جستجو
Close this search box.

بازسازی منزل محدوده الهیه

فهرست مطالب

بازسازی منزل محدوده الهیه

اجرای بازسازی منزل محدوده الهیه اغلب برای ایجاد تنوع و نیز تغییر سبک دکوراسیون داخلی اجرا می شود و ساکنین محله الهیه بسیار به خانه های خود اهمیت میدهند.

الهیه جزو محله های شمال تهران می باشد که در منطقه شمیران تهران واقع شده است و وسعت الهیه از شمال تا تجریش و از سمت غرب نیز با خیابان ولیعصر و نیز از سمت جحنوب با پل صدر و از شرق نیز تا خیابان شریعتی می باشد.

محله الهیه در منطقه یک شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات واقع شده است.

الهیه جزو مرفه نشین ترین محله های تهران محسوب می شود.

بازسازی منزل محدوده الهیه به دلیل لوکس بودن و مرفه نشین بودن این محله بسیار اجرا می شود و ساکنین این محله به خانه خود بسیار اهمیت می دهند.

 

بازسازی منزل محدوده الهیه-

 

بازسازی منزل محدوده الهیه

پس از گذشت چند سال از ساخت ساختمان باید به آن رسیدگی کرد و ساختمان نیاز به بازسازی و مرمت دارد وبازسازی منزل محدوده الهیه علاوه بر زیبایی باعث لفزایش طول عمر ساختمان می شود و نیز بسیاری از افراد برای تنوع و تغییرات سبک دکوراسیون داخلی تصمیم به بازسازی خانه خود می گیرند.

بعضی از افراد بر این باور هستند که بازسازی منزل محدوده الهیه  هزینه اضافی است در صورتی که اگر ساخت یک واحد مسکونی و یا خرید یک اپارتمان در محله الهیه را با بازسازی منزل مقایسه کنید متوجه می شوید که بازسازی منزل بسیار به صرفه می باشد.

به دلیل گرانقیمت بودن این محله ساکنین این محله ترجیح می دهند که خانه خود را بازسازی کنند به همین دلیل ربازسازی منزل محدوده الهیه بسیار اجرا می شود.

اولین سوال کارفرما از پیمانکار برآورد هزینه بازسازی منزل محدوده الهیه است که باید گفت برآورد هزینه پس از بازدید کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه برآورد هزینه تقربی اعلام می شود که امکان اعلام قیمت دقیق نیست و دلیل آن نوسان دلار و ارز می باشد که متریال لحظه ای دچار تغییر قیمت می شود.

پس از توافق بر هزینه کارفرما باید نوع بازسازی و سبک دکوراسیون را به طراح در میان بگذارد و بتواند ایده های خود را به طراح منتقل کند تا بهترین طراحی انجام شود.

پس از اینکه طراحی انجام شد طرح به کارفرما نشان داده شده و می تواند کارفرما چند تغییر را اعمال کند و در اخر طرح نهایی اجرا می شود.

پس از تایید طرح نهایی باید نسبت به مجوز بازسازی اقدام کنید تا عملیات تخریب اجرا شود.

عملیات زیر نیاز به گرفتن مجوز دارد :

  • حذف دیوار باربر
  • اضافه کردن راه پله
  • حذف شدن جای پارکینک به دلیل دیوار کشی
  • جابه جایی راه پله
  • تغییر کاربری بخش های مختلف خانه

بازسازی منزل محدوده الهیه

پس از گرفتن مجوز به بخش تخریب میرسیم که تخریب از بخش های بسیار حساس و اصولی است که باید به دقت اجرا شود و با رعایت نکات ایمنی و همچنین زیر نظر مهندس ناظر اجرا شود.

بازسازی آئزخانه و سرویس بهداشتی به دلیل داشتن زیر ساخت از مهمترین بخش های بازسازی منزل محوب می شوند و به همین دلیل باید قبل از بازسازی ظاهری این سه بخش اول به بازسازی زیر ساخت ان بپردازیم.

عایق کاری کف و دیوار سرویس بهداشتی و نیز تاسیسات و لوله کشی و شیرآلات این قسمت باید نوسازی و تعویض شود و در آشپزخانه نیز عایق کاری کف و نیز لوله کشی و شیر آلات آن باید تعویض و نوسازی شود.

بازسازی اتاق خواب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که افراد در این مکان استراحت می کنند و بیشتر وقت خود را در اتاق خواب می گذرانند و باید این بخش به درستی طراحی و اجرا شود و باید مکانی دنج باشد که فرد آرامش داشته باشد و احساس راحتی بکند و در خانه های لوکس اغلب اتاق های مستر استفاده می شود و سرویس بهداشتی و حمام جداگانه در اتاق تعبیه می شود.

 

بازسازی منزل محدوده الهیه

 

طراحی داخلی در تهران

طراحی داخلی هنر و علم برای ارتقای فضای داخلی ساختمان برای محیط بهتر و زیباتر برای افرادی است که از فضا استفاده میکنند.

طراحی داخلی باعث کارایی بیشتر خانه می شود.

قابل ذکر است که طراحی داخلی در الهیه برای شکل گیری و هماهنگ کردن ویژگی های زیبایی ساختمان از داخل برای تامین شدن نیاز های مهم می باشد.

با افزایش جمعیت و این که زندگی به سمت مدرن شدن پیش می رود و برای تامیت مسکن کافی برای تمامی جمعیت مجبور می شویم که به ساخت آپارتمان های مسکونی با تراکم بالا پیش برویم.

این عمل باعث می شود که متراژ خانه ها کم شود و به همین علت استفاده بهینه از فضا هر روز بیشتر از دیروز اهمیت پیدا کرده است .

توجه داشته باشید که هزینه مشاوره دکوراسیون داخلی بسیار متغیر است و به طور کلی همانطور که میدانید قیمت طراحی داخلی در سال 1401 با مقایسه قیمت طراحی داخلی در سال 1402 بسیار متفاوت است که هر سال دولت هزینه مشخصی را اعلام میکند.

نقطه کانونی طراحی داخلی

بالانس و یا توازن به معنی توزیع مناسب و برابر اجسام در اتاق به لحاظ بصری است

توازن و بالانس به سه دسته جدا مانند بالانس متقارن ، نامتقارن و شعاعی تقسیم می شود

بالانس متقارن  معمولا در طراحی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و اصل اساس این نوع توازن بر اساس روش های سنتی قرار دادن اشیا به صورت آیینه ای در روبروی هم می باشد

بالانس نامتقارن روش بسیاری از طراحی داخلی این روز هاست که این روش در سبک دکوراسیون مدرن اجرا می شود

در اینه روش توازن به وسیله قرار دادن اشیایی متفاوت از لحاظ بصری هم وزن به دست می آید یعنی تقارنی بین اجسام و جایی که قرار دارند و حالت آن ها دیده نمی شود اما در کل هارمونی مناسی دارد و زیبا است

بالانش شعاعی نیز زمانی اجرا می شود که تمام المان ها و وسایل در کلیه سبک های دکوراسیون داخلی حول یک نقطه اصلی و مرکزی چیده شده باشد و این روش معمولا در خانه های دکوچک انجام می شود

توجه داشته باشید که قبل از اجرای طراحی داخلی در درکه کارفرما باید سبک های دکوراسیون داخلی را با دقت بررسی و طبق اصول و متراژ خانه و نیز سلیقه خود سبک دکوراسیون خود را انتخاب کند چرا که سبک های دکوراسیون داخلی جزئیات و قوانین خاص خودش را دارد .

به عنوان مثال سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک جزئیات بیشتری دارد نسبت به شک های دیگر و باید در خانه های با متراژ بالا اجرا شود اما مثلا سبک دکوراسیون مدرن بهتر است در خانه های متراژ پایین اجرا شود و این سبک به روشی است که به دور از لوازم اضافی و شلوغی است.

گروه آتیس سازه

گروه مهندسی آتیس سازه کار خود را در سال 1386 آغاز کرده و در این مدرت با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه های معماری، عمران و همچنین استفاده از کادر ماهر پدید آوردنده ی بالاترین کیفیت در طراحی و اجرا می باشد.

به دلیل تقاضای بسیار زیاد در سراسر کشور گروه مهندسی آتیس سازه سعی دارد خدمات خود را در تمام نقاط تهران و شهرستانها گسترش دهد و شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان و مشاوران آتیس سازه با مراجعه به سایت و یا تماس در ارتباط باشید.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در ارتباط باشید.

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904