جستجو
Close this search box.
بازسازی-منزل-در-چیتگر-

نقاشی منزل در چیتگر

در محله دریاچه چیتگر به دلیل داشتن برج ها و آپارتمان های مسکونی فراوان و ساکنین پرجمعیت این محله امروزه جزو محله های پر تردد و شلوغ تهران محسوب می شود و نقاشی منزل در چیتگر نیز به دلیل خانه های بسیاری که دارد بسیار اجرا می شود.

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که معمولا در انتخاب رنگ دیوار رخ می دهد، این است که ابتدا رنگ را انتخاب کرده و سپس به دنبال مبلمانی متناسب با این رنگ باشید.

در حالی که ابتدا باید مبلمان و اکسسور ها را انتخاب کرده و سپس رنگ متناسب با آن ها را برای دیوار انتخاب کرده و طراحی را انجام دهید.

در این صورت به نتیجه ای زیباتر و مناسب تر دست پیدا خواهیم کرد.

نقاشی منزل در چیتگر

 

زمانی که می خواهید رنگ دیوار ها را انتخاب کنید موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید سبک مبلمان و فضایی است که میخواهید در اتاق نشیمن ایجاد کنید.

اگر می خواهید با استفاده از مبلمانی با رنگ روشن فضایی کاریزماتیک و خاص را به نمایش بگذارید می توانید یکی از دیوار ها را به رنگ تیره انتخاب کنید.

نقاشی منزل در چیتگر

اما اگر دنبال دکوراسیونی مینیمال و یا کلاسیک هستید می توانید رنگی را که یک یا دو درجه از مبلمان تیره و یا روشن تر است را به عنوان رنگ دیوار انتخاب کنید.

دیوار های خالی نشانه کمبود در طراحی داخلی برای نشیمن است.

باید هر سانتی متر از دیوار را تزئین کنید.

اما بسیار مهم است که تمام سطوح دیوار خالی نماند.

نقاشی منزل در چیتگر

اگر بر روی دیوار ها از کاغذ دیواری های شیک و زیبا به عنوان پش زمینه ای مناسب استفاده نمی کنید می توانید برخی از آثار هنری، عکس های خانوادگی و اکسسور ها را به عنوان تزئینی دیوار ها به کار ببرید.

اگر چه از نظر بسیاری از معماران آشپزخانه قلب خانه است اما می توان اتاق نشیمن را نیز به عنوان قلب دوم در نظر گرفت.

زیرا اتاق نشیمن مکانی است که با اعضای خانواده، دوستان و عزیزان به دور هم جمع می شویم.

اجرای نقاشی منزل در چیتگر

نقاشی منزل در چیتگر بیشتر با رنگ آکریلیک اجرا می شود و همانطور که میدانید امروزه رنگ آکریلیک در بسیاری از مناطق در حال اجرا است و کمتر از رنگ های پلاستیک و روغنی استفاده می شود.

رنگ کردن دیوار های یک مکان به رو رنگ متفاوت کاری ساده اما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

با رنگ کردن قسمت پایینی دیوار به رنگ های تیره و رنگ کردن بخش بالایی دیوار به رنگ های روشن می توانید بزرگی و کوچکی فضای موجود بازی کنید.

بر عکس این روش یعنی استفاده از رنگ روشن در پایین و استفاده از رنگ تیره در بالا نیز باعث می شود تا عمق و حجم فضا تغییر یابد.

نقاشی منزل در چیتگر

برای ایجاد خط صاف میان این دو رنگ می توانید از یک چسب کاغذی استفاده کنید.

اما برای این که چسب بر روی دیوار نچسبد قبل از خشک شدن رنگ آن را از دیوار جدا کنید و هم چنین بهتر است کار را با رنگ های پاستلی روشن شروع کنید.

اجرای نقاشی منزل در چیتگر توسط نقاشان ماهر و کاربلد گروه آتیس سازه انجام می شود و این گروه برای گسترش کار خود در این محله چند اکیپ قوی آماده به کار دارد .

 

حرف آخر

توجه داشته باشید که اجرای نقاشی منزل یک کار تخصصی است و باید افراد متخصص و کاربلد آن را انجام دهند در غیر این صورت دچار خسارت می شوید.

گروه آتیس سازه با داشتن تیم قوی نقاشان حرفه ای و کاربلد آماده خدمات رسانی می باشد.

برای ارتباط با کارشناساسن ومشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره های زیر در تماس باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *