جستجو
Close this search box.

دکوراسیون داخلی در الهیه

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی در الهیه

 الهیه

اگر بخواهیم  الهیه را توصیف کنیم باید از کلمه لوکس استفاده کنیم و محله الهیه در منطقه یک (۱) شهرداری تهران است و از شمال به تجریش و از جنوب به

بزرگراه صدر و محله امانیه و از غرب به خیابان زیبای ولیعصر و محله محمودیه و از شرق به خیابان شریعتی و محله قیطریه محدود می شود.

دکوراسیون داخلی در الهیه بسیار اجرا می شود و ساکنین این محله بسیار به خانه های خود اهمیت می دهند.

دکوراسیون داخلی در الهیه به دلیل لوکس بودن و اینکه اکثر ثروتمندان در این منطقه سکونت دارند بیشتر اهمیت دارد.

در الهیه جدا از سفارتخانه های زیاد دارای برج ها ،مراکز خرید و مدرن وجود دارد که شامل سام سنتر ، مجتمع تجاری مدرن الهبه و کوئین سنتر است.

برج های مجلل و مسکونی الهیه باعث شده است که در این محله سبکی خاص و متفاوت در طراحی دکوراسیون در الهیه شده است.

دکوراسیون داخلی در الهیه

پیشینه تاریخی الهیه

زمین های الهیه در دوران قاجار متعلق به یکی از درباریان مهم و پر نفوذ قاجار بوده است.

این شخص به نام میرزا ابوطالب غفاری است که در زمان فتحعلی شاه وارد دربار قجر شد.

به مدت سه سال امیر کاشان بوده است.

در زمان ناصرالدین شاه به فرانسه رفت تا خود را سفیر ایران به ناپلئون سوم معرفی کند.

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی در الهیه

یکی از مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون داخلی در الهیه و محله های مشابه در تهران ایجاد فضای پر از آرمش و نشاط در خانه است که خستگی روزمره بعد از وارد شدن به خانه از بین برود.

دکوراسیون داخلی در الهیه به دلیل اینکه این محله بسیار خانه های ذلوکس و مدرن دارد بسیار مورد توجه ساکنین این محله قرار دارد.

دکوراسیون داخلی امروزه از اهمیت بالایی برخودرار شده است و طبیعی هم هست که این اتفاق رخ دهد چرا که دیزیاین خانه باعث آرامش و نشاط ساکنین خانه می شود و باعث بیشتر شدن هرچه بیشتر روحیه آن ها که از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

دکوراسیون داخلی در الهیه

مقالات : بازسازی منزل محدوده الهیه

 

طراحی دکوراسیون داخلی در الهیه

طراحی دکوراسیون داخلی در الهیه یکی از سفارش های رایج در این منطقه است و همان طور که گفته شد در این منطقه خانه های لومس و گران قیمت کم نیست و قطعا صاحبان این خانه ها

به دکوراسیون داخلی خانه اهمیت فراوانی می دهند  و می خواهند تغییرات مختلفی به خانه خود بدهند.

گروخ آتیس سازه با تجربه فراوان تضمین  بهترین  طراحی داخلی را طبق تجربه و سلیقه کارفما محترم خواهد داد.

موارد مهمی در طراحی دکوراسیون داخی در الهیه وجود دارد مثل چیدمان وسایل مختلف با تناسب وسایل با سبک طراحی خانه و توجه به نور و نورپردازی خانه و همچنین رنگ دیوار ها و استفاده از فضا های بلا استفاده در خانه است.

دکوراسیون داخلی در الهیه

اما آن چه که در اجرای طراحی داخلی در رودهن اهمیت بیشتری دارد و در واقع مسیر شما را مشخص میکند این است که قدم اول را درست بردارید و قدم اول چیزی نیست جز سبک مورد نظر که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تمام بخش های اجرای طراحی داخلی در رودهن طبق سبک دکوراسیون داخلی پیش میرود

تفاوتی ندارد که سبک شما کلاسیک باشد یا مدرن موضوع مهم این است که برای هر فرد یا هر سلیقه یک سبک مناسب وجود دارد بررسی سبک های مختلف طراحی داخلی میتواند برای شما الهام بخش باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی در الهیه توسط گروه مهندسی آتیس سازه با به روز ترین متد روز دنیا اجرا می شود و با داشتن مهندسان معمار و طراحان با تجربه و متخصص آماده خدمات رسانی می باشد.

امروزه به دلیل اینکه پیمانکاران زیادی در این صنف هستند پیدا کردن بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران شاید برای بعضی از افراد مشکل باید که باید گفت که با جستجو کردن در اینترنت و فضای مجازی میتوان از معتبر بودن شرکت های معماری مطمئن شد.

یکی از مهمترین بخش های اجرای طراحی داخلی در رودهن انتخاب سبک دکوراسیون داخلی است که باید قبل از هر اقدامی آن را انتخاب کنیم چرا که تمامی مراحل اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی طبق سبک دکوراسیون پیش می رود.

 

دکوراسیون داخلی درالهیه

فضای نشیمن دکوراسیون داخلی در الهیه

هر چقدر خانه بزرگ و یا کوچک باشد قلب تپنده خانه نشیمن و یال هال است و پس باید بسیار در دکوراسیون این فضا دقت کنیم و اصولی این فضا را دیزاین کنیم و در دکوراسیون داخلی در الهیه

بسیار اهمیت دارد  و معمولا در این فضا از مبلمان راحتی استفاده می شود و سعی کنید که فضای غذا خوری از نشیمن فاصله داشته یاشد و در اتاق نشیمن مبل راحتی ، شومینه ، تلویزیون و

کتابخانه وجود دارد و وسایل و اکسسوری تزئینی و در نظر داشته باشید که میز تلویزیون رو بروی پنجره نباشد و اگر نزدیک آشپزخانه باشد بهتر است به دلیل پذیرایی راحت و سریع تر و حتما در

چیدمان اتاق نشیمن دقت کنید که رفت و آمد راحت انجام شود و یکی از مهمترین بحث چیدمان این است که افراد به سادگی با هم ارتباط برقرار کنند پس اتاق نشیمن در دکوراسیون داخلی در الهیه بسیار اهمیت دارد.

دکوراسیون داخلی در الهیه امروزه بسیار پر طرفدار شده است و چون افراد اهمیت زیبایی خانه را درک کردند و هر چقدر خانه از نظر زیبایی و چیدمان بهتر و اصولی باشد آرامش و نشاط بیشتری به خانه و افراد می دهند و باعث آرامش در زندگی می شود و واقعا آرمش خانه بی نهایت مهم و با ارزش است.

حرف آخر

شرکت آتیس سازه با داشتن طراحان و تیم اجرایی با تجربه و مجرب و حرفه ای آماده است که  خانه شما را لوکس و زیبا کند

با شماره تماس های زیر می توانید با کارشناسان گروه مهندسی آتیس سازه در تماس باشید

021-22019546

021-22875936

021-22875924

021-22875904