دکوراسیون داخلی در اقدسیه

09129725874
دکوراسیون داخلی در اقدسیه

اقدسیه

محله اقدسیه را می توان یکی از محله های اعیان نشین و لوکس در شمال شرق تهران نام برد که این محله در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است.

دکوراسیون داخلی در اقدسیه در سبک های نئوکلاسیک و مدرن ‌کلاسیک بسیار اجرا می شود.

به دلیل لوکس بودن این محله دکوراسیون داخلی در اقدسیه بسیار اجرا می شود.

محله اقدسیه از شمال با آجودانیه  و کاشانک و از غرب با فرمانیه و از شرق با اراج و از جنوب با نوبنیاد همسایه است.

دکوراسیون-داخلی-در-اقدسیه-

  • محله اقدسیه به دلیل قدیمی بودن این محله ساختمان های قدیمی نیز وجود دارد و ساکنین این محله ترجیح می دهند خانه های خود را بازسازی و دکوراسیون کنند چون هزینه بازسازی از ساخت واحد بیشتر است به همین دلیل  دکوراسیون داخلی در اقدسیه از اهمیت زیادی برخوردار استو ساکنین محله اقدسیه بسیار به خانه های خود اهمیت می دهند.

 

 

دکوراسیون-داخلی-در-اقدسیه

دکوراسیون داخلی در اقدسیه

  • دکوراسیون داخلی امروزه بسیار اهمیت پیدا کرده است و دکوراسیون داخلی منزل باعث آرامش و نشاط در خانه می شود و محله اقدسیه به دلیل لوکس و اعیان نشین بودن آن ساکنین این محله بسیار اهمیت می دهند به دکوراسیون داخلی در اقدسیه و شرکت آتیس سازه با داشتن تیم حرفه ای و متخصص و طراحان حرفه ای آماده خدمات رسانی می باشد
  • دکوراسیون داخلی در لغت نامه آکسفورد به این ترتیب تعریف شده است که یعنی هماهنگ سازی و ایجتد یک طرح جامع و کلی برای زیبا جلوه کردن لوازم و اشیاء موجود در هر مکانی است.
  • برای اینکه یک چیدمان و طرحی دزیبا دیده و جلوه کند باید نسبت به نحوه چیدمان فکر کرد.
  • فکر در مورد ایجاد نور مناسب در فشا ، هارمونی رنگ ها ، در دسترس بودن اشیاء از مهمترین المان هاست و همچنین هماهنگی وسایل و اشیاء که باعث دلنشین شدن فضا می شود.

دکوراسیون داخلی در اقدسیه

دکوراسیون داخلی منزل باید به گونه طراحی و اجرا شود که تمام لوازم خانه و دیوار و سقف و پنجره و کف با هم هماهنگ و هم خوانی داشته باشد

توجه داشته باشید که دکوراسیون داخلی بسیار سبک  های فراوانی دارد و نسبت به هر سلیقه هم هماهنگ است اما توجه داشته باشید که هر سبکی قوانین و اصول خودش را دارد و باید به آن احترام بگذاریم.

دکوراسیون داخلی در اقدسیه به دلیل اینکه این محله بسیار اعیان نشین و لوکس می باشد بسیار اجرا می شود و ساکنین این محله بسیار به خانه های خود اهمیت میدهند و توجه داشته باشید که اجرای دکوراسیون داخلی بسیار تخصصی است و باید افراد متخصص آن را انجام دهند.

دکوراسیون داخلی در اقدسیه  برای ساکنین این محله بسیار اهمیت دارد و دلیل آن نیز این محله جزو محله ان بسیار خوب تهران محسوب می شود و ساکنین این محله پس از گذشت چند سال از ساخت خانه تصمیم به بازسازی منزل در اقدسیه و همچنین دکوراسیون داخلی در دروس میگیرند.

دکوراسیون داخلی سبک های مختلفی دارد و باید حتما طبق هر سبک دکوراسیون داخلی طراحی و اجرا کنید و در چیدمان نیز باید به دقت طبق قوانین آن سبک پیش بروید وباید از آن پیروی کرد.

دکوراسیون داخلی در اقدسیه بیشتر از سبک های مدرن و مینیمال و نئو کلاسیک انتخاب و اجرا می کنند و البته سبک های دیگر مانند سبک دکوراسیون کلاسیک که تمامی سبک ها از این سبک ایده گرفتند بسیار طرفدار دارد.

حرف آخر

گروه مهندسی آتیس سازه با داشتن تیم متخصص و حرفه ای آماده خدمات رسانی برای کارفرمایان محترم می‌باشد.

برای ارتباط با کارشناسان و‌مشاوران گروه مهندسی آتیس سازه با شماره های زیر در تماس باشید.

021-88246730

021-88246731

021-88246732

021-88246733