875904

021-22875924